Kaikki miehet vastaamaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Muumi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Muumi

Vieras
Moi!

Onko asia niin, että vaikka mies seurustelisi ihan onnellisestikin, hänelle tulisi pieni""harmistuksen"" tunne jos joutuu torjumaan kauniin naisen flirttailun? Siis tuleeko teille joku sellainen primitiivireaktio? Mieheni väittää tällaista, enkä saata uskoa asiaa. Hän kertoo kuitenkin ettei todellakaan ole halukas pettämään, vaan sellainen pieni tunne nyt vain tulee, ja kuulemma suurimmalle osalle miehistä.

Nyt kaikki miehet vastaamaan! Kiitos!

Jos joku väittää että ei tunne sitä pientä harmistuksen tunnetta jos UPEA nainen osoittaa kiinostusta ja siihen ei (muka) voi vastata niin valehtelee.
Minä jopa väitän että saman harmistuksen tunteen kokee myös joka ainoa nainen jos selvästi kumpaniaan upeampi uros osoittaa kiinostustaan ja se oma kultamussukka onkin siinä kyljessä vesittämässä asian.

Mutta kun nyt tuli mieleen haluaisin kysyä minäkin, että miksi siittä omasta kultamussukasta pitää väen väkisin tehdä se soffaperuna, miksi se on aina niin että naiset pyrkiivät vähättelemään omia ukkojaan jos ovat esim.nais porukassa, miksi se pitää pukea ja esittää että mies on vain naisen tahdon jatke, eli niin kauan menee hyvin kun se tai toi tai miten nyt kukakin sitä ITSE valittuaan muistaakin kutsua, tekee mitä nainen käskee.
Luuletteko te todellakin että miehet eivä osaisi tehdä niitä samoja asioita mitä naiset tekeevät muka 10 kertaa paremmin kuin miehet.
Ja miksi naiset haluaavat että mies kerjää naisen huomiota osakseen, ja nainen armollisesti sen voi suoda, noin sadannen yrityskerran jälkeen.
Sitten itkette näillä palstoilla kun ukko katselee muita tai pettää tai haisee ja juo, eli tekee juuri sitä mitä olette sen oikein opettaneet tekemään.
Kuitenkin sen pitäisi muistaa joka vuosi esim se päivä jolloin huomasi että aivan oikein MINÄ OLEN ÄÄLIÖ PÄIVÄ eli hääpäivänsä, kuka piru sellaista haluaa muistella .
Senhän kokee lähes joka päivä teidän kaltaisten inisijöiden kanssa. Eläisitte hieman itsekkin .
Minä olen monasti miettinyt katsellessani joitan pariskuntia että miksi heidän on ollut pakko toisensa noin pahasti myrkyttää.

Ei tule harmistuksen tunne ollenkaan. Vaikka seurustelen ihan onnellisesti tälläkin hetkellä, niin aivan varmaan nain ketä tahansa kaunista ja miksi ei vähän rumempaakin naista, jos se vain hänelle sopii. Näin olen aina tehnyt ja tulen tekemään edelleenkin. ei mies eikä nainenkaan naimisesta kulu.

Totta joka sana. Mulla asia menee sitten siihen , että jos vaimo sanoo poikkipuolisen sanan tai pihtaa tai alkaa jäkättään... Minä räjähdän totaalisesti. Jotain katkeruuttani puran, vaimo on niin epäreilusti toiminut suhteessamme.

Kyllä, suurinosa miehistä on tehty levittämään siementään ja sitä tehtävää varten tarvitaan laajajoukko erinäköisiä naisia = haaremi. Tuo olisi usean miehen unelma, jossa olisi muutama ns. äiti-tyyppi ja sitten haaremillinen naisia, joita pääsee aina halutessaan nussimaan. Hetkinen, minähän elän tuollaista elämää! Buahahahahahahaaa....

Sytämestä ihan ottaa. Jos meijän Puavo meinoo piätään pyöritellä nuapurin helemoihin, minä nykäsen kiristyspannasta, johan tokenee.

Minnoun tulle siähen piännousemmaan, jotta naenen se on, joka äijän kurissa pittää. Ei passaa ukon vilikuilla, ei.

