Kaikki levis käsiin, sattuu ja v****taa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja =):
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
muuten en kantaa juttuun ota mutta kyllä 24v on aika kakara =)

Ai niin, että kaikkien pitäisi perustaa se perhe 30-45 vuotiaina..... huh huh...

siihen en ottanut kantaa mutta 24 v on kakara. töissä muutama 22- 28v ja niitä juttuja. kuin jotkut teinit ja parilla lapsiakin. ei voi kuin hymyillä. =)

Itseäni en ainakaan kokenut kakaraksi kun lapsen sain 24 vuotiaana, vaan ihan valmiiseen kotiin pikkuisen saimme. 16 vuotiaasta saakka asunut omillani ja pärjännyt tiukkoinakin aikoina joka on myös kasvattanut.
Kyllä tuo on aikamoinen yleistys jonka tuossa nyt latelet.
Se jos sun työpaikalle on osunut kakaroita niin se nyt ei vaan ole tilastollisesti paikkaansa pitävä otos, että 24 vuotiaat ovat kakaroita =)

Ja onko sitten 29 vuotias jo pois kakara luokittelusta?
Mitäs ensi vuonna kun työkaverisi vanhenevat vuodella siirrätkö kakara luokituksen vuoden eteenpäin ? =)

no kyllä meni taas lapselliseksi jossitteluksi. Tää on mun mieleipide ja sulla on omas OK?

Ei kun sun perusteettomat mielipiteet on nimenomaan lapsellisia ;)
Tiedäthän =)

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
muuten en kantaa juttuun ota mutta kyllä 24v on aika kakara =)

Ai niin, että kaikkien pitäisi perustaa se perhe 30-45 vuotiaina..... huh huh...

siihen en ottanut kantaa mutta 24 v on kakara. töissä muutama 22- 28v ja niitä juttuja. kuin jotkut teinit ja parilla lapsiakin. ei voi kuin hymyillä. =)

Itseäni en ainakaan kokenut kakaraksi kun lapsen sain 24 vuotiaana, vaan ihan valmiiseen kotiin pikkuisen saimme. 16 vuotiaasta saakka asunut omillani ja pärjännyt tiukkoinakin aikoina joka on myös kasvattanut.
Kyllä tuo on aikamoinen yleistys jonka tuossa nyt latelet.
Se jos sun työpaikalle on osunut kakaroita niin se nyt ei vaan ole tilastollisesti paikkaansa pitävä otos, että 24 vuotiaat ovat kakaroita =)

Ja onko sitten 29 vuotias jo pois kakara luokittelusta?
Mitäs ensi vuonna kun työkaverisi vanhenevat vuodella siirrätkö kakara luokituksen vuoden eteenpäin ? =)

no kyllä meni taas lapselliseksi jossitteluksi. Tää on mun mieleipide ja sulla on omas OK?

Ei kun sun perusteettomat mielipiteet on nimenomaan lapsellisia ;)
Tiedäthän =)

Okei olen lapsellinen tuli selväksi.

Vai haitko sä ap tätä, että kun se ukkos jo kähmi sitä kaverias, että nyt menette katsomaan miten käy? Että tavallaan arvelitkin miehen tekevän näin, tai pelkäsit ja siksi kokeilit?

No 24-vuotias on aika mustavalkoinen ja jos ukko pettää, ni onko yhteinen elämä sitten siinä? Vanhempana osaa ajatella ja punnita asioita vähän laajemmin. Niin lapselliselta vaikuttaa tämä apn tarina. Todella naivia antaa kaksi vaihtoehtoa; baari tai perhe. Myöhemmällä iällä asiat vaan yleensä näkee hiukan toisin. Mutta lapsellista narinaa, sanon minä.

Alkuperäinen kirjoittaja 36v:
No 24-vuotias on aika mustavalkoinen ja jos ukko pettää, ni onko yhteinen elämä sitten siinä? Vanhempana osaa ajatella ja punnita asioita vähän laajemmin. Niin lapselliselta vaikuttaa tämä apn tarina. Todella naivia antaa kaksi vaihtoehtoa; baari tai perhe. Myöhemmällä iällä asiat vaan yleensä näkee hiukan toisin. Mutta lapsellista narinaa, sanon minä.

juurikin näin.

Alkuperäinen kirjoittaja 35v:

juurikin näin.

pees

no itseasiassa... jos ei ole etukäteen sovittu tuo baariin meno, ja kun sitten ilmoittaa menevänsä baariin niin menee sellasien naisen kanssa jota on suudellut ja kähminyt.. ja sitten vielä varmistaa että mitä käy jos nyt sitten sattuu vahinko käymään ja menee panemiseksi.. kyllä miekin antaisin kaks vaihtaria, se olis joko baari tai sitten perhe ja toista mahdollisuutta valintaan ei tulis... ainakin mie käsitin teksteistä että se baariin meno ei ollut ongelma, vaan se tilanne ja kenen kanssa meni.. ja loppu yö olikin sitten jo ihan selvää kauraa..

