Kaikki lääkärit ovat ihan per***stä

Mua ärsyttää niin paljon kun pieni lapsi ei ikinä pääse hoitoon jos ei vaati siitä täysillä,prkle.Soitin eilen lasten ja nuorten poliklinikkalle koska päivystyksessä sanoivat noin niin he antoivat vain puheluaika eli mun pitää soita torstaina vain soita ei tulla edes lasten kaa.Niin vielä he sanoivat jos haluatte kaikki näytteet tehdä niin soitakaa huomenna omalle terveysasemalle,okej,soitimme ja he sanoivat että ,no mutta teillä on soitoaika sinne eli odottakaa torstai asti.vi***u,kiva kun he eivät voi tajua että lapsella jo puoltoista vuotta kuumetta kokoajan,olen muutenkin prklen huolissaan jo hänen kunnosta kun väsyneltä hän näyttää mulla pyöri päässä vaikka mitä mutta mun lapsi ei kuitenkaan pääse tutkimukseen,tosi hieno terveydenhuolto ettei edes hoito pääse,ärsyttää jo kaikki,mä soitan nyt yksityiselle ja toivottavasti että edes sinne pääsen vaikka heti ja torstaina sanoan kaikki mitä mieltä olen tästä p...rei...n terveydenhuollosta
kiitos oli pakko...
 
aurora80
hui,noin kauan jo lapsi sairastanut?ei ne tosiaan terveyskeskuksessa aina viitti hoitaa,itse pitää ainaa vaan vaatia ja vaatia että saisi tutkimuksia.kyllä sä varmasti yksityiselle pääset,varsinkin kun on lapsesta kyse.tuu kertoon sit,mitä siä sanottiin!
 
|O Lääkärithän niistä ajoista tosiaan päättää... Haukut väärää puuta, kyllä se on kuule kaupungin ylemmät tahot jota sun tulee syyttää. Jos ei anneta resursseja niin ei ole aikojakaan. Turhaan sä kiukkuas poloisiin tk:n työntekijöihin purat, soita johtaville tahoille!
 
Miten heillä voi olla kaikki varattuja eikö heillä löytyy sekunttia otta verikokeita vaan eikö he itse tajua ettei se ole normaalia että lapsi kipeä ihan KOKOAJAN..jeep..parempi hoita juoppoja juuri he tarvitsee kaikki tuet ja 10lääkäreitä ympärillä..
Heti kun mies tulee mennään yksityiselle,mutta torstaina mulla oikeasti löytyy niin paljon sanottava että huhhuh
 
Kyllä ne hoitaa hei ihan kiireellisyysjärjestyksessä, mutta teidän tapaus ei ole akuutti. Juopoilla taas saattaa olla jotain akuuttia, vaikka juoppoja ovatkin... :whistle:

Infektiokierteinen lapsi harvoin menee jonossa kenenkään ohitse.
t. kahden infektiokierteisen äiti
 
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:
|O Lääkärithän niistä ajoista tosiaan päättää... Haukut väärää puuta, kyllä se on kuule kaupungin ylemmät tahot jota sun tulee syyttää. Jos ei anneta resursseja niin ei ole aikojakaan. Turhaan sä kiukkuas poloisiin tk:n työntekijöihin purat, soita johtaville tahoille!
älä selittää,hyvää lääkäri myös katso siitä että jos lapsella oikeasti se jatkuu jo noin kauan eikö parempi tutkia paremmin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Miten heillä voi olla kaikki varattuja eikö heillä löytyy sekunttia otta verikokeita vaan eikö he itse tajua ettei se ole normaalia että lapsi kipeä ihan KOKOAJAN..jeep..parempi hoita juoppoja juuri he tarvitsee kaikki tuet ja 10lääkäreitä ympärillä..
Heti kun mies tulee mennään yksityiselle,mutta torstaina mulla oikeasti löytyy niin paljon sanottava että huhhuh
onko teillä lapselle vakuutusta? siis sairasvakuutusta, erillistä? jos on niin kaikki yksityiset lääkärikäynnit ja kokeet voitte saaha vakuutuksesta takasin.

