Kaikki jotka tietää Afrikkalaisesta kulttuurista...!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja africa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Afrikassahan on vaan yks kulttuuri. :headwall:

Ei mun mies mua honeyks sano enkä mulla kyl tulis mieleenkään sitäkään mikskään honeyks kutsua. Miten muka suomalaisessa kulttuurissa on tapana kutsua läheisiä, ei taida mitään ihan yhtenäistä tappa olla olemassa.

No joo hassusti muotoilin kysymyksen..Mut siis nyt paljastu sattumalta viesti miehelleni jossa luki näin että mitä kuuluu honey?toivottavasti sulla ei ole tänään niin kova stressi tai jotenkin noin se meni.Tietenkin sain kauheet slaagit ja kysyin et mikä hitsin viesti tää on ni se selitti sen sillä et siellä voi kutsua toista ihmistä varsinkin ketä tunnet hyvin honeyks,darling,dear jne että tarkoitat sillä mitään ihmeempää.Mä en tiedä mitä ajatella.Niin hirvee ahdistus iski ettei tiedä miten päin olisi=( toi vaan särähtää mun korvaa todella oudolta..sisko on ollut Arfikassa ja siellä hän huomasi että moni ihminen kutsui siellä noilla sanoilla tarkoittamatta yhtään mitään...no juu..vähän sekava sepustus=(

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
:laugh: :laugh: mikä on afrikkalainen kulttuuri?mutta itse kysymykseen,Briteissä kutsutaan hun ja babe ilman mitään kummosempaa tarkotusta.. =)

tuskin sukulaisia kuitenkaan kutsutaan niin :whistle:

Vähänkö ärsytti BritishAirwaysin koneessa kun kaikki stuertit beibitteli :o

Alkuperäinen kirjoittaja africa:
Onko siellä tapana kutsua toista honeyksi ja ei tarkoita sillä mitään ihmeempää..varsinkin jos vaikka on sukua toisilleen???osaako kukaan sanoa??

Kiitos!

aika laaja käsite tuo afrikkainen kulttuuri.. sieltä kyllä löytyy niin laidasta laitaan että tarvii tarkennusta :)

Mun mies on Nigeriasta.On niin paljon opittavaa toisen tavoista.Mikä siellä normaalia joka taas tuntuisi täällä ehkä hieman oudolta.Aina tulee uusia juttuja eteen.Ens vuonna ollaan reissaamassa sinne.Ehkä sekin auttaa paljon ymmärtämään toista paremmin.Meillä yksi tyttö.Paljon ollaan yhteydessä miehen perheeseen.Siskoihin ja äitiin.Kovasti haluavat nähdä meidät.Taloa ollaan rakennuttamassa sinne myös.Tuli vaan niin pahamieli kyseisestä viestistä.

Niin ja hän sanoi et viestin joka lähetti oli hänen cousin´s sister...siellä muuten taitaa moni kutsua toisiaan siskoiks ja veljeiks vaikka olisikaan biologisia sisaruksia??

oottekko ollu kauan yhdessä?tuossa äsken mietiskelin,et nuo hun:it ja babet ei kuulu ainakaan ghanalaiseen kulttuuriin,siellä kutsutaan naispuoleisia "siskoiksi" ja miespuoleisia puolestaan "veljiksi"..rekkaudu,jos haluat vaihtaa yv:tä..täällä kun voi tulla ikäviä kommentteja asiasta tietämättömiltä..jotka siis tekevät oletuksia

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin ja hän sanoi et viestin joka lähetti oli hänen cousin´s sister...siellä muuten taitaa moni kutsua toisiaan siskoiks ja veljeiks vaikka olisikaan biologisia sisaruksia??

Tunnetko sä ollenkaan miehes kultturia jos sä tollasta kysyt?

Ihan muuten vaan utelen mihin "heimoon" kuuluu kun oma mies on igbo, me ollaan lähdössä sinne ens kesänä kolmeks kuukaudeks.

Sori jos tökäyttelen näitä kysymyksi, mut kun oon töiossä ja yritän tehdä monta asiaa kerralla. :ashamed:
Kuten Accra jo sano niin voisit rekkautua niin vois jutella y-viesteillä.

Yhteistyössä