Kaikki miehet vastaamaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muumi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Totta kai kauniin naisen flirttailu sekä imartelee että sen jättäminen vain flirttailuksi jollain tasolla harmittaa. Luulitko todella jotain muuta?

Kysymys on sikälikin tyhmä, että ei kai uskollisuuden vaatimus parisuhteessa sitä tarkoita että ketään toista ei voisi tai saisi vähintään satunnaisesti tehdä mieli, vaan sitä että muita ei nai vaikka mieli tekeekin.

Onko sinun uskollisuutesi sitä, että naiskentele muiden kanssa jos ei satu tekemään mieli?

Kiitos vastauksista, erityisesti Vieras Sika.

Tuota miehenikin yritti minulle selittää. Kai se vain on sitä, että tuntuu tosi kurjalle, jos saan tietää,että mieheni haluaisi muita naisia. Mieheni töppäykseksi meni sanomaan sen minulle ääneen. Kai se on sitten niin, että miehet tuntevat sen harmistuksen eikä sille mitään voi.

Se on minulle vain niin outo asia, koska en ole vielä itse tuntenut sellaista, vaikka iskuyrityksiä onkin ollut.

Täytyy tästä jatkaa elämää viisaampana ja toisten ajatuksia vahtimatta.

Kiitos ja aurinkoista kesää kaikille!

Sitä vielä, että olin ajatellut niin, että olisi jotenkin ""kunniakasta"" tai sellaista kieltäytyä kauniin naisen flirttailusta, koska kotona on se parempi pakkaus. Asia tuli jotenkin niin puun takaa, etten kertakaikkisesti voinut asiaa todeksi uskoa.

Eikö sua imartele jos joku mies flirttailee sun kanssasi? Miehelle tämä asia vain on niin että siihen on kiva vastatakin ja ajatella asiaa vähän pidemmällekin. Ei sillä, että seurustelee jonkun muun kanssa ole asian kanssa mitään tekemistä. Sinkkumies tai varattu, naiset, kauniit etenkin, kiehtovat aina.

Kunniakasta voi sitten esittää, jos oma muija sattuu olemaan ihan vieressä. Mutta sitä kunniakasta esitetään vain omalle muijalle, jottei se nosta mitään kohtausta tai pahoita mieltään. Mutta kun se oma muija ei ole vieressä, niin silloin flirttiin vastataan tietenkin.

Näin se vain on. Uskollisuus on sitten sitä ettei mennä panemaan sitä toista vaikka mieli tekisikin. Mutta siinäkin mies on kyllä aika vietävissä, jos se vieras kaunis nainen on päättäväinen ja vain vie. Harva mies pystyy silloin sanomaan, ei.

Juu, kyllähän yksi mies voi siittää haaremillisen naisia, mutta jos tähän suuntaan sitten lähdetään, niin se tarkoittaa sitä, että vain parhaat laatu-uroot pääsee pukille ja ne rumemmat jää ilman! Kun yhdestä laatumiehestähän riittää useammallekin naiselle!

Eli kaikki naiset pääsee naimaan, mutta suurin osa miehistä jää ilman (ne rumat, köyhät ja tyhmät miehet). Ja sitten meidän naistenkaan ei tartte kaikkia tyrkkyjä kelpuuttaa! Pistetään valiot kiertoon tytöt ;)

Hei narttu, antaisitko minulle sen ""heken"" yhteystiedot, että miniäkin pääsisin hänestä nauttimaan?

Narttu kirjoitti:

""Me emme paljon huutele noista reissuista, nautimme vain siitä hekestä.""