kaikki jupisee hobbarista..mie jupisen netanttilasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja A shadieeyah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

A shadieeyah

Vieras
perkele.. |O tilasin joskus öö helmikuun lopulla tulostimen sieltä ja fotopaperi paketin. Tulostin oli liian vaikea käyttää ja liian iso joten laitoin molemmat asiakaspalautuksena menemään.
No nyt ennen vappua sitten tuli karhukirje sieltä etten mukamas ole maksanut laskua vaikka se paketti on laitettu takaisin.
No yritimpä ottaa sitten yhteyttä kun en ensin ymmärtänyt karhukirjettä että mitä se koskee..kun oli vaan laskunnumero(ei että mitä tuotetta koskee)..
tuli vaan lätinää että koskee laskua se ja se se...
Laitoin uudestaan tiedustelun niin tuli vaan viesti että mukamas palvelu ruuhkautunut jne...kohta 1,5viikkoon ei ole tullut vastausta(ja karhu laskussa eräpäivä eilen). Että odota nyt sitten että saa selkeän kuittausken sieltä..
Laitoin vielä postia uudestaan et mikä mättää kun eivät vastaa kun kysyin asiallisesti aiheettomista laskuista(en halua että tulee uusia karhukirjeitä turhaan).

Kun vastaavasti hobbari sunnuntaina vastasi 1tunnissa sähköpostiin että joko on maksu näkynyt ja joko on loppuerät tulossa.

mä petyin taas ellokseen! tilasin ihanan mekon joka PITI tulla vapuksi, oli toimituspäiväksi merkattu perjantai ennen vappua.. ei tullu.. :headwall:
rupesin kattoon sieltä niistä omilta sivuilta missä se on ja jne.. koko oli vaihdettu isompaan ja toimituspäiväkin muutettu! peruin koko tilauksen ja en taida ihan heti tilata tuolta mitään.

Mulla ei ole NetAnttilan kanssa ollut ikinä' vaikeuksia, vaikka tilailen sieltä tosi, tosi paljon. Toivottavasti ne selvittävät sun laskuongelman kuitenkin pikaisesti.

Ellos on kans yks pe*släpi |O Oon kaksi kertaa tilannut sekä netistä, että kuvastosta yhden mekon, mutta joka kerta kyseinen mekko on ollut loppu, vaikka ovat ilmoittaneet, että väriä ja koko asaatavilla. Yhä edelleen mainostavat lehdissään kyseistä mekkoa ja kun tilaa, niin onkin loppu :headwall:

netanttila ja ellos mullaki. jäi housut hakematta kun ne ei tullu silloin ku luvattiin vaan vasta kuukasi sen jälkeen. :headwall: netanttilasta taas ei tullu laskua ollenkaan ennenku siinä oli lisät ja kaikki... kiva!

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Mulla ei ole NetAnttilan kanssa ollut ikinä' vaikeuksia, vaikka tilailen sieltä tosi, tosi paljon. Toivottavasti ne selvittävät sun laskuongelman kuitenkin pikaisesti.

Ellos on kans yks pe*släpi |O Oon kaksi kertaa tilannut sekä netistä, että kuvastosta yhden mekon, mutta joka kerta kyseinen mekko on ollut loppu, vaikka ovat ilmoittaneet, että väriä ja koko asaatavilla. Yhä edelleen mainostavat lehdissään kyseistä mekkoa ja kun tilaa, niin onkin loppu :headwall:

kun soitin sinne ja kysyin miks sen mekon koko oli muutettu niin selitys oli valmiina jos kuitenkin haluan sen, tilasin 38-40 ne muutti sen 44-46 kun muut koot oli loppu! hitto mitä toimintaa!!

joo toivotaan et selviää.. *käärii hihat* :kieh:

elloksesta kans kokemusta..tilasin äitille ja itelleni vaatteita sekä pojalle joskus pari vuotta sitten.. Äitille piti tulla housut kokoa 44/46...ei se mitään koko oli loppu ja laittovat kokoa 60!!
ja pojalle piti tulla housut kokoa 80m ja laittovat koko 120cm...
ja toinen paita sieltä tuli rikkinäisenä 5kertaa..kaula sauma auki,helma auki ja hihat auki..joka kerta palautin ja joka kerta rikkinäisenä ..

tosta koko jutusta..niiillä on kai kyl ehdoissa et voivat laittaa toisen vastaavan tuotteen jos se haluttu koko on loppu..mut on liioteltua et 44sen kokoselle laitetaan kokoa 60...

Mulla ei ole ollut minkään noiden kanssa ongelmia...On tullut kun pitänyt (jopa jouluruuhkissa) ja palautukset ovat onnistuneet hyvin.
Netanttilan mahdolliset palautukset olen vienyt suoraan Anttilan asiakaspalveluun.