Niin just.. Eli sun mielestä se on ok että mies lähtee toisen naisen kans baariin.. mennessään kyselee viel että mites sit käy jos hän nyt sattuu pettämään.. Sun mielestä sellanen on ihan normitoimintaa ja ap:lta naiivia sellasesta loukkaantua? :o

Mä en kyllä kattelis. Jos toisen muijan kans baariin menis ja vielä mennessään kyselit että onko pettäminen sitte ihan ok niin sitte sais kyllä mennä ja olla tulematta takas. Jos tässä joku on se naiivi niin kyllä se on se ap:n mies eikä ap. Ja mä en kyllä ymmärrä ihan sitäkään että miten se ikä nyt tähän vaikuttaa.. Tottakai ikää karttuessa karisee tiettyjä ehdottomuuksia ja särmät vähän hioutuu mutta vaikka kuinka sitä ikää olis niin ei se sitä tarkota että siinä vaihees pettämisestä tulis hyväksyttyä, jotai sellasta joka on vaan hyväksyttävä ja lakastava maton alle. Mäkin täytän vuodenvaihteessa 32 v enkä mä silti tuollaista hyväksyis.

Ja ap:lle kovasti voimia! Luota ittees, kyllä sä jaksat! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja 29v:
Alkuperäinen kirjoittaja 35v:

juurikin näin.

pees

Otin kantaa tuohon yleistykseen,että kaikki 24 vuotiaat on liian lapsellisia.

Tuollainen toiminta kokonaisuudessan mikä ap:lla on nyt meneillään ei mun mielestä kuulu enää lapsiperheen elämään. Sen verran aikuinen pitää olla kummankin, ettei noihin tilanteisiin tarvitse edes ajautua.

Mutta se mun pointti oli se , että ei ne ikävuodet tuota tee pelkästään. Samanlaisia löytyy vanhemmista ihmisistä jne.

(Ja mulla on ikää tällä hetkellä 33 vuotta.)

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Niin just.. Eli sun mielestä se on ok että mies lähtee toisen naisen kans baariin.. mennessään kyselee viel että mites sit käy jos hän nyt sattuu pettämään.. Sun mielestä sellanen on ihan normitoimintaa ja ap:lta naiivia sellasesta loukkaantua? :o

Mä en kyllä kattelis. Jos toisen muijan kans baariin menis ja vielä mennessään kyselit että onko pettäminen sitte ihan ok niin sitte sais kyllä mennä ja olla tulematta takas. Jos tässä joku on se naiivi niin kyllä se on se ap:n mies eikä ap. Ja mä en kyllä ymmärrä ihan sitäkään että miten se ikä nyt tähän vaikuttaa.. Tottakai ikää karttuessa karisee tiettyjä ehdottomuuksia ja särmät vähän hioutuu mutta vaikka kuinka sitä ikää olis niin ei se sitä tarkota että siinä vaihees pettämisestä tulis hyväksyttyä, jotai sellasta joka on vaan hyväksyttävä ja lakastava maton alle. Mäkin täytän vuodenvaihteessa 32 v enkä mä silti tuollaista hyväksyis.

Ja ap:lle kovasti voimia! Luota ittees, kyllä sä jaksat! :hug:

Kyllä, baariin meno on erittäin ok ja naisen kanssa, miksei? Jos on elämänkokemusta ja luottamusta, miksei baariin voisi mennä naisen kanssa. Monesti mies ja nainen ovat ystäviä. Ja eikö tämä apn ystävä ollut varattu myöskin?

Epäilen myös, että mies on huumorilla heittänyt tuon "mitä jos petän?" -jutun.

Kukin tavallaan, mutta vaikeeta, vaikeeta elämä tulee olemaan, jos noin ehdoton on. Otan osaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ei enää nuori:
Kyllä, baariin meno on erittäin ok ja naisen kanssa, miksei? Jos on elämänkokemusta ja luottamusta, miksei baariin voisi mennä naisen kanssa. Monesti mies ja nainen ovat ystäviä. Ja eikö tämä apn ystävä ollut varattu myöskin?

Kukin tavallaan, mutta vaikeeta, vaikeeta elämä tulee olemaan, jos noin ehdoton on. Otan osaa!

