Kaikki neuvot tänne!Auttakaa suklaa riippuvaista!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suklaa-hullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suklaa-hullu

Vieras
Miten pääsen eroon siitä? Syön (kun hillitsen itseäni sitä n. levyn päivässä). En pysty vähentämään, täytyy lopettaa tyystin. Millä voisin sen korvata? Mikä makeinen on "keveintä"?

Mä rupesin tekemään suklaata itse. Siis kaakaomassasta. Siinä on ravintoarvot kohdallaan, eli tosi terveellistä. Ei ihan fazerin siniselle maistu, mutta tosi hyvää tummaa suklaata. Ohjeita löytyy esim. www.puhdistamo.fi

Jos sulla ei ole suklaata, niin et voi sitä syödä. Mä olen ollut oikea suklaaholisti mutta kun muutaman päivän korvaat suklaan esim. omenalla niin alkaa helpottamaan. Jos et ole painosta huolissasi, niin mitäpä väliä tuolla sitten edes on.

Tarkoitin, että magnesiumiako normaali vai tuplamäärä? Kerroin jo, että ainakin levy päivässä menee. En ole ylipainoinen VIELÄ! Millä lievitän sitä tuskaa sitten kun sitä ei ole, jos jätän ostamatta!? Olen riippuvainen!!

tiedän tunteen. minulla oli vaihe että aamu alkoi suklaalla ja loppui suklaaseen. aloin syömään joka päivä monivitamiinia ja paljon salaattia ruuan lisäksi ja jossain vaiheessa vaan huomasin että eipäs sitä suklaata enää himottanutkaan kuin ennen

Yhteistyössä