mutta mie kyllä tuossa tapauksessa maksaisin ihan omasta pussista kaikki kokeet että saisin tietää mikä lasta vaivaa, tuohan on ihan helvettiä varmasti siulle!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:
|O Lääkärithän niistä ajoista tosiaan päättää... Haukut väärää puuta, kyllä se on kuule kaupungin ylemmät tahot jota sun tulee syyttää. Jos ei anneta resursseja niin ei ole aikojakaan. Turhaan sä kiukkuas poloisiin tk:n työntekijöihin purat, soita johtaville tahoille!
älä selittää,hyvää lääkäri myös katso siitä että jos lapsella oikeasti se jatkuu jo noin kauan eikö parempi tutkia paremmin
olen ihan samaa mieltä tässä savannan kanssa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:
|O Lääkärithän niistä ajoista tosiaan päättää... Haukut väärää puuta, kyllä se on kuule kaupungin ylemmät tahot jota sun tulee syyttää. Jos ei anneta resursseja niin ei ole aikojakaan. Turhaan sä kiukkuas poloisiin tk:n työntekijöihin purat, soita johtaville tahoille!
älä selittää,hyvää lääkäri myös katso siitä että jos lapsella oikeasti se jatkuu jo noin kauan eikö parempi tutkia paremmin
Tottakai tutkii, se on ihan päivänselvä asia. Yhden lääkärin perusteella et voi silti haukkua koko ammattikuntaa. Ihan niinku jos yks tanssija on paska, ei tarkota että kaikki tanssijat on sitä.

Mutta eikö kyse ollut just siitä ettei ole aikoja? SIITÄ sä et voi syyttää lääkäriä. Kun soitat terveysasemalle sieltä vastaa HOITAJA puhelimeen joka antaa ne ajat, jos aikoja on. Vain soittoaikana saat langan päähän lääkärin. Mitä vähemmän lääkäreitä, sitä vähemmän aikoja. Mitä vähemmän rahaa kaupunki terveydenhuoltoon antaa, sitä vähemmän lääkäreitä. Tarvitaanko lisää rautalankaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Vika on itsessäsi jos puolitoista vuotta on ollut kuumetta.Mikset vie yksityiselle kun rahaa on kaikkeen muuhunkin laittaa.
Just mä tiesin että nyt aloitetaan syylistä mua,mutta ihan sama,koska viime syksyllä me vielä olimme lääkärillä,kaikki näytteet oli otettu hän sanoi että kysee on varma siitä että hän syö huonosti ja imunitetti on huono,okej mä aloitiin sitten antaa viitamineja ja vaikka mitä,mitä hän suositeli,mutta viimeiset 3kk kuume on taas joka toinen tai joskus jopa joka viikko ilman mitään oireita ja ennen edes nuha oli ja nyt kun on taas noussut niin mulla huoli jo iski
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Vika on itsessäsi jos puolitoista vuotta on ollut kuumetta.Mikset vie yksityiselle kun rahaa on kaikkeen muuhunkin laittaa.
Just mä tiesin että nyt aloitetaan syylistä mua,mutta ihan sama,koska viime syksyllä me vielä olimme lääkärillä,kaikki näytteet oli otettu hän sanoi että kysee on varma siitä että hän syö huonosti ja imunitetti on huono,okej mä aloitiin sitten antaa viitamineja ja vaikka mitä,mitä hän suositeli,mutta viimeiset 3kk kuume on taas joka toinen tai joskus jopa joka viikko ilman mitään oireita ja ennen edes nuha oli ja nyt kun on taas noussut niin mulla huoli jo iski
Toi ei ole mikään akuutti asia, vaikka sinua varmaan huolestuttaakin. Infektiokierteisiä lapsia on kuin sieniä sateella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huokaus:
Jos laittaisit ne rahat yksityiselle jotta lapsesi saa kunnon hoitoa kun että tuhlailet Ikeaan ja irstaisiin vaatteisiin.
Kyl tässä tapauksessa pitäs saada hoitoa julkisellakin puolella. Ja jos meni sulta ohi, niin Savanna kirjotti jo soittavansa yksityiselle...
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Lääkärit eivät päätä niistä ajoista tai aikojen antamisesta!!!
Eikä se ole vastaanottovirkailijoiden vika, ettei aikoja ole enempää... Jos on puolitoista vuotta ollut kuumetta, niin kyllä se pitäisi tutkia kunnolla ja ottaa verikokeet ynnä muut. Mutta lääkäri ei niitä verikokeita ota, sitä varten Turussa on labrat. Noiden tk-lääkäreiden kanssa pitää osata vaatia. Siellä ei saa yhtään antaa periksi eikä lähteä kotiin niin, että "no, kai mä sitten pärjään...". Pitää osata vaatia ja valittaa vaivojaa kunnolla eikä vähätellä ollenkaan.

