Kaikki levis käsiin, sattuu ja v****taa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Kaikki ne kerrat ku mä oon tota naista tukenu kun sillä on ollu vaikeeta, ni tälläsen sitten tekee..

:'(

Sun mieshän sen valinnan teki, että meni sinne baariin! Miksi syytät sitä kaverias?
Sä käskit valita perheesi tai baari,. Mies valkkas baarin.
Jos olisin sinä, ottaisin lapset ja muuttaisin äidilleni ja kämppä hakuun saman tien. Yht saa asunnon äkkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikki ne kerrat ku mä oon tota naista tukenu kun sillä on ollu vaikeeta, ni tälläsen sitten tekee..

:'(

Sun mieshän sen valinnan teki, että meni sinne baariin! Miksi syytät sitä kaverias?

Mies teki valinnan, mutta YSTÄVYYS merkitsee kai sekin jotain? Kyllä oikea ystävä olisi tuossa tilanteessa tukenut ystäväänsä ei houkutellut miestä mukaansa kun näki, ettei vaimo nyt sellaista kestä. Ja tämän saman "ystävän" kanssa oli miehellä ollut jo vispilänkauppaa eli ei se ystäväkään ihan viaton ole...

vai onko teidän kaveripiirissä tälläinen ihan ok ja anteeksi annettavaa? Joku raja se on siinäkin, miten kaverit voi käyttäytyä vaikka toki vika oli miehen kun kerran sinne baariin lähti ja vielpä ihan lupaa pettämiselle kyseli + lähti yöksi tämän "ystävän" luo...

Asuntoa hakemaan heti huomenna,joko mies jää nykyiseen tai laitatte sen myyntiin.Sinuna laittaisin miehen siksi aikaa asumaan vaikka sille kaverilles tai äidilleen.
Hyvä kun pääset siitä eroon.

Jos joutuisin asua miehen kanssa eron jälkeen edeleen saman katon alla, olisin ja eläisin ihan kuin sitä ei sielä olisikaan, eli menisin ja tulisin ja tekisin lasten kanssa mitä haluaisin ,enkä ottaisi tietenkään EX-miestä mukaan. Eli eläisin kuin yh!!!

Mies ei oo kuulemma tehnyt mitään väärää omasta mielestään, eikä kuulemma aijo pyytää anteeksi. Sit se kuvitteli että kaikki on hyvin, ja mun oli pakko ottaa asia puheeksi vaikka mies oli jo juonu lisää. Eli ero tulee, hän oli nyt sitä mieltä myös kun ei jaksa kuulemma kuunnella mua.

Jostain pitäis saada nyt pirusti voimia jaksaa lasten kanssa, joudun kuitenki asumaan ton ääliön kanssa vielä sen aikaa että saan asunnon..

tuntuu että koko elämä romahti , mutta pakko jaksaa ..

ja tää siis alko ihan yhtäkkiä tässä kuukauden sisään , nää ukon omat juoksut ja rilluttelut..aikasemmin ei ollu näin.

Mihin mä voin mennä, mä en haluu olla täällä kämpässä koska tää oli yhteinen haave ja alettiin remppaamaan kummanki mieleiseks.

:'( :'( :'(

siis todella omituista käytöstä joiltain...usein miehiltä, et annetaan asioiden mennä näin pitkälle ja sit tulee tällanen yhtäkinen ero ku salama kirkkaalta taivaalta raskauden ja remppaamisen ja uuden kodin keskellä!!!?

Alkuperäinen kirjoittaja no:
pettikö vai? eihän tota jaksa lukea läpi!!!
Saletisti petti kun kysyi etukäteen miten käy jos pettää ja tuota naista minkä mukaan lähti oli kopeloinut jo aijemmin.Ei kai kukaan niin tyhmä ole että kuvittelee että sinne lähdettiin vaan nukkumaan kun mahdollisuus olis ollu lähtee muksujensa äidin kanssa kotiin nukkumaan.

Ei jaksa lukea koko ketjua, mutta kommenttini on, että kai se ukko saa baariin mennä, ei sen pitäisi perhettä rikkoa. Ei edes vaikka olis käynyt jotain eukkoa polkasemassa.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Mikähän siinä on, että naisista tulee tuollaisia hysteerisiä, miehensä äitejä aina kun ne on raskaana? Mies lähti kerran baariin. So what? Se on aikuinen ihminen, jos se on niin typerä, et ei ole rahaa tulla kotiin, oma on ongelma. AP:tä vissiin vitutti kun ei itse päässyt mukaan baariin joten sen takia mieskään ei saa mennä? Ja entäs sitten jos se lähtikin naisen kanssa? Eikö teillä todellakaan ole sen vertaa luottamusta teidän suhteessa? Vai vituttaako ap:tä se, että se nainen oli lapseton, hoikka ja kaunis ja itse on varsinainen sotanorsu, viimeisillään raskaana?

Tällaista se on kun lapset alkaa leikkimään kotia.