Kyllä, baariin meno naisen kans on sallittua. Mun exä on muusikko ja sen ympärillä pörräs naisia ku kärpäsiä mut se ei siinä mua häirinny. Mutta tässä nimenomaisessa tapauksessa, näil oli ollu jo aiemmin jotai sutinaa.. Ja tän toisen muijan ja hänen miehensä välillä oli ollu kova riita.. Kyllä jo nää kaks seikkaa on sellasia että noista voi saada kunnon sopan aikaseks.

Kyllä mä aika ehdoton olenkin tän asian suhteen. Mä en hyväksy pettämistä enkä petä itsekään. Sitä en voi satavarmaks koskaan sanoo että eroisinko heti jos parisuhteessa mua petettäis mutta koskaan, ikinä se ei hyväksyttävää ole. Eikä tarvii ottaa osaa. Mä ihan mielelläni pidän tästä periaatteesta kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ei kai kaveri pyytänyt miestä baariin?
Kaveri pyysi kyydin baariin, ja baarin pihalla mies totesi että hänkin menee baariin. Tässä vaiheessa kaveri totesi ettei puutu ap:n ja hänen miehensä riitaan, mikä mun mielestä on juuri sitä taka-alalle vetäytymistä.

Mulle ei tulisi mieleenkään sotkeutua ystävieni ja heidän miestensä riitoihin. Ja haluaisin itsekin selvittää omat riitani mieheni kanssa - mikään ei ole ärsyttävämpää kuin kahden aikuisen välisiin asioihin sotkeutuva henkilö.
Mä olen aika ptkälti samaa mieltä. Ajattelen myös niin, että tällä kaverilla ei yöllä ollut kuin kolme vaihtoehtoa eli jättää ap:n ukko rahattomana ja humalassa yksin ulos, ottaa ap:n ukko mukaan mökille tai tulla ap:n ukon kanssa yhdessä ap:lle. Jälkimmäistä ap ei hyväksynyt. Minkä kyllä ymmärrän.

Mä olen huono jättämään rahattomia ja humalassa olevia tuttujani - jopa ystävieni puolisoita - yksin yöksi ulos. Joten luultavasti olisin itsekin vastaavassa tilanteessa sadatellut pari kertaa ääneen ja ajatellut, että kai toi on otettava mukaan mökille. Jos miehelle olisikin sitten yöllä sattunut jotain, olisiko ap silloin ollut tyytyväisempi kuin että ukko sentään on hengissä?

Tää kaveri olisi kuitenkin - jos olisi etukäteen tiennyt, mikä soppa on syntymässä - siinä baarin parkkipaikalla sanoa ap:n miehelle, että sun on varmaan parasta lähteä nyt kotiin ja kävellä itse siitä baariin eikä jäädä odottelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja ei enää nuori:

Kyllä, baariin meno naisen kans on sallittua. Mun exä on muusikko ja sen ympärillä pörräs naisia ku kärpäsiä mut se ei siinä mua häirinny. Mutta tässä nimenomaisessa tapauksessa, näil oli ollu jo aiemmin jotai sutinaa.. Ja tän toisen muijan ja hänen miehensä välillä oli ollu kova riita.. Kyllä jo nää kaks seikkaa on sellasia että noista voi saada kunnon sopan aikaseks.

Kyllä mä aika ehdoton olenkin tän asian suhteen. Mä en hyväksy pettämistä enkä petä itsekään. Sitä en voi satavarmaks koskaan sanoo että eroisinko heti jos parisuhteessa mua petettäis mutta koskaan, ikinä se ei hyväksyttävää ole. Eikä tarvii ottaa osaa. Mä ihan mielelläni pidän tästä periaatteesta kiinni.
Mä täytän 46 ja olen niin ehdoton että jos mä elän parisuhteessa jonkun ihmisen kanssa se on sitten parisuhde,meidän kahden välinen juttu eikä paria suhdetta siinä samalla.
Se on asia jossa olen edelleenkin ehdoton vaikka ikää onkin tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Mä täytän 46 ja olen niin ehdoton että jos mä elän parisuhteessa jonkun ihmisen kanssa se on sitten parisuhde,meidän kahden välinen juttu eikä paria suhdetta siinä samalla.
Se on asia jossa olen edelleenkin ehdoton vaikka ikää onkin tullut.

Aivan :)

Aika naurettava väite, että ainoastaan 24-vuotias on niin mustavalkoinen, että ei hyväksy pettämistä. Mä olen vanhempi ja en tosiaan hyväksyi. Etenkään, kun tässä tapauksessa ei ole mikään hetken hairahdus vaan ihan harkittu teko, kun selkeästi kysyttiin, että menetkö sä nyt tämän naisen matkaan vai valitsetko perheesi. Siihen luulis osaavan ihan kaiken ikäisten ihmisten vastata ja sitten elää seurauksien kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

Aika naurettava väite, että ainoastaan 24-vuotias on niin mustavalkoinen, että ei hyväksy pettämistä. Mä olen vanhempi ja en tosiaan hyväksyi. Etenkään, kun tässä tapauksessa ei ole mikään hetken hairahdus vaan ihan harkittu teko, kun selkeästi kysyttiin, että menetkö sä nyt tämän naisen matkaan vai valitsetko perheesi. Siihen luulis osaavan ihan kaiken ikäisten ihmisten vastata ja sitten elää seurauksien kanssa.

