Kaikki ei oikeasti ole aina sitä miltä näyttää...tai kuulostaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herkkupaloja juoruakoille!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

herkkupaloja juoruakoille!

Vieras
Jos ei tiedä mitä me ystäväni kanssa teimme, voisi luulla kuulemansa perusteella täällä tapahtuneen jotain ihan luonnottoman pervoa...

Yks' päivä mieheni lähti aamulla töihin ja eräs (miespuolinen) ystävämme sattui tulemaan kylään. Tämä kyseinen ystävämme on niin ystävä, ettei minulla, enempää, kuin miehellänikään ole minkäänsorttisia seksihaluja häntä kohtaan, joten ei pelkoa pettämisestä.

Tämä ystäväni, olkoon hän vaikkapa Jaakko, soitti miehelleni kysyäkseen tupakkaa lainaksi. No, meillä nyt on muutama kodin kunnostustyö ollut jo jonkin aikaa rästissä mieheni pitkien työpäivien takia. Minä yksin en niihin kykene. Miekkoset sopivat hyvässä yhteisymmärryksessä, että Jaakko voisi vähän "jelpata" mm. saranoiltaan lähteneen oven kanssa. Se ovi muuten oli lähteny saranoiltaan niin, että kaapin sivusta, johon saranat kiinnitetään, oli lohjennut isot palaset lastulevyä mukana. Eli oli luvassa aika haasteellinen projekti.

No me siinä aikamme tuumailimme mitä oven kanssa teemme. Yritimme jokatapauksessa ruuvata oven saranat rikkinäiseen ja lohjenneeseen lastulevyyn. Vaan p*rkule kun ei siitä mitään meinannut tulla!

Lastulevyä mureni koko ajan ruuvien ympäriltä, vaikka yritimme mitä! Epätoivo kasvoi. Arvaatte varmaan miltä kuulosti, kun etsimme ruuvien reikiä ja opastin Jaakkoa "Just' nyt se reikä löytyi! Työnnä se sinne!"

Käskin myös "porata sinne toiseen reikään", toivoen, että löytyisi "ehjempää" lastulevyä.

Ovi tuntui terävältä ja sormia sattui. Tuskissani vaikeroin "sen luiskahtaneen (tarkoitin kylläkin oikeasti ruuvia) taas pois sieltä alemmasta (tarkoitin ruuvin reikää!)".

Niin toivottomalta kuin homma tuntui, emme halunneet luovuttaa oven kanssa. "Ja hitto, nyt kun kerran hommaan ryhdyttiin tehään se kans' loppuun saakka!" totesi Jaakko päättäväisesti.

Tämä siis oli meidän välistä keskustelua oven kanssa touhutessamme, emmekä todellakaan halunneet puhua mitään kaks'mielisiä juttuja, vaikka niin luulisi. Tilanteeseen ei olisi enää vähempää voinut erotiikkaa liittyä, mutta jos oven takana, tai ilmastoinnin kautta naapurissa olisi kuunnellut, niin huhhuh! Ja meillä kun vielä on ns. "paperitalo", eli kaikki mitä huushollissa tapahtuu, kuuluu aika hyvinkin selvästi naapuriin ja rappukäytävään.

Aloimme itse miettiä miltä puheemme "ulkopuolisista" kuulostaa. Kun jotain menee vähän pieleen, usein menee sitten oikein kunnolla. Kaiken kukkuraksi nimittäin minä neropatti hihkaisin "Voi hitto!!! Mieti nyt, jos joku on kuullu meitin hommat (tarkoitin puheitamme työn tiimellyksessä)! Mulle olis nyt paras laittaa suukapula, ettei tuu enää möykättyä!"

Jaakko yhtä fiksuna oli sitä mieltä, että "Parasta olisi varmaan panna suukapulat molemmille!"

(Älkää siis tehkö esimerkiksi kuulemastanne liian hätäisiä päätelmiä...sillä ne voi mennä pahasti päin metsikköä!)

Mutta kuitenkin teillä oli ihan selvä eroottinen lataus keskustelussanne, oli kiva touhuta yhdessä ja hauskaa oli. Jos muutama asia vielä natsaa kohdalleen, niin hyvä tulee:))

Valitettavasti aika herkästi nykyään lähdetään vaillinaisista tiedoista vetämään pitkällemeneviä johtopäätöksiä. Tai näin ainakin monet lähipiiristäni ovat herkkiä tekemään tuota. Aina pitäisi miettiä mitä kuulee ja näkee. Ja onko mahdollisesti muitakin tilanteita kuin se ensimmäinen mikä mieleen juolahtaa.

Älä huoli, minäkin aina huutelen miehelleni kun touhuaa pihalla: "Älä nyt sitten vain vedä käteen!"
Kyllä naapurintäti kuuntelee lorvat höröllä :D

On ne puukot teräviä.

Niin pointtihan tarinassa taisi olla kuitenkin se, että aina kaikki ei ole sitä miltä näyttää ja/tai kuulostaa, eli siinä mielessä yleispäteväksi voi tuon aloittajan viestin kääntää. Muuten juttu itsessään oli mielestäni "tylsä", eli ei olisi minua edes heidän naapurinaan kiinnostanut, mutta tuo jutun sanomahan ei ollutkaan tässä se asian ydin.

Jos nyt naapurit kuulivat tuon sanailun, niin voihan olla heidän luulleen siellä avioparin keskustelevan. Vai olisivatko he kurkkineet ovista, ketä ap:lle menee kylään?

No oispas aika säälittävää, jos joku oikeasti kävisi sängyssä tollasia keskusteluja. Jösses..Kuulostaa lähinnä joltain erittäin huonon kotimaisen viihdeohjelman sketsiltä..

Yhteistyössä