Ostaa, suloiset viattomat pikkutytöt, ja vaikka ne ovat minunkin mielestä krääsää, yritän pitää turpani kiinni (juu, en onnistu aina vaan alan ehdotella, onko se nyt varmasti tarpeellista...ja eikö meillä ole jo ihan tarpeeksi.)
Taannoin kun tyhjennettiin papan kuoltua asuntoa otettiin kirppispöytäkin.Kyllä meni kaupaksi jostain syystä ihan turistikrääsä etelänreissuilta.Oikeastaan kaikki saatiin pois.Hinnat toki oli matalat.Kyllä tässäkin pätee että toisen roska on toisen aarre.
Vau, ihan totta? Tota turistikrääsää olen varsinkin ihmetellyt kun mun logiikalla on outoa ostaa muistoesinettä paikasta jossa ei (ehkä) itse ole käynytkään ja onhan ne turistijutut muutenkin yleensä aika kauheita, mutta selvisi nyt tämäkin. Vau, täytyy sanoa, olen ällikällä lyöty.
Itse olen kanssa laittanut merkille, kun kirpparilla käynyt myymässä. Käyn siis sellaisessa jossa ollaan itse myymässä, joten tiedän ketkä ostaa ja mitä.
Vanhat mummot ostaa oikeasti todella outoa kamaa, sellaiset jotka olen ottanut vitsillä mukaan ja hinta tyyliin 5 senttiä menee kuin kuumille kiville.
Kiinalaiset naiset ostaa todella paljon marimekkoa, Iittala yms. merkkitavaraa.