En minäkään hyväksyisi, olen 33. Ilmeisesti vielä kakara? Onneksi ei ole tarvinnut tätä testata käytännössä, mutta jos mies ensin lääppisi ystävääni ja sitten vielä änkeäisi hänen matkaansa baariin, yöksi naisen luo... niin en kyllä tullollaista menoa katsoisi hyvällä eli ero olisi aika todennäköisesti edessä. Kyllä mies baariin saa mennä, kun osaa käyttäytyä eli ei sählää muiden kanssa...

Ja samalla tavalla olisin antanut kaksi vaihtoehtoa, jos ukkokulta olisi lähdössä kamalassa kännissä naisen mukaan, jota jo kähminyt ja suudellut... en tosiaan katsois sormien läpi.

Ihmettelen vielä sitä, miten se mies sinne ap:n äidin luo oli päätynyt, jo yöllä vai vasta aamulla ja millä rahalla/kulkupelillä. Miksei se ollut vaihtoehto jo yöllä?

Samoin jos mies ei päässyt baariin vaan kärvisteli viileässä kesäyössä kolme tuntia rahattomana niin eikö tuossa ajassa olisi jo kävellyt kotiinkin?

Mä olin joskus nuorempana niin tyhmä että kun eksä petti niin annoin anteeksi ja arvatkaa mitä.. sitä pettämistä se sitten olikin koko loppu ajan ja silloin jo päätin että tällästä en enää ikinä tule hyväksymään. ja kerroin myös heti ukolle kun alettiin seurustelemaan että suhde loppuu jos pettää. ja tiedän että jos ite pettäisin niin oisin ollu vailla kattoa pään päälle siinä vaiheessa.

Joku kysyi miksi en itse jää tähän asumaan ja ukko pihalle..niin vastaus on niinkin yksinkertainen että mulla ei ole varaa maksella yksin tätä asuntoa ja joutuisin myös tästä kämpästä ukolle puolet maksamaan. toinen on että täällä on auto pakollinen ( eli kaupassa käyntiinkin tarvitsee auton ) niin siihenkään ei ole varaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Minea:
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:

En minäkään hyväksyisi, olen 33. Ilmeisesti vielä kakara? Onneksi ei ole tarvinnut tätä testata käytännössä, mutta jos mies ensin lääppisi ystävääni ja sitten vielä änkeäisi hänen matkaansa baariin, yöksi naisen luo... niin en kyllä tullollaista menoa katsoisi hyvällä eli ero olisi aika todennäköisesti edessä. Kyllä mies baariin saa mennä, kun osaa käyttäytyä eli ei sählää muiden kanssa...

Ja samalla tavalla olisin antanut kaksi vaihtoehtoa, jos ukkokulta olisi lähdössä kamalassa kännissä naisen mukaan, jota jo kähminyt ja suudellut... en tosiaan katsois sormien läpi.

Ihmettelen vielä sitä, miten se mies sinne ap:n äidin luo oli päätynyt, jo yöllä vai vasta aamulla ja millä rahalla/kulkupelillä. Miksei se ollut vaihtoehto jo yöllä?

Samoin jos mies ei päässyt baariin vaan kärvisteli viileässä kesäyössä kolme tuntia rahattomana niin eikö tuossa ajassa olisi jo kävellyt kotiinkin?

Ei ollut edes mennyt mun äidin luokse, puhelimessa sanoi että on juuri menossa mutta luulen että oli tekosyy siihen että tulisin varmasti hakemaan. ja se ois ollu kävelymatkan päässä siitä mökiltä mutta mä en ees halua että se sinne menis kännissä römyymään keskellä yötä.

Humalassa olevien ihmisten kanssa ei kannata alkaa keskustelemaan yhtään mistään, varsinkaan parisuhteesta. Ja mitä enemmän ulkopuolisia ihmisiä on paikalla ja käsket miestä valitsemaan, niin ihan takuuvarmasti valitsee sen baarin, vaikka oikeesti haluiskin kotiin. Noissa äijissä on joku valmistusvika tai jotain... Mutta jos miehellä on tapana kähmiä muita naisia ja käyttäytyä ku idiootti kännissä, niin kannattais oikeesti miettiä kannattaako juoda. Siis sen miehen pitää miettiä. Mutta harvemmin ne mitään tajuaa...