mulla on ihan samat harmitukset päällä. pelkään että musta tulee syömishäiriöinen taas. mut täytyis vaan miellyttää kaikkia ihmisiä :/ typerää!Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:mä stressaan painoni kanssa liikaakin ja tiedän että kiloja ois saatava pois, mutta en uskalla hirveesti... olen jo yhen bulimian yli päässyt ja en haluaisi toista enää, mutta välillä tuntuu että se on ainoo keino laihtua, kun ihmisten mielestä pitäisi olla tikkulaiha :|
Meillä on sen verrran hyvä ilmankosteus asunnossa, että vaatteet kutistuvat ihan vaan vaatekomerossa.Alkuperäinen kirjoittaja öttismönkiäinen:Mun farkut kitisty pesussa :/ ja poika hajoitti puntarin
peesaan paitti perseen osalta, ei tullu tiirattuun viime kerrallaAlkuperäinen kirjoittaja pintelin:Älä huoli ei sun tarvikkaan.Sulla on hyvä kroppa ja perse.
ja mä koukussa sauvakävelyyn ja toki laihiksella, toivottavasit vain ei mene liian pitkälle :hug: :hug: sulleAlkuperäinen kirjoittaja hassu:mulla on ihan samat harmitukset päällä. pelkään että musta tulee syömishäiriöinen taas. mut täytyis vaan miellyttää kaikkia ihmisiä :/ typerää!Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:mä stressaan painoni kanssa liikaakin ja tiedän että kiloja ois saatava pois, mutta en uskalla hirveesti... olen jo yhen bulimian yli päässyt ja en haluaisi toista enää, mutta välillä tuntuu että se on ainoo keino laihtua, kun ihmisten mielestä pitäisi olla tikkulaiha :|
oon kylläkin laihiksella....
valitettavasti joudun yhtymään tähän..Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:mä stressaan painoni kanssa liikaakin ja tiedän että kiloja ois saatava pois, mutta en uskalla hirveesti... olen jo yhen bulimian yli päässyt ja en haluaisi toista enää, mutta välillä tuntuu että se on ainoo keino laihtua, kun ihmisten mielestä pitäisi olla tikkulaiha :|
Mut ei se ole niistä kilosta kiinni onko tyytyväinen omaan kroppaansa. ja normaalipainoisellakin voi olla jenkkakahvat ym ärsyttäviä juttuja joista ei vaan pidä! Mut niistä ei yllättäen saa mainita kun lihavat siitä vetävät herneen nenään :kieh: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niimpä, joskus niin ärsyttää kun normaalipianoiset meuhkaa kuvitelluista makkaroistaan toista se on niillä joiden oikeasti pitäisi saada se 15kg tai enemmän jotta mahtuisi ns normaalipainoisten luokkaan
Ja laihakin voi olla löysä ilman makkaroita ja kahvojakin. Trust me, I know :|Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Mut ei se ole niistä kilosta kiinni onko tyytyväinen omaan kroppaansa. ja normaalipainoisellakin voi olla jenkkakahvat ym ärsyttäviä juttuja joista ei vaan pidä! Mut niistä ei yllättäen saa mainita kun lihavat siitä vetävät herneen nenään :kieh: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niimpä, joskus niin ärsyttää kun normaalipianoiset meuhkaa kuvitelluista makkaroistaan toista se on niillä joiden oikeasti pitäisi saada se 15kg tai enemmän jotta mahtuisi ns normaalipainoisten luokkaan
Juuri tätä tarkoitan: "normaalipainoisen jenkkakahvat" ja kippuraiset varpaankynnet, voi elämä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Mut ei se ole niistä kilosta kiinni onko tyytyväinen omaan kroppaansa. ja normaalipainoisellakin voi olla jenkkakahvat ym ärsyttäviä juttuja joista ei vaan pidä! Mut niistä ei yllättäen saa mainita kun lihavat siitä vetävät herneen nenään :kieh: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niimpä, joskus niin ärsyttää kun normaalipianoiset meuhkaa kuvitelluista makkaroistaan toista se on niillä joiden oikeasti pitäisi saada se 15kg tai enemmän jotta mahtuisi ns normaalipainoisten luokkaan
Ja mä tarkoitan just tota seinään pään hakkaamista.. Eli jos vaaka näyttää normilukemaa pitäisi olla hiljaa ja tyytyväinen omaan kroppaansa, jos ei muuten niin koska läskit ei kestä sitä että laihuus ei tee onnelliseksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juuri tätä tarkoitan: "normaalipainoisen jenkkakahvat" ja kippuraiset varpaankynnet, voi elämä :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Mut ei se ole niistä kilosta kiinni onko tyytyväinen omaan kroppaansa. ja normaalipainoisellakin voi olla jenkkakahvat ym ärsyttäviä juttuja joista ei vaan pidä! Mut niistä ei yllättäen saa mainita kun lihavat siitä vetävät herneen nenään :kieh: :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niimpä, joskus niin ärsyttää kun normaalipianoiset meuhkaa kuvitelluista makkaroistaan toista se on niillä joiden oikeasti pitäisi saada se 15kg tai enemmän jotta mahtuisi ns normaalipainoisten luokkaan