Haha! Oikeassa oletAlkuperäinen kirjoittaja ap:sul on hormonikierukka.Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä luen täällä paljon juttuja, mutta itsestäni en oo hirveesti kertonut. Jos jotain musta muistat niin oot kuningas!
Haha! Oikeassa oletAlkuperäinen kirjoittaja ap:sul on hormonikierukka.Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä luen täällä paljon juttuja, mutta itsestäni en oo hirveesti kertonut. Jos jotain musta muistat niin oot kuningas!
Harmautta en harrasta. Åbosta tykkään kyl.Alkuperäinen kirjoittaja ap:huomaan,mutten muista sua.kuin et oot harmaanakin täällä monesti ollut.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Eiks minuu huomata? :'(
Mitään kovin henk. koht. tuskin tiedät
taidat kuulua åbon fanikerhoon, jos muistan oikein.
Ei pyöri mun kuva täällä enkä ole nappisilmä vielä ollut. Munia olen joskus vailla :saint:Alkuperäinen kirjoittaja ap:oletko sä se jonka kuva pyöri täällä. Nätti nappisilmä. Hehhhe.Alkuperäinen kirjoittaja Minskii::saint: :wave:
Taidat olla useinkin vailla munaa ?
Heeeii! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Ei pyöri mun kuva täällä enkä ole nappisilmä vielä ollut. Munia olen joskus vailla :saint:
sun on se ykspuoleinen tukka. oot laiha, mut mielestäs lihava.ja yks ahkerimmista omien kuvien postaajista.Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Voisihan täällä vähemmänkin aikaa viettää, vaikka en koko aikaa palstalla notkukaan...
Mulla on parikin eri nikkiä ollut tänne. harvemmin enää nykyään. Saatte toki arvailla.Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Kuka tämä ap itse on???
Joo, joo, ei ja tod.näk. joo.Alkuperäinen kirjoittaja ap:sun on se ykspuoleinen tukka. oot laiha, mut mielestäs lihava.ja yks ahkerimmista omien kuvien postaajista.Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Voisihan täällä vähemmänkin aikaa viettää, vaikka en koko aikaa palstalla notkukaan...
Moooi!! Sutisee sutisee, ei siis mitenkään . Mutta kivaa mulla on! Kävin just suihkussa, kuppi kahvia ja ihanat kukat tuoksuu puhtaassa kodissa . Mites sulla sutisee? :hug: :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Heeeii! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Ei pyöri mun kuva täällä enkä ole nappisilmä vielä ollut. Munia olen joskus vailla :saint:
Kuis sutisee? :saint:
Täällä meinaa mopo karata sutinoissa :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Moooi!! Sutisee sutisee, ei siis mitenkään . Mutta kivaa mulla on! Kävin just suihkussa, kuppi kahvia ja ihanat kukat tuoksuu puhtaassa kodissa . Mites sulla sutisee? :hug: :flower: