V
vierailija
Vieras
Mulle ei käy taloudellisesti huonosti.
Ai juu niin ne kuuluisat osakkeet ja muut sijoitukset ja mitä vielä..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
entäs ne jotka ei oo työkuntosia?
Niille riittää tulonsiirtoja kunhan työkykyiset on patistettu töihin.entäs ne jotka ei oo työkuntosia?
Mitä osakkeita sinä omistat?Ai juu niin ne kuuluisat osakkeet ja muut sijoitukset ja mitä vielä..
Punamullalla Sdp:n johdolla ja kepun tuella rakennettiin hyvinvointivaltiota. Nyt kepu on oikeistolaistunut ja veropopulismi estää sitäkin toimimasta tolkusti hyvinvointivaltion säilyttämiseksi. Taisi vaurastua sikatilalliset liikaa ja vain oma kuva näkyy Herra ja Rouva tilallisen peilistä.No onneksi Sdp, vasemmisto ja työväenliike = ay-liike taistelivat Suomesta 1950-luvulla pohjoismaisen hyvinvointivaltion.
Vasemmistoenemmistö 1958 ja työläisten joukkovoima synnyttivät sosiaaliturvan
Vasemmisto, sdp ja työväenliike loivat Suomen hyvinvointivaltion
Neuvostoliittohan vihasi hyvinvointivaltiota, koska se näytti mitä autoritäärisen oligarkian ja kleptokratian tilalla voisi olla. Myös lännen plutokratiat vihaavat yhteiskuntakehityksen kruununhalokiveä, jossa toteutuu parhaiten kristillinen ihanne samanarvoisuudesta, yhdenvertaisuudesta ja lähimmäisenrakkaudesta(=ketään ei jätetä).
2024 kerrottiin myös toimeentulotukimenojen kasvaneen n. 15% tänä vuonna lisää, todennäköisesti myös työttömyysmenot kovassa nousussa, onhan työttömyys 2025 ennätyksellistä ja nousemassa EU:n ykköseksi ohi Espanjan.Kannattaa ohittaa kirjautuneiden viestit. Tätä sääntöä kannattaa noudattaa 99%:sti.
Säälimättömyys ja epäsolidaarisuus ovat päivän tunnussana.
Työtön osaa löytää elämäänsä ilon sirpaleita vähällä rahalla. Rahan perässä juoksijalle etelään talvea pakoon lähtö ei tuota mitään iloa. Koko ajan pitää olla suomalaisilla somepalstoilla notkumassa ja vähäosaisia päihin potkimassa.
Melkoinen nousu, tämäkö on sitä säästöpolitiikkaa? Puhuisin kiusapolitiikasta, jossa ollaan valmiit maksamaan 100e jos naapuri menettää 50e. Tässä tapauksessa vaan menettäjä on valtio, hyvinvointiyhteiskunta ja kansa perskokkareiden pohjattoman köyhiin ja työttömiin kohdistuvan kateuden takia. Hävetkää!Vuonna 2024 työttömyysturvaa maksettiin yhteensä 4 miljardia euroa, mikä oli 5 prosenttia enemmän kuin edellisvuonna. Ansioturvan menot kasvoivat selvästi, mutta perusturvan menot vähenivät. Tiedot käyvät ilmi Kelan tuoreesta työttömyysturvatilastosta.
2024 kerrottiin myös toimeentulotukimenojen kasvaneen n. 15% tänä vuonna lisää, todennäköisesti myös työttömyysmenot kovassa nousussa, onhan työttömyys 2025 ennätyksellistä ja nousemassa EU:n ykköseksi ohi Espanjan.
Katkeruus ja kateus työttömiä kohtaan tulee kalliiksi. Mutta tunnetusti suomalainen maksaa satasen jos naapuri menettää viiskymppiä.
Helppo se on sielä äitees pankolta huudella vaiko pappa betalar sun mökkisi? Miten ajattelit työttömän asuvan ilman asumistukea, kun äitee tai iskä ei ole perintönä kämppää jättänyt?Mun mielestä ois tärkrintä lakkauttaa asumistuki. Kokonaan.
Melkoinen nousu, tämäkö on sitä säästöpolitiikkaa? Puhuisin kiusapolitiikasta, jossa ollaan valmiit maksamaan 100e jos naapuri menettää 50e. Tässä tapauksessa vaan menettäjä on valtio, hyvinvointiyhteiskunta ja kansa perskokkareiden pohjattoman köyhiin ja työttömiin kohdistuvan kateuden takia. Hävetkää!
Johan uutisissa kerrottiin että ns. "työllisyyden nousu" 25 000 hengellä oli tapahtunut julkisen sektorin hommiin, naisosa-aikatyöläisillä. Tekeehän 1 tunti viikossa "työllisen".Sitten uusien leikkausten käsittelyyn palkataan Kelaan 10 miljoonalla eurolla uutta väkeä. Mikä järki?
Johan uutisissa kerrottiin että ns. "työllisyyden nousu" 25 000 hengellä oli tapahtunut julkisen sektorin hommiin, naisosa-aikatyöläisillä. Tekeehän 1 tunti viikossa "työllisen".
Ei ollut minulle yllätys. Itsekehu paistaa niistä viesteistä, jotka olen joskus lukenut.Tuosta kirjoittajasta en kyllä olisi moista uskonut.
Työttömän pitää ratkaista se ongelma ihan itse omin avuin.Helppo se on sielä äitees pankolta huudella vaiko pappa betalar sun mökkisi? Miten ajattelit työttömän asuvan ilman asumistukea, kun äitee tai iskä ei ole perintönä kämppää jättänyt?
Ei ollut minulle yllätys. Itsekehu paistaa niistä viesteistä, jotka olen joskus lukenut.
Tietääkseni hän on ateisti. Ei kristitty tuollaisia ajattelmattomuuksia kirjoita vaikka olisikin sitä mieltä.
Huono idea sieltä etelän lämmöstä. Ehkä sinun kannattaa harkita vähävaraisten mokkasiineissa kävelyä pari viikkoa ja palata sitten ”astialle”.
Helppo se on sielä äitees pankolta huudella vaiko pappa betalar sun mökkisi? Miten ajattelit työttömän asuvan ilman asumistukea, kun äitee tai iskä ei ole perintönä kämppää jättänyt?
Ilman asumistukea vuokrat laskevat, ihmisten on järkevämpää hankkia omistusasunto ja näin ollen asumiskulut kaikenkaikkiaan pienentyvät ja varallisuus kasvaa.
Omistusasunnon ostaminen nykymarkkinoilla ei kannata ellei ole täysi pakko. Rahojaan voi lihottaa muillakin tavoilla kuin omistamalla seinät.Ovatko vuokrat laskeneet, kun asumistukia on leikattu? Ei ole tainnut käydä niin.
Moni on myös jäänyt loukkuun omistusasuntonsa kanssa jouduttuaan työttömäksi tai sairastuttuaan. Ei kaikki mene aika tietyn kaavan mukaan. Elämäntilanteita on erilaisia.
Aikuisen pitää osata kantaa vastuuta omasta elämästä.Työttömän pitää ratkaista se ongelma ihan itse omin avuin.