voi v**** tätä asioiden vaikeutta!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
olen eroamassa miehestäni, joka ei ole 5v lapseni isä.
asumme unelmieni kodissa, jonka olen itse suunnitellut toimivaksi.
ajelen miehen autolla pakolliset työmatkat.
meillä eli mulla on iso koira.

ja nyt mun pitäis jostain pieraista rivitaloasunto missä tilaa kaikille ja auto millä kulkea.
lapsi on juuri saanut oman huoneen vuosi sitten ja on siitä niin onnellinen ja nyt se riistetään siltä.. voi miksimiksimiksi mun ihmissuhteet ei ikinä toimi ja viaton lapsi saa sitten kärsiä seuraukset??!!

mä itken ja raivoan ja vaivun epätoivoon, mä oon paska, mun tuleva ex on paska, tää elämäntilanne on paska, kaikki on paskaa. paskapaskapaskapaska.

Hommaat sen rivari kaksion, annat lapselle oman huoneen, autoja saa aina, ostat aluksi jonkun halvan.
Mutta, et vaivu epätoivoon, et syytä itseäsi. Kas, elämää tää on, aurinko paistaa sinulle jälleen.
Ole rohkea ja hammasta purren selvitä tämä sotku, rakasta lastasi ja itseäsi!!!
Ei ehkä just nyt helpota nää sanat, mutta Voimia sinulle lähetän ja... muista pyytää apua ystäviltä!

No muutat kerrostaloon sitten. Lopetat siinä säälissä vellomisen ja niskasta itteäsi kiinni.
Jos ei muuten onnistu asunnon löytyminen, vaihda kaupunkia johonkin isompaan, mistä saa sitten töitäkin.
Autoa et tarvitse, kulje matka julkisilla / pyörällä / apostolinkyydillä / hanki kimppakyyti työpaikalta.
Ja tosiaan, vaikka olisi kaksio, anna lapselle huone ja nuku itse olohuoneessa. Koira mahtuu kyllä sinne joukkoon.

Kyllä se siitä.

vuokraat kolmion jossa on huone sulle ja lapselle. Ja kolmioon mahtuu yks iso koiraki, ei tuossa nyt pitäis olla ongelmaa.
Ymmärrän et harmittaa muuttaa pois talosta jota on unelmoinu.
Mut tuo itsesäälissä rypeminen ei niitä asioita muuta/helpota.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No muutat kerrostaloon sitten. Lopetat siinä säälissä vellomisen ja niskasta itteäsi kiinni.
Jos ei muuten onnistu asunnon löytyminen, vaihda kaupunkia johonkin isompaan, mistä saa sitten töitäkin.
Autoa et tarvitse, kulje matka julkisilla / pyörällä / apostolinkyydillä / hanki kimppakyyti työpaikalta.
Ja tosiaan, vaikka olisi kaksio, anna lapselle huone ja nuku itse olohuoneessa. Koira mahtuu kyllä sinne joukkoon.

Kyllä se siitä.

koiran kanssa en voi muuttaa kerrostaloon.
kaupunkia en vaihda, mun kaikki ystävät ja sukulaiset on täällä, samoin lapsen isä.
täällä ei ole julkisia, asun maalla ja työmatka 10km ja kiepautus pojan hoidon kautta +1km. kimppakyydityskään ei onnistu, mun työvuorot saattaa muuttua ihan päälaelleen tosi lyhyellä varotusajalla.
kaksio mulle riittäisikin..

mä HALUAN nyt velloa hetken itsesäälissä. mua vituttaa ja ahdistaa.
alotan nollapisteestä, olen tyhjän päällä. älkää sillon tulko kieltämään multa mun itsesäälissä vellomistani jos se hiukankin auttaa olotilaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kyllä se siitä.

koiran kanssa en voi muuttaa kerrostaloon.
kaupunkia en vaihda, mun kaikki ystävät ja sukulaiset on täällä, samoin lapsen isä.
täällä ei ole julkisia, asun maalla ja työmatka 10km ja kiepautus pojan hoidon kautta +1km. kimppakyydityskään ei onnistu, mun työvuorot saattaa muuttua ihan päälaelleen tosi lyhyellä varotusajalla.
kaksio mulle riittäisikin..

mä HALUAN nyt velloa hetken itsesäälissä. mua vituttaa ja ahdistaa.
alotan nollapisteestä, olen tyhjän päällä. älkää sillon tulko kieltämään multa mun itsesäälissä vellomistani jos se hiukankin auttaa olotilaan.

ap tarkentaa vielä tota lausahdustaan et "kaupunkia en vaihda, asun maalla" :D aika sekava lause, mutta asun siis maalla :D

Yhteistyössä