Peesaan todella vahvasti!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Mikähän siinä on, että naisista tulee tuollaisia hysteerisiä, miehensä äitejä aina kun ne on raskaana? Mies lähti kerran baariin. So what? Se on aikuinen ihminen, jos se on niin typerä, et ei ole rahaa tulla kotiin, oma on ongelma. AP:tä vissiin vitutti kun ei itse päässyt mukaan baariin joten sen takia mieskään ei saa mennä? Ja entäs sitten jos se lähtikin naisen kanssa? Eikö teillä todellakaan ole sen vertaa luottamusta teidän suhteessa? Vai vituttaako ap:tä se, että se nainen oli lapseton, hoikka ja kaunis ja itse on varsinainen sotanorsu, viimeisillään raskaana?

Tällaista se on kun lapset alkaa leikkimään kotia.

Peesaan todella vahvasti!!!!!!

ois se sinne baariin voinu mennä mutta meni ja kysyi multa ennen kuin lähti että mitä jos hän pettää sua, ni siinä vaiheessa annoin vaihtoehdon että joko menee tai jää.

lapset alkaa leikkimään kotia??? siis minkä ikäsenä sitä voi sitten yhteisen kodin perustaa jos on lapsi vielä 24v

ja edelleen vielä sanon että tää nainen ei kovin pahaks sillon pistäny vaikka ukko sitä lääppi.

Voi Wiivi... Minkä helvetin takia sun pitää muuttaa pois? Meinaako miehes jäädä ilman lapsia isoon kämppään? Eiköhän se ole miehen asia muuttaa vittuun, miehes sen valinnankin teki. Ja saleen panikin sitä akkaa.

Nyt se ovimaton asenne helvettiin ja naarasleijonaa peliin. Et saatana anna miehes kohdella noin.

ja edelleen vielä sanon että tää nainen ei kovin pahaks sillon pistäny vaikka ukko sitä lääppi.

Siis miten sä sit lähdit ukkos ja lastes kanssa sen naisen luo saunomaan, tommosen jälkeen? En ymmärrä. Mä olisin pysynyt lopun ikää loitolla!

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
muuten en kantaa juttuun ota mutta kyllä 24v on aika kakara =)

Ai että pitäis odottaa 30-40-vuotiaaksi asti, että on tarpeeksi kypsä perustamaan perheen? Kyllä eroja ja riitoja tulee ihan kaikenikäisille pareille, ja monet ukot ei edes koskaan kasva tarpeeksi kypsiksi mihinkään.

Voimia sulle Wiivi :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Ai niin, että kaikkien pitäisi perustaa se perhe 30-45 vuotiaina..... huh huh...

siihen en ottanut kantaa mutta 24 v on kakara. töissä muutama 22- 28v ja niitä juttuja. kuin jotkut teinit ja parilla lapsiakin. ei voi kuin hymyillä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:

Ai että pitäis odottaa 30-40-vuotiaaksi asti, että on tarpeeksi kypsä perustamaan perheen? Kyllä eroja ja riitoja tulee ihan kaikenikäisille pareille, ja monet ukot ei edes koskaan kasva tarpeeksi kypsiksi mihinkään.

Voimia sulle Wiivi :hug:

Ja välillä myöskään naiset ei siihen kykene.

Alkuperäinen kirjoittaja =):

Ai niin, että kaikkien pitäisi perustaa se perhe 30-45 vuotiaina..... huh huh...

siihen en ottanut kantaa mutta 24 v on kakara. töissä muutama 22- 28v ja niitä juttuja. kuin jotkut teinit ja parilla lapsiakin. ei voi kuin hymyillä. =)

Itseäni en ainakaan kokenut kakaraksi kun lapsen sain 24 vuotiaana, vaan ihan valmiiseen kotiin pikkuisen saimme. 16 vuotiaasta saakka asunut omillani ja pärjännyt tiukkoinakin aikoina joka on myös kasvattanut.
Kyllä tuo on aikamoinen yleistys jonka tuossa nyt latelet.
Se jos sun työpaikalle on osunut kakaroita niin se nyt ei vaan ole tilastollisesti paikkaansa pitävä otos, että 24 vuotiaat ovat kakaroita =)

Ja onko sitten 29 vuotias jo pois kakara luokittelusta?
Mitäs ensi vuonna kun työkaverisi vanhenevat vuodella siirrätkö kakara luokituksen vuoden eteenpäin ? =)

Alkuperäinen kirjoittaja =):

Itseäni en ainakaan kokenut kakaraksi kun lapsen sain 24 vuotiaana, vaan ihan valmiiseen kotiin pikkuisen saimme. 16 vuotiaasta saakka asunut omillani ja pärjännyt tiukkoinakin aikoina joka on myös kasvattanut.
Kyllä tuo on aikamoinen yleistys jonka tuossa nyt latelet.
Se jos sun työpaikalle on osunut kakaroita niin se nyt ei vaan ole tilastollisesti paikkaansa pitävä otos, että 24 vuotiaat ovat kakaroita =)

Ja onko sitten 29 vuotias jo pois kakara luokittelusta?
Mitäs ensi vuonna kun työkaverisi vanhenevat vuodella siirrätkö kakara luokituksen vuoden eteenpäin ? =)

no kyllä meni taas lapselliseksi jossitteluksi. Tää on mun mieleipide ja sulla on omas OK?