W
willis
Vieras
Pinoon mars, onko meitä monta? :wave:
Teetkö itse villiksiä ja jos, niin mikä malli ja lanka on paras mielestäsi?
Teetkö itse villiksiä ja jos, niin mikä malli ja lanka on paras mielestäsi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huuhaa:Käytättekö niitä kestoja myös kuukautisten aikana ja annatte kertyä kestositeeseen verta yli desin ennen kuin vaihdatte? Onko kostea olo?
Alkuperäinen kirjoittaja ahma:Alkuperäinen kirjoittaja huuhaa:Käytättekö niitä kestoja myös kuukautisten aikana ja annatte kertyä kestositeeseen verta yli desin ennen kuin vaihdatte? Onko kostea olo?
Ompas sulla kuukautiset...
:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja ahma:En o vielä uskaltautunu tutkimaan asiaa tarkemmin. Jotenkin tavatonta aktiivisuutta asia tuntuisi ensivaikutelman mukaan vaativan.
Senverran riehuin, että ostin jonkun imse vimse -paketin muutamine sisuskaluineen kirpparilta, kun halvalla sai. Olivat vaan niin pirun kovia pesun jäljiltä ne froteelätkätkin, että mietin voiko nuo haaruvälissä ipana oikeasti kulkea miellyttävän sorttisesti. Imukyky niissä varmaan on parempi käytettyinä jos vanhoista pyyhkeistä voi mitään päätellä - uudella pyyhkeellä saa lääppiä itseään vaikka kuinka, ja pyyhe kastuu kyllä mutta minä en kuivu. Mutta se karheus huolestuttaa.
Menevätkö ne kankaat jossain vaiheessa vanhoiksi tuommoisesta syystä?
Alkuperäinen kirjoittaja mamizuukkeli:Alkuperäinen kirjoittaja ahma:En o vielä uskaltautunu tutkimaan asiaa tarkemmin. Jotenkin tavatonta aktiivisuutta asia tuntuisi ensivaikutelman mukaan vaativan.
Senverran riehuin, että ostin jonkun imse vimse -paketin muutamine sisuskaluineen kirpparilta, kun halvalla sai. Olivat vaan niin pirun kovia pesun jäljiltä ne froteelätkätkin, että mietin voiko nuo haaruvälissä ipana oikeasti kulkea miellyttävän sorttisesti. Imukyky niissä varmaan on parempi käytettyinä jos vanhoista pyyhkeistä voi mitään päätellä - uudella pyyhkeellä saa lääppiä itseään vaikka kuinka, ja pyyhe kastuu kyllä mutta minä en kuivu. Mutta se karheus huolestuttaa.
Menevätkö ne kankaat jossain vaiheessa vanhoiksi tuommoisesta syystä?
Pyllyä vasten kosteussuojaliina...siis esim coolmaxia tai fleeceä. Mä tehnyt tommosia erillisiä suiroja. Monien vaippojen sisäpinta on myös tällaisista tehtyjä, mutta jos ei niin ovat kyllä helppoja ja halpoja tehdä.
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Meillä täyskestoillaan päivisin, mutta öisin käytetään välillä kertiksiäkin. Esikoinen kestoili puolivuotiaasta (silloin vasta keksin asian ) ja kuopus on kestoillut siitä asti, kun on meille tullut. Hetki ensin kertisteltiin, kun ei tiedetty, onko muksulla jotain loisia, mutta lapsen pylly meni aivan rikki.
Villahousuja olen tehnyt kaapit täyteen, enkä nyt ymmärrä, mitä niillä kaikilla tekisin.Novitan Huopasesta olen tykännyt lankana eniten.
Alkuperäinen kirjoittaja ahma:aahah, eli siis ei haittaa jos ne imukerroskankaat on karheita tai kovia, kun ihoa vasten tulee toisensorttinen materiaali? Ymmärsinkö oikeen?