Sinuna olisin kyllä jo mennyt sinne yksityiselle, puolitoista vuotta sitten... Hekin voivat lähettää tutkimuksiin kunnalliselle puolelle, jos ei rahat riitä yksityisten kalliisiin tutkimuksiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:
|O Lääkärithän niistä ajoista tosiaan päättää... Haukut väärää puuta, kyllä se on kuule kaupungin ylemmät tahot jota sun tulee syyttää. Jos ei anneta resursseja niin ei ole aikojakaan. Turhaan sä kiukkuas poloisiin tk:n työntekijöihin purat, soita johtaville tahoille!
älä selittää,hyvää lääkäri myös katso siitä että jos lapsella oikeasti se jatkuu jo noin kauan eikö parempi tutkia paremmin
Tottakai tutkii, se on ihan päivänselvä asia. Yhden lääkärin perusteella et voi silti haukkua koko ammattikuntaa. Ihan niinku jos yks tanssija on paska, ei tarkota että kaikki tanssijat on sitä.

Mutta eikö kyse ollut just siitä ettei ole aikoja? SIITÄ sä et voi syyttää lääkäriä. Kun soitat terveysasemalle sieltä vastaa HOITAJA puhelimeen joka antaa ne ajat, jos aikoja on. Vain soittoaikana saat langan päähän lääkärin. Mitä vähemmän lääkäreitä, sitä vähemmän aikoja. Mitä vähemmän rahaa kaupunki terveydenhuoltoon antaa, sitä vähemmän lääkäreitä. Tarvitaanko lisää rautalankaa?
mulla oli lääkäreitä vaikka kuinka paljon pahoja,vain 2kpl hyvää,vaikka me kävimme läpi vaikka kuinka monta niitä ja kuka otta sellaisia paskoja vastanottajia joka paikaan jos he eivät tajua mistään,mä en ikinä unohda kun ssaimme potkuja päivystyksestä,kun lapsi oli tosi pahassa kunnossa syylissa mutta kun ambulanssi tuli niin hekin ihmetelivat miksi te saitte potkuja ja ettei voi olla totta,kyllä terveydenhuolto on ihan,ihan persestä
 
mutsi
meillä ainakin kaikki epämääräiset kuumeilut hävis nielurisaleikkauksen jälkeen!ja kuumeilua tosiaan jatkui vuoden verran...tyttö nyt 2v10kk ja leikattiin helmikuussa!
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
kyllä terveydenhuolto on ihan,ihan persestä
Niinpä, terveydenhoidon RESUSSIT ovat heikot. Lääkärit ja hoitajat varmasti yrittävät parhaansa annetuilla resursseilla. Tämä tosiaan ärsyttää, mutta oikea valitusosoite on Turun kaupunginhallitus ja perusturvalautakunta sekä terveystoimen päättävät virkamiehet!!
 

Yhteistyössä