kaikki jotka haluavat moderaattooreiden vaihtoa , laittaa viestiä ylläpidolle

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kannatan:
Mua ärsyttää se ketjujen sulkeminen, vaikka niissä ois ihan asiallista keskustelua. Esim ninaTT:n ketjuja on suljettu ihan siitä syystä kun niissä on väitelty tms. Ei siis mitään loukkaavaa tai asiatonta. Sillon kun ketju on poistettu niin yleensä on ollut sitten asiatonta.
yleensä jos ketjut menee jankkaamiseks-juupas, eipäs, onpas-tyyliin niin ei ne kovin paljon enää keskustelua muistuta..
ja pitkät ketjut yleensä tuppaa sit hidastamaan pelstaa ja kaikki alkaa tökkimään, ni ihan aiheellista välillä laittaa niille piste.

mulla ei ainakaan oo ollu koskaan modeja vastaan ollu mitään, johtuneeko siitä et ymmärrän lopettaa kun joku vihjaisee et kannattais lopetella juttua..

 
Rukoilijasirkka
Ei ehkä ole helppoa löytää puolueetonta ihmistä valvomaan tämmöistä. Kukaan, kuka ei itse keskustele, ei ole motivoitunut kahlaamaan keskusteluja läpi, eikä oikein edes pysty valvoa, jos on ihan pihalla kyseisestä foorumista. Modet tekee vapaaehtoistyötä. Uusia modeja kannattaa tietty ottaa vanhojen lisäksi, koska urakka on suuri ja on vaikea olla puolueeton.
 
:D
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei ehkä ole helppoa löytää puolueetonta ihmistä valvomaan tämmöistä. Kukaan, kuka ei itse keskustele, ei ole motivoitunut kahlaamaan keskusteluja läpi, eikä oikein edes pysty valvoa, jos on ihan pihalla kyseisestä foorumista. Modet tekee vapaaehtoistyötä. Uusia modeja kannattaa tietty ottaa vanhojen lisäksi, koska urakka on suuri ja on vaikea olla puolueeton.
Uudet lisäksi ois hyvästä. (Mutta ei Metsolaa)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei ehkä ole helppoa löytää puolueetonta ihmistä valvomaan tämmöistä. Kukaan, kuka ei itse keskustele, ei ole motivoitunut kahlaamaan keskusteluja läpi, eikä oikein edes pysty valvoa, jos on ihan pihalla kyseisestä foorumista. Modet tekee vapaaehtoistyötä. Uusia modeja kannattaa tietty ottaa vanhojen lisäksi, koska urakka on suuri ja on vaikea olla puolueeton.
Peesataan.
Niin että näistä nykyisistä ole mitn valittamista. Eivätkä he tosiaankaan päivystä 24/7 palstalla, ja todella ihmettelen jos sellaiset modet jostain löytyisi.

Eli kaiken kaikkiaan ihan höpöhöpö aloitus.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ei ehkä ole helppoa löytää puolueetonta ihmistä valvomaan tämmöistä. Kukaan, kuka ei itse keskustele, ei ole motivoitunut kahlaamaan keskusteluja läpi, eikä oikein edes pysty valvoa, jos on ihan pihalla kyseisestä foorumista. Modet tekee vapaaehtoistyötä. Uusia modeja kannattaa tietty ottaa vanhojen lisäksi, koska urakka on suuri ja on vaikea olla puolueeton.
Peesataan.
Niin että näistä nykyisistä ole mitn valittamista. Eivätkä he tosiaankaan päivystä 24/7 palstalla, ja todella ihmettelen jos sellaiset modet jostain löytyisi.

