Kaikki eronneet vastailemaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja karloss:
njoo, just kuulin, että lapset muuttaa VIELÄ kauemmas, nyt menny matkoihin tunti/suunta. Kesästä lähtien meneekin sit 3h suuntaansa... Tosi *itun kivaa... :|

:( *hali*

Me tehtiin lastenvalvojalla paperit niin että kummankaan ei ole kovin helppo kauemmas muuttaa...

Siis tä? Ootko eronnut? Nyt olen kyllä tippunut kelkasta aika pahasti. :o

Joka kuukauden toiseksi viimeinen viikonloppu. Laskettiin silloin aikoinaan tarkkaan että ei osu "ryyppy" juhlia kun oli aikas menevä x aikoinaan.
Nykyjään sitten tapaa lapsiaan epäsäännöllisen säännöllisesti keskimäärin kerran kuussa yhden viikonlopun.

njoo, just kuulin, että lapset muuttaa VIELÄ kauemmas, nyt menny matkoihin tunti/suunta. Kesästä lähtien meneekin sit 3h suuntaansa... Tosi *itun kivaa... :|

:( *hali*

Me tehtiin lastenvalvojalla paperit niin että kummankaan ei ole kovin helppo kauemmas muuttaa...

kiitos!! =)
Joo, ei ole kyllä todellakaan mikään tyhmä idea laittaa tollasia juttuja noihin papereihin... Harmittaa omasta puolesta ja TODELLA PALJON lasten puolesta. Se on meinaan perjantai-ilta pitkällä kun ne koulun jälkeen matkaan lähtee ja perille on päässy. Ja sit sunnuntaina sama laulu takas... Aika rankaks käy... :( :(

kiitos!! =)
Joo, ei ole kyllä todellakaan mikään tyhmä idea laittaa tollasia juttuja noihin papereihin... Harmittaa omasta puolesta ja TODELLA PALJON lasten puolesta. Se on meinaan perjantai-ilta pitkällä kun ne koulun jälkeen matkaan lähtee ja perille on päässy. Ja sit sunnuntaina sama laulu takas... Aika rankaks käy... :( :(
Se oli meillä oikeastaan itsestäänselvyys. Päivät jaetaan tasan, jossain vaiheessa varmaan siirrytään vuoroviikkoihin. Viimeistään silloin kun lapset menee kouluun, molempien on vuoroviikkosysteemin vuoksi asuttava saman koulun lähellä. Tapaamissopimuksen muutos taas vaatii molempien suostumuksen eli käytännössä toisen vanhemman muutto kauemmaksi onnistuisi vain oikeusprosessin kautta. :whistle:

Musta on tympeää kun isät monesti erotilanteissa jätetään täysin syrjään...

Alkuperäinen kirjoittaja ejk:
Voi harmi kun eroatte! Mä pidin teitä niin onnellisina.:( Kumman "syy" ero oli? Jaksamista Tumpulalle.

Ei sitä ole moni tiennyt mitä rauhallisen ja onnellisen pinnan alla kytee...

Mun aloitteesta ero tapahtuu, mun syy siis.

Alkuperäinen kirjoittaja ejk:
Voi harmi kun eroatte! Mä pidin teitä niin onnellisina.:( Kumman "syy" ero oli? Jaksamista Tumpulalle.

Ei sitä ole moni tiennyt mitä rauhallisen ja onnellisen pinnan alla kytee...

Mun aloitteesta ero tapahtuu, mun syy siis.
Ero on varmaan sitten sinulle helpompi pala kuin miehelle, jos ero on sinun idea ja "syy".
Jaksamista teille molemmille ja jospa saisitte asiat vielä selvitettyä ja yhteen palaisitte?
Jotenkin olitte sellainen vakka ja kansi pari!:)

lapset isällään lähes joka vkl ja nuorin joskus keskiviikosta sunnuntaihin.,ainakin niin kauan ku jään äippälomalle...tjatkossa varmaankin ainakin nuo vkl jatkuvat...osin tuo murrosikäinen ei enää ole ollut :whistle:

kiitos!! =)
Se oli meillä oikeastaan itsestäänselvyys. Päivät jaetaan tasan, jossain vaiheessa varmaan siirrytään vuoroviikkoihin. Viimeistään silloin kun lapset menee kouluun, molempien on vuoroviikkosysteemin vuoksi asuttava saman koulun lähellä. Tapaamissopimuksen muutos taas vaatii molempien suostumuksen eli käytännössä toisen vanhemman muutto kauemmaksi onnistuisi vain oikeusprosessin kautta. :whistle:

Musta on tympeää kun isät monesti erotilanteissa jätetään täysin syrjään...

Mä en suostuisi tällaiseen, koska jos saisin paremmin palkatun työn toiselta puolelta Suomea niin en pääsisi lähtemään, kuin oikeuprosessin kautta. Kauheeta eli edelleen olisin exäni vallassa!! Hui kauheeta.

Sovittiin joka toinen viikonloppu sekä viikolla ilta tai kaksi kuinka sitten itse sovimme. No, lopputulos: isä ei tapaa lastaan koskaan, ei ole tavannut kahdeksaan vuoteen. Eikä todella tarvitakaan sellaista isää, meillä on jo paljon parempi isä nykyään. Ei se biologisuutta aina tarvitse.

Meillä lukee sopimuksessa et lapset isällään 6vrk/kk, jouluaaton ja kaikki juhlapyhät sekä 2vko kesälomasta isällä, uudet vuodet vuorotellen.
Käytännössä lapset on aika usein isällään, miten nyt sovitaan ja miten miehen työt antaa periks, tosin niin et miehelle jää myös omaa aikaa ilman lapsia. Ja usein eksä käy moikkaamassa jälkikasvuaan meillä iltaisin jne. Meil on hyvät välit.
Mä oisin halunnu viikko/viikko systeemin, mut miehen töiden takia se ei onnistu. Ja oisin halunnu muuttaa pois täältä, mutta jätin väliin koska lapset tarvii isäänsä, eikä ne paljon isukkiaan näkin jos asuttais kaukana. Nyt meil on välimatkaa ehkä 10metriä :)

Yhteistyössä