Kaikki hyvät konstit miten raskaaksi? Kiitos!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vinkkejäKaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vinkkejäKaipaava

Vieras
Yritystä takana 1,5 vuotta ja nyt kaipaisin vinkkejä miten lisätä mahdollisuuksia kun ei vaan tärppää. Alkaa jo epätoivo iskeä. Yhdyntää on ovulaation aikoihin jokatoinenpäivä vähintään ja käytän ovulaatiotestejä, joten ajoituksesta ei pitäisi olla kiinni.

- Käytössä on minulla multitabs raskaus ja imetys vitaminnit & foolihappoa vielä lisänä. Mies syö sinkkiä.
-Greippimehua ja Macca jauhetta kokeiltu pitkään (ei tulosta).
- Koitettu panostaa molemmat erityisen terveelliseen ja monipuoliseen ruokavalioon. Liikuntaa kumpikin harrastaa noin 3 kertaa viikossa (niin kuin aina aikaisemminkin) ja olemme normaalipainoisia eli tuskin on laihduttamisesta apua.
- Olen makoillut ennen ovulaatiota jalat seinäävasten seksin jälkeen
- Eriasennot ovat monipuolisesti käytössä
- Elämämme en koe mitenkään stressaavana/ ei ole stressaantunut olo. Vaikka nyt kyllä alkaa jo enemmän mietityttää/stressata tämä turha yrittäminen. On siis muutakin elämää kuin tämä raskaaksi tulemisen yrittäminen.

Nyt siis vinkkejä kehiin miten voisi vielä lisätä mahdollisuutta tulla raskaaksi?

Hanki liuta ongelmia, kuten mielenterveyshäiriö, alkoholismi tai huumausaineriippuvuus. Pilaa luottotietosi, elämäsi ym. Käytä mielettömästi yhteiskunnan resursseja kuntoutumiseesi. Iske katkolla ollessasi joku toipuva alkkismies, harrasta hänen kanssaan seksiä ja pam! Olet raskaana.

Paras neuvo: lakkaa yrittämästä.. jep jep. Jos sisuksesi ovat täynnä limakalvokasvustoa ja toinen munasarja kelluu tyhjyydessä, niin kun lakkaat yrittämästä niin tapahtuu ihme ja tulat raskaaksi! Mun neuvo: mene lääkäriin.

Ennen tuota 1,5 vuotta oli noin reilu puolenvuoden jakso jolloin ei ollut ehkäisyä käytössä (ja seksiä runsaasti), mutta raskaaksi en tullut. Tuolloin olin lopettanut kylläkin vasta e-pillerit ja ajattelin, ettei voi heti niiden lopettamisen jälkeen tärpätä. Mitenköhän nyt onnistuisi olla olematta yrittämättä kun asiaa on toivonut jo noinkin "pitkään" ja hartaasti.

Lääkäriin ei moikein huvittaisi lähteä, mutta kai se on kohta pakko jos raskaaksi halua. Sitä ennen olisi kiva kokeilla jotain "kotikonsteja" vielä.

[QUOTE="hmm";24649898]Vinkki numero yksi: lakkaa yrittämästä.[/QUOTE]

lopettakaa yrittäminen ja harrastakaa vaan seksiä.

getsmiley.php

tarkoitatko nyt, että tarvii olla korkeakoulututkinto, vakituinen työpaikka (palkka KORKEA), naimisissa, omakotitalo, autot, omakotitalo jne. Nämäkö "ongelmattomat" ovat oikeutettu saamaan lapsia ennemmin kun he joilla on jotain ns. ongelmia. Dorka olet.

Alkuperäinen kirjoittaja määrittele;24650050:
tarkoitatko nyt, että tarvii olla korkeakoulututkinto, vakituinen työpaikka (palkka KORKEA), naimisissa, omakotitalo, autot, omakotitalo jne. Nämäkö "ongelmattomat" ovat oikeutettu saamaan lapsia ennemmin kun he joilla on jotain ns. ongelmia. Dorka olet.

Osuiko? Kun et näköjään sarkasmia ymmärrä...

En tarkoita. Itsehän aloit noita luetella, ja sitten oletat minun ajattelevan noin, ja sitten vielä haukut dorkaksi.

Okei :D

[QUOTE="aloittaja";24649941]Ennen tuota 1,5 vuotta oli noin reilu puolenvuoden jakso jolloin ei ollut ehkäisyä käytössä (ja seksiä runsaasti), mutta raskaaksi en tullut. Tuolloin olin lopettanut kylläkin vasta e-pillerit ja ajattelin, ettei voi heti niiden lopettamisen jälkeen tärpätä. Mitenköhän nyt onnistuisi olla olematta yrittämättä kun asiaa on toivonut jo noinkin "pitkään" ja hartaasti.

Lääkäriin ei moikein huvittaisi lähteä, mutta kai se on kohta pakko jos raskaaksi halua. Sitä ennen olisi kiva kokeilla jotain "kotikonsteja" vielä.[/QUOTE]

Diabetesruokavalio?

Itse olen kyllä miettinyt Hiisu-rotan vinkkiä, joskaan en ihan tosissani :D Kun tuntuu, että tuollaiset ihmiset lisääntyvät "vahingossa ja ehkäisystä huolimatta".

Jos olet ollut jo kaksi vuotta ilman ehkäisyä, kannattaisi kyllä käydä lääkärissä. Eihän teidän tarvitse sen kummempiin toimepiteisiin lähteä, jos ette halua, mutta ainakin saisitte selvyyden onko mahdollisesti jossakin jotain häikkää.
Tuo "yrittämisen lopettaminen" ei kyllä nimittäin paljon auta, jos on esim. ovulaatio-ongelmia tms.

[QUOTE="aloittaja";24650105]Itse olen kyllä miettinyt Hiisu-rotan vinkkiä, joskaan en ihan tosissani :D Kun tuntuu, että tuollaiset ihmiset lisääntyvät "vahingossa ja ehkäisystä huolimatta".[/QUOTE]

Totta! Mutta arvaa mitä, kaikella vakavuudella, sitäkin kokeilleena... mikään ei auta jos on oikeasti vikaa. Rohkeasti lääkäriin ja tsemppiä! Kuten joku jo aiemmin sanoi, se voi olla tosi pienestä kiinni!

Ja miksi muuten mielenterveyshäiriö, alkoholismi tai huumausaineriippuvuus on sinusta "ns. ongelmia"? Jos nuo ei ole omgelmia, niin mitkä sitten?

Meillä muuten on molemmilla amk-tutkinto, vakituinen työpaikka ja normipalkka, ollaan naimisissa, omistetaan paritalosta puolikas ja meillä on yksi auto. Ei ihan ylletä tuolle sinun listalle. Harmi.

Vetäkää kännit ja naikaa kuin elukat. Meillä on toiminut 2 kertaa :D Molemmilla kerroilla oli ihan yritystä takana ja ajatuksella "en mä ikinä raskaaksi tule" tapahtui kummia ;)

[QUOTE="mamma09";24650143]Vetäkää kännit ja naikaa kuin elukat. Meillä on toiminut 2 kertaa :D Molemmilla kerroilla oli ihan yritystä takana ja ajatuksella "en mä ikinä raskaaksi tule" tapahtui kummia ;)[/QUOTE]

Hohhoijaa...