Eli kaiken kaikkiaan ihan höpöhöpö aloitus.
Mun mielestä ihan asiallinen aloitus, etenkin Jätkän vois jo vaihtaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Multa meni täysin ohi tää juttu? Siis että mitä pahaa tuossa linkitetyssä ketjussa nyt sit muka oli? Viitsiskö tämän linkin laittaja selventää asiaa?
Ja mulla ei ainakaan ole mitään nykyisiä modeja vastaan. Toimikoon niinkun toimii. Huvittavana pidän, jos jonkun elämä banniin kaatuis :D
tää on pidemmältä ajalta. Eräät saa tehdä mitä vaan eikä bannia tuu, kosk aon moden ( jätkän suosikki) ja eräät ei saa sanoa juuri mitään kun on jo bannin uhlka.. Varsinkin jos aihe on arka siitä ei puhuta bannin uhalla
Nyt mä oikeastaan haluaisin sinulta ihan selkeän perustelun, kun näin julkiseen lynkkaukseen aloit. Kuka on minun suosikkini ja mistä aiheesta olen kieltänyt sinua täällä kirjoittamasta?

Toivoisin vastauksen aika nopeasti ja todellakin todenmukaisesti.
 
meduusasta en ole kuullutkaan, ja muista modeista ei mulla henk.koht ole valitettavaa...parhaiten tämä systeemi täällä muuttuisi jos jokainen, myös harmaat miettisi itsekukin mitä näppikseltään päästää, että turhat ilkeilyt jätettäisi pois ja sanottaisi mielipiteet vain itse asiasta mistä keskustellaan, ilman mitään rönsyilyä ja vanhojen asioiden kaivelua ja henkilökohtaisuuksiin menemistä.
Ei modejen niskaan voi koko vastuuta kaataa, me keskustelijat siihen vaikutetaan millainen ilmapiiri täällä on ja siihen miten mielekästä täällä on keskustella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja plörö:
Ei mullakaan ole pahaa sanottavaa modeista,
kannattaa katsoa peiliin jos niin ahdistaa :LOL:
:flower:
Juuri näin. Jos jotain haukutaan palstakiusaamisesta, suosimisesta yms. niin oikeasti, ihan oikeasti, olisi syytä lopettaa täällä notkuminen ja hankkia se paljon puhuttu elämä irl.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Toivoisin vastauksen aika nopeasti ja todellakin todenmukaisesti.
Mahdatkohan saada? :)

Kävisitkö muuten tsekkaamassa tuon minua koskevan ketjun, siellä epäillään että eräs tietty musta nikki esiintyisi samassa ketjussa sekä harmaana että omalla nikillään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Toivoisin vastauksen aika nopeasti ja todellakin todenmukaisesti.
Mahdatkohan saada? :)

Kävisitkö muuten tsekkaamassa tuon minua koskevan ketjun, siellä epäillään että eräs tietty musta nikki esiintyisi samassa ketjussa sekä harmaana että omalla nikillään?
Eikös Metsolalla ole tapana tehdä siinä kohden aina katoamistemppu (omasta halusta :D , ei kannata etsiä) ja sitten palata palstalle myöhemmin Prisman kauppakuitin kanssa eikä kommentoida asiaa enää mitenkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Toivoisin vastauksen aika nopeasti ja todellakin todenmukaisesti.
Mahdatkohan saada? :)

Kävisitkö muuten tsekkaamassa tuon minua koskevan ketjun, siellä epäillään että eräs tietty musta nikki esiintyisi samassa ketjussa sekä harmaana että omalla nikillään?
En varmasti saa. Tai jos sellainen vahinko käy, niin mun on mahdoton siihen mitään kommentoida. =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Toivoisin vastauksen aika nopeasti ja todellakin todenmukaisesti.
Mahdatkohan saada? :)

Kävisitkö muuten tsekkaamassa tuon minua koskevan ketjun, siellä epäillään että eräs tietty musta nikki esiintyisi samassa ketjussa sekä harmaana että omalla nikillään?
Voi että sä jaksat???
Eikö sulla oo muuta tekemistä kuin tää palstailu?
 
vieras
No tämä keskustelu nyt on selvä esimerkki siitä, että moderointi ei ainakaan ole puolueellista. Missä muulla palstalla tällaista lynkkausta moderaattoreita kohtaan suvaittaisiin, poistamatta ketjua?!

