Kaikki konstit kissan leikkaushaavan suojaamiseksi!

Aivan oikein- kiimaliisa on nyt leikottu.

Millä helskutilla tällä houdinilla saa minkään suojan pysymään? :eek:

Ekaks kokeilin elukkalääkärin konstia kangaskaistaleesta- ei toimi.
Sitten siskon konstia potkuhousuista- ei pysy.
Sitten vaippaa ja idealsidettä- no ei pysy ei.
Nyt on potkuhousut viriteltyinä roudarinteipillä ja ideaalilla ja yhä näyttää siltä että vapautuu.

:/
 
kinuski
Ei meillä pysyny mikään suoja. Eläinlääkärin mukaan olis pitäny pitää sellasta tötsää päässä tikkien poistoon asti, mutta eihän sitä voinu pitää. Tosi hyvin parani, vaikka ei mitään suojaa ollukkaan.
 
vieras
En mä ainakaan saanut mun kissalla pysymään mitään suojaa leikkaushaavan päällä. Luovutin, ja kissa nuoleskeli haavaa miten tahtoi. Hyvin parani eikä tulehtunut. En oikein usko että mikään muu kuin kauluri estäisi sitä nuolemasta haavaa. Meidän kissalla sitä ei ollut.
 


Sukkikset mullekin tuli mieleen, kiva kun joku jo testannut!

Mä olin nopee juu- ja elukkalääkärillä oli tälle päivälle sopiva väli leikata!
Ja nopee on tuo kattikin- koordinaatio ei pelaa ja silti toikkaroi pitkin huushollia (oksennellen). :|
 
Niin ja ei ole kauluria.

Haavan olis pareet kyllä pysyä vielä kiinni, muuten tipahtaa suolisto lattialle :(
Luulisin ainakin.

Perjantaihin asti määrättiin suojattavaksi, on siis sellainen paineside haavan päällä.
 
terve taas
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Niin ja ei ole kauluria.

Haavan olis pareet kyllä pysyä vielä kiinni, muuten tipahtaa suolisto lattialle :(
Luulisin ainakin.

Perjantaihin asti määrättiin suojattavaksi, on siis sellainen paineside haavan päällä.
eiks ne antanu sellasta "uuno turhapuro" paitaa sille misulle? Meil on antanu aina ja kaulurin varoiksi...
 
Alkuperäinen kirjoittaja terve taas:
voipi toikkaroida jonniin aikaa joten nou hätä:) Kato ettei misukka pääsee tekee benji hyppyi mistään!!!:)
Hjuu. Ylöspäin näyttää hyvinkin pääsevän ja kaikki mielipaikat on jossain korkeammalla tietenkin.

Vahdittavahan tuota on, emäntä sydän syrjällään ja paijaa pissalta haisevaa ronttiaan jolla potkarit päällä :D

 
vieras
Mein kisulla ei edes haavaa oikein näkynyt, olivat laittaneet tikit ihon sisään. Sulivat itse pois, leikkauspäivän kissa toikkaroi kun raukka yritti heti hiekkikselle eikä päässyt. Laski sitten allensa, oli tosi häpeissään :( Seuraavana päivänä oli kun mitään ei olisi tapahtunutkaan, leikki ja pomppi kuten ennenkin :)
 
meillä olis viikon päästä edessä samanmoinen operaatio... jospa katti pääsis sit tuosta karmeasta miehentuskastaan... ja meillä on kauluri, jota meinasin käyttää leikkauksen jälkeen... pikaista toipumista kisumirrille =)
 
Olikohan se siis niin että yhet tikit oli ihon sisällä ja tuon paineside parilla sulamattomalla tossa päällä.

? :ashamed: Ei muista ei kun tuli kerralla niin paljon informaatiota.

Eli siinä tapauksessako haava ei niinkään pääsis aukeemaan?
 
Jansku
Mä väsäsin kans sukkiksista puvun ja lisäks kauluri..mut en pitänyt kuin n 2pv koska kissa oli jo niin surkee,ei syöny,ei liikkunu,eikä se haava o kuin 0,5 cm pitkä,ei sieltä tule suolia :) se vaan,että kerkeää senverran sulkeutua tuo haava ettei ole sen liiman varassa, niin riittää :)
 

Yhteistyössä