T
tuore äiti
Vieras
Olen vasta 17v. pariviikkoisen lapsen äiti. Kun kuulin raskaudestani niin minule niin mies kuin kummankin vanhemmat lupasi olla tukena a ihan suoraa sanottii että mäki pääsen välilä tuulettumaan. No eipä ole pidetty lupauksesta kii, sataa vaan neuvoja mite pitää lolla vielä kotona vauvan kanssa. Missä vaiheessa mä sitten saan mennä ulos ja tavata kavereita? TAis olla virhe tää homma 
Yöt sentää saan nukkua kun mies hoitaa vauvaa sillo ja pari kertaa oon päässy kahville yksin, mut seki aika oli vaan pari tuntia. Kohta olisi neuvolan tarkastus eikä mua yhtään huvittais mennä, vieläki pitää pitää ylisuuria siteitä ja tuntuu kuin ois joku vaippa housuis. Fiilikset on vaan niin kurjat ettei tästä voi nauttia
Meneekö tää ohi ja muuttuu paremmaks? Haluisin kovasti kuitenki olla hyvä äiti, mutta en tiiä miten.
Yöt sentää saan nukkua kun mies hoitaa vauvaa sillo ja pari kertaa oon päässy kahville yksin, mut seki aika oli vaan pari tuntia. Kohta olisi neuvolan tarkastus eikä mua yhtään huvittais mennä, vieläki pitää pitää ylisuuria siteitä ja tuntuu kuin ois joku vaippa housuis. Fiilikset on vaan niin kurjat ettei tästä voi nauttia