Täällä on ilmeisen vahvan selkärangan omaavat moderaattorit, ei hommaa muuten jaksaisi tällaisen kaakatuksen keskellä. :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Toivoisin vastauksen aika nopeasti ja todellakin todenmukaisesti.
Mahdatkohan saada? :)

Kävisitkö muuten tsekkaamassa tuon minua koskevan ketjun, siellä epäillään että eräs tietty musta nikki esiintyisi samassa ketjussa sekä harmaana että omalla nikillään?
Voi että sä jaksat???
Eikö sulla oo muuta tekemistä kuin tää palstailu?
Juuri tänään ei ainakaan ole, ja olisihan se ihan mukavaa että asia selvitettäisiin, kun pari palstailijaa sellaista alkoi epäilemään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No tämä keskustelu nyt on selvä esimerkki siitä, että moderointi ei ainakaan ole puolueellista. Missä muulla palstalla tällaista lynkkausta moderaattoreita kohtaan suvaittaisiin, poistamatta ketjua?!

Täällä on ilmeisen vahvan selkärangan omaavat moderaattorit, ei hommaa muuten jaksaisi tällaisen kaakatuksen keskellä. :flower:
Tämän saa ylläpito poistella, jos näkevät aiheelliseksi. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Toivoisin vastauksen aika nopeasti ja todellakin todenmukaisesti.
Mahdatkohan saada? :)

Kävisitkö muuten tsekkaamassa tuon minua koskevan ketjun, siellä epäillään että eräs tietty musta nikki esiintyisi samassa ketjussa sekä harmaana että omalla nikillään?
Eikös Metsolalla ole tapana tehdä siinä kohden aina katoamistemppu (omasta halusta :D , ei kannata etsiä) ja sitten palata palstalle myöhemmin Prisman kauppakuitin kanssa eikä kommentoida asiaa enää mitenkään.
Prisman kauppakuitithan oleellisesti liittyvät aiheeseen, vai mitä?
 
vieras
Mä oon kyllä samaa mieltä siinä asiassa, että moderaattorien pitäisi olla täysin ulkopuolisia. Nyt he poistelevat ja lukitsevat kerjuja mielestäni täysin mielivaltaisesti. Kerran esim. itse olen joutunut banniin, koska kirjoitukseni ei miellyttänyt, mitään asiatonta saati rikollista siinä ei ollut, olin vain erimieltä asioista.

E muillakaan nettipalstoilla moderaattorit itse kirjoittele omista asioistaan ja samalla siivoile juttuja, jotka eivät itseään miellytä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Multa meni täysin ohi tää juttu? Siis että mitä pahaa tuossa linkitetyssä ketjussa nyt sit muka oli? Viitsiskö tämän linkin laittaja selventää asiaa?
Ja mulla ei ainakaan ole mitään nykyisiä modeja vastaan. Toimikoon niinkun toimii. Huvittavana pidän, jos jonkun elämä banniin kaatuis :D
tää on pidemmältä ajalta. Eräät saa tehdä mitä vaan eikä bannia tuu, kosk aon moden ( jätkän suosikki) ja eräät ei saa sanoa juuri mitään kun on jo bannin uhlka.. Varsinkin jos aihe on arka siitä ei puhuta bannin uhalla
Nyt mä oikeastaan haluaisin sinulta ihan selkeän perustelun, kun näin julkiseen lynkkaukseen aloit. Kuka on minun suosikkini ja mistä aiheesta olen kieltänyt sinua täällä kirjoittamasta?

Toivoisin vastauksen aika nopeasti ja todellakin todenmukaisesti.
Saithan sinäkin "Tiedät-kyllä-missä" -ketjussa "riehua" vaikka sinua usealta eri taholta pyydettiin lopettamaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Toivoisin vastauksen aika nopeasti ja todellakin todenmukaisesti.
Mahdatkohan saada? :)

