V
vinkkejäKaipaava
Vieras
Yritystä takana 1,5 vuotta ja nyt kaipaisin vinkkejä miten lisätä mahdollisuuksia kun ei vaan tärppää. Alkaa jo epätoivo iskeä. Yhdyntää on ovulaation aikoihin jokatoinenpäivä vähintään ja käytän ovulaatiotestejä, joten ajoituksesta ei pitäisi olla kiinni.
- Käytössä on minulla multitabs raskaus ja imetys vitaminnit & foolihappoa vielä lisänä. Mies syö sinkkiä.
-Greippimehua ja Macca jauhetta kokeiltu pitkään (ei tulosta).
- Koitettu panostaa molemmat erityisen terveelliseen ja monipuoliseen ruokavalioon. Liikuntaa kumpikin harrastaa noin 3 kertaa viikossa (niin kuin aina aikaisemminkin) ja olemme normaalipainoisia eli tuskin on laihduttamisesta apua.
- Olen makoillut ennen ovulaatiota jalat seinäävasten seksin jälkeen
- Eriasennot ovat monipuolisesti käytössä
- Elämämme en koe mitenkään stressaavana/ ei ole stressaantunut olo. Vaikka nyt kyllä alkaa jo enemmän mietityttää/stressata tämä turha yrittäminen. On siis muutakin elämää kuin tämä raskaaksi tulemisen yrittäminen.
Nyt siis vinkkejä kehiin miten voisi vielä lisätä mahdollisuutta tulla raskaaksi?
- Käytössä on minulla multitabs raskaus ja imetys vitaminnit & foolihappoa vielä lisänä. Mies syö sinkkiä.
-Greippimehua ja Macca jauhetta kokeiltu pitkään (ei tulosta).
- Koitettu panostaa molemmat erityisen terveelliseen ja monipuoliseen ruokavalioon. Liikuntaa kumpikin harrastaa noin 3 kertaa viikossa (niin kuin aina aikaisemminkin) ja olemme normaalipainoisia eli tuskin on laihduttamisesta apua.
- Olen makoillut ennen ovulaatiota jalat seinäävasten seksin jälkeen
- Eriasennot ovat monipuolisesti käytössä
- Elämämme en koe mitenkään stressaavana/ ei ole stressaantunut olo. Vaikka nyt kyllä alkaa jo enemmän mietityttää/stressata tämä turha yrittäminen. On siis muutakin elämää kuin tämä raskaaksi tulemisen yrittäminen.
Nyt siis vinkkejä kehiin miten voisi vielä lisätä mahdollisuutta tulla raskaaksi?