Vuan minäpä näin komian urroon! Ihan polovisa notkahti ja pit niijata niksauttoo, jottei heikotusta huomoo. Myö mäntiin Puavon kans apteekkiin linimenttijä hakemmaan, kun kylällä tulj vastaan semmonen silimänilo, jotta poes tokkiisa! Puavo hättäys kerrassaan, kun luulj minun siihen penkalle pötkähtävän, mutta tokenin minä, kun kamferttia sain.

""muka kymmenen kertaa paremmin"" , kuulostat korkeintaan 5-vuotiaalta.
Mun isä on vahvempi, kuin teidän äiti, lälläällää!
Kuulehan nyt, kyllä se mies ihan itse oppii katselemaan muita, haisemaan ja juomaan. Ei hän siihen opettajaa tarvitse.
Mutta ryhdikkäästi ja siististi elämiseen aika moni mies tarvitsee opettajan.
Käyppä katsomassa työkomennuksella olevien miesten kimppakämppää!
HYI HELVETTI!
Siellä roiskuu pierukakkatissiräkä-huumori ihan konkreettisesti.
Näiden peräänkö ne kaunottaret itkevät? Just joo!
Kyllä miehet osaavat sössiä ihan ilman naistakin.

No niin ne naiset aina kuitenkin väitäävät, että kykeneevät tekemään 10 kertaa paremmin asiat kuin mitä me miehet, vai eikö ole osunut lehdet ja tv ja radio olemaan lähellä kun näitä asioita puidaan.

Tottakai miehet ovat sikoja , sehän on selvää, sitähän ne naiset hokee joka päivä ja joka tuutissa torvessa.
Kuitenkin minusta tuntuu ihan vain itseänikin katsoessa että se on puppua, minä ja uskallan väittää että joka ainut mies ""osaa"" olla siisti ja huomaavainen ja ihan mitä tarvitsee, jos sitä ei heistä ""kasvateta ulos""
Kotoahan ne asiat meille matkaeväiksi lähtee, jos sitten on lähtenyt huonot tavat niin ehkäpä se alkuunpaneva voima löytyykin sieltä kotoa, sen kuuluisaksi tulleen nyrkin ja hellan välistä.( Kuten Justiina ; )
Tokihan naiset jotka sen kasvatus puolen kuulemma tekee, saaden oikein Ritainmerkkejä asian vakuudeksi, opettaavat pojilleenkin miten mies on siisti ja hyvä naistaan kohtaan sekä lapsiaan ja ahkera kodin ja maan puolustaja vai onko minulta jokin mennyt opeissa vikaan, minä nimittäin olen sellainen.

""Kyllä, suurinosa miehistä on tehty levittämään siementään ja sitä tehtävää varten tarvitaan laajajoukko erinäköisiä naisia = haaremi. Tuo olisi usean miehen unelma, jossa olisi muutama ns. äiti-tyyppi ja sitten haaremillinen naisia, joita pääsee aina halutessaan nussimaan.""

Haaremihan ei tarkoita maksullisia naisia. Tiedätkö sen? Sinähän olet se nimimerkki, joka aina kehuu maksullisten naisien erinomaisuutta, eikö vain? Kysyn vain miten tavallinen suomimies pystyisi elättämään haaremillisen naisia? Haareminaisten tehtävänähän on vain tehdä lapsia ja miellyttää miestä. Ei siinä enää töissä käydä ja rahaa tienata. Siis unelma, joka on melkoisen mahdoton toteuttaa... Eli enpä usko, että elät tuollaista elämää :)

Todella kauniin naisen flirttailu on yleensä vähän kiusallista, kun itse olettaa olevansa liian vähäpätöinen kaunottaren huomioitavaksi.
Mutta sen harmistuksen tunteen olen kyllä tuntenut ihan tavallisten mukavien naisten kanssa. Yhdenkin naispuolisen työkaverin ""jouduin"" torjumaan ja se kyllä raastoi miestä. Olin naimisissa ja onnellinen. Tämä nainen kuitenkin sai minut tuntemaan jotain syvällä itsessäni. En tiedä oliko se ihastus vai pieni rakastuminen. Pidin ja pidän vieläkin täsät naisesta erittäin paljon. Hänellä on oma paikkansa sydämessäni, jos näin voi sanoa. Vaimo ei tietenkään tiedä tätä.

Eli spontaani flirtti on helppo torjua ilman ""harmistusta"", mutta kemioiden yhdistyminen pitemmällä aikavälillä ei ole niin pikkujuttu.
Kuitenkin pettämättä onnellinen jo yli kaksikymmentä vuotta.

Ainakaan minulle ei tällaista reaktiota tule. Olen enemmän kuin tyytyväinen puolisooni, ja itsekin mukiinmenevänä saan huomiota naisilta. Kieltäytyminen treffitarjouksesta tai flirttiin vastaamatta jättäminen ei omatuntoani vaivaa.

Saan kaiken tarvitsemani huomion kotona. Voisinko enempää toivoakaan!

...niin, muistan lukeneeni jostain aikoinaan että tutkimustenkin kautta pystytään todistamaan että miehelle yleensä flirtti tarkoittaa samalla valmistautumista yhdyntään.....
Siis kyllähän mies on luotu siementämään, kuten aiemmasta luimme. Ei miehen kroppa ole luotu siihen että sen kanssa leikitään, näin väittävät viisaat, ovat oikein tutkineet, kuulema.

Vastaan, vaikka olenkin nainen. Jokainen nainen tietää myös, että tilaisuus tekee varkaan.
Me naiset emme ole pyhimyksiä, emme vaan jää kiinni, koska olemme jo miljoonia vuosia joutuneet sukkuloimaan näiden asioiden kanssa.
Mies haluaa retostella asialla ja siksi jää myös kiinni.
Samalla viivalla ollaan, toinen sukupuoli on vaan ovelampi.

En ole ihan varma nykyisestäni harmittaako häntä. Elämänkokemus on näyttänyt ja opettanut paljon. Joten ei todellakaan harmita. Tuossakin kaikki kiteytyy tunteeseen, jos ei nappaa niin ei hirittävän erikoiselta tunnu.

Miehillä voi ehkä hieman toisin. Mutta on ollut kivaa =) Kivan yön jälkeen hyvin naituna, saunottuna ja skumppaa juoneena tulla reissulta kotiin. Poltella tupakkaa matkalla ja mennä kotiin suihkuun ja kahville.

Itselläni on vain yleensä nuo ""yhden illan"" jutut venyneet yleensä parin kuukauden tapailemisiksi. Mutta todella itseäni ei harmita kieltäytyä flirtistä vaikka kuinka ""upea"" uros olisi. Tunne siinä lopulta sen erityiseksi tekee.

Mutta luulisin että mihelläni on sama tilanne, kun on kokenut elämässä kaikenlaista, niin ""tietää"" ettei siinä mitään menetä. Ehkä nuoremmilla miehillä on eri asia, tai miehillä kenellä ei ole hirveästi ollut vientiä.

Olisi todella kiva kuulla lisää miehistä näkökantaa asiaan.

Vieraissa olen käynyt eräänkin kerran ja niin ovat naispuoliset ystävätterenikin.
Me emme paljon huutele noista reissuista, nautimme vain siitä hekestä.
Miehillä tuntuu olevan vaikeampaa pitää suuri päänsä kiinni ja olla juoruilematta ympäriinsä.
Miehet myös ällistyvät kovasti, kun huomaavat, ettei tämä naiselle ole muuta kuin parin kuukauden ihastus.
Miehet ovat varsin ripustautuvaista sorttia.

Kyllä mulle tekee aika haikean tunnelman jos olis tyydytettäviä mutta ei saa tyydyttää.. Mulla auttaa se että kun jokin flirttailu pyörii päässä niin rakastelemme sillä kertaa pimeässä. Usein nämä kerrat ovat jääneet myös vaimon mieleen tyydyttävin arvo sanoin!

""voisi joutua yksi jos toinenkin turvautumaan toisen miehen apuun...""

...ja sehän ois hyvä vaan kaikkien kannalta. Se yksi mies elättää koko haaremin ja nai naisiaan kun sattuu jaksamaan. Loput naiset sitten ottaa ilonsa niistä köyhistä vapaista miehistä.

Ikävää kun täällä Suomessa on noi tuloerot niin pienet. Tämähän olisi ihan hyvä malli.