Kävisitkö muuten tsekkaamassa tuon minua koskevan ketjun, siellä epäillään että eräs tietty musta nikki esiintyisi samassa ketjussa sekä harmaana että omalla nikillään?
Eikös Metsolalla ole tapana tehdä siinä kohden aina katoamistemppu (omasta halusta :D , ei kannata etsiä) ja sitten palata palstalle myöhemmin Prisman kauppakuitin kanssa eikä kommentoida asiaa enää mitenkään.
Olen huomannut saman :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Toivoisin vastauksen aika nopeasti ja todellakin todenmukaisesti.
Mahdatkohan saada? :)

Kävisitkö muuten tsekkaamassa tuon minua koskevan ketjun, siellä epäillään että eräs tietty musta nikki esiintyisi samassa ketjussa sekä harmaana että omalla nikillään?
Eikös Metsolalla ole tapana tehdä siinä kohden aina katoamistemppu (omasta halusta :D , ei kannata etsiä) ja sitten palata palstalle myöhemmin Prisman kauppakuitin kanssa eikä kommentoida asiaa enää mitenkään.
Prisman kauppakuitithan oleellisesti liittyvät aiheeseen, vai mitä?
Kyllä, todella oleellisesti :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Näin saadaan moderaattorit ulkopuolisiksi, siis sellaisikai jotka ei itse palstaile. näin se on muillaki palstoilla.
Banni tulee aiheest,a ei mielivaltaisesti, eikä moderaattori saa itse osllistua vittuilluun, viakka rivien välistä luettavaan
ai muillaki palstoilla? saanen sano eriävän mielipiteeni aiheesta: mie käyn useilla muillaki palstoilla ja kyllä ne moderaattorit palstailee miltei jokaisella. kerroppa ykski palsta missä moderaattorit ei ite palstaile? vauva.fi vai?



 
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja Minkä:
Minkä ihmeen takia joku joka ei itse palstaile haluaisi pyöriä täällä lukemassa ja moderoimassa ketjuja?
näin se on kyllä muillakin palstoilla, juuri siksi ettei tule tällaista mielivltaista käytöstä. esin suomi24, irc-galleria jne
suomi24:n modet kyllä palstailee itekki. tutustuppa paremmin ennenku huutelet taas täyttä sontaa.

ja mitä tulee irc-galleriaan niin käsittääkseni he ovat ylläpitoa (puljun perustaja ja joitain muita jotka ovat toiminnassa mukana???) ja kyse taitaa olla hieman erilaisemmasta foorumista ku tämä on.

mie olen monesti metsola sitä mieltä että sie saat aiheetta paskaa niskaan ja lujasti ja mie ihmettelen miten sie jaksat vielä palstailla täällä ku tiiät että joka viikko joku rutkuttaa ja vittuilee siulle vaikket sanois ku päivää. mutta sitä mie en tajua että mikä helvetin ajojahti tämä modet vaihtoon siulla on? ei taia olla ensimmäinen tämmönen alotus eikä varmaan viiminenkään.

ja tämä on kaikille jotka narisee: onhan se kiva syyttää jotakuta toista omasta ääliömäisestä toiminnasta ja siitä ettei osaa lukea sääntöjä eikä vaivaudu niitä noudattamaan. ei se sillä parane jos modet menee vaihtoon, päinvastoin, saattaa pahentuakin. ei kukaan tervejärkinen (sori jätkä, pinki, kookosta ja muut) täällä jaksais moderoida jos ei ite samalla palstailis. loppuis mielenkiinto alta aikayksikön.

aikuiset ihmiset ja käyttäytyy ko pahaset kurittomat kakarat.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Näin saadaan moderaattorit ulkopuolisiksi, siis sellaisikai jotka ei itse palstaile. näin se on muillaki palstoilla.
Banni tulee aiheest,a ei mielivaltaisesti, eikä moderaattori saa itse osllistua vittuilluun, viakka rivien välistä luettavaan
ai muillaki palstoilla? saanen sano eriävän mielipiteeni aiheesta: mie käyn useilla muillaki palstoilla ja kyllä ne moderaattorit palstailee miltei jokaisella. kerroppa ykski palsta missä moderaattorit ei ite palstaile? vauva.fi vai?
Niinpä. Yleensä kun ne modet valitaan just käyttäjien keskuudesta.
 

Yhteistyössä