kaikki aina meuhkaa painostaan

vieras
Minä en meuhkaa, mutta huomenna suunnistan urheiluliiikkeeseen ja hankin itselleni lenkkarit ja puvun ja maanantaina alkaa tämän äidin kropan kiinteytys!! Painosta viis, kun paikat ei enää lölly, niin sitten olen tyytyväinen! =)

vieras
Mun täytyy myöntää että mua jopa hieman ärsyttää kun lähes kaikki kaverit jauhaa raskaana ollessaan painostaan. "voi voi ahistaa painoa tulee, ei voi syödä mitään, pakko syödä kuitenkin jotain, sitten treenaamaan ja laihikselle". Mua ei kiinnostais kuunnella tipan tippaakaan, itse en ole kovinkaan painokeskeinen ihminen.

No niin ku se on niin saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaataaaaaaaaaaaaa.... vaikee saada sitä tippumaan ja ku se tippuu 3kg niin sit sitä on hankala saada jatkamaan sitä pudotusta ja sit ketuttaa niin että syö kolmessa päivässä sen 3kg takas. Mä en vaahtoais enää, jos saisin tämän normaalin tämän painon. Eikä olis enää ku 3kg, tai no nyt varmaan enemmän ku oon syöny sen kolme päivää :headwall:

mä stressaan painoni kanssa liikaakin ja tiedän että kiloja ois saatava pois, mutta en uskalla hirveesti... olen jo yhen bulimian yli päässyt ja en haluaisi toista enää, mutta välillä tuntuu että se on ainoo keino laihtua, kun ihmisten mielestä pitäisi olla tikkulaiha :|

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
mä stressaan painoni kanssa liikaakin ja tiedän että kiloja ois saatava pois, mutta en uskalla hirveesti... olen jo yhen bulimian yli päässyt ja en haluaisi toista enää, mutta välillä tuntuu että se on ainoo keino laihtua, kun ihmisten mielestä pitäisi olla tikkulaiha :|
mulla on ihan samat harmitukset päällä. pelkään että musta tulee syömishäiriöinen taas. mut täytyis vaan miellyttää kaikkia ihmisiä :/ typerää!

oon kylläkin laihiksella.... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
mulla on ihan samat harmitukset päällä. pelkään että musta tulee syömishäiriöinen taas. mut täytyis vaan miellyttää kaikkia ihmisiä :/ typerää!

oon kylläkin laihiksella.... :whistle:
ja mä koukussa sauvakävelyyn ja toki laihiksella, toivottavasit vain ei mene liian pitkälle :hug: :hug: sulle

Mut ne pakottaa tuolla neuvolassa vaakaan joka kerta.
Mutta en mä kotona punnitse itseäni, varsinkaan noin normaalioloissa. Kyllä mä tiedän jo omasta olosta, jos kiloja on tullut tai lähtenyt parikin.
Enkä jaksa stressata asiasta, paitsi sitten jos joskus leviän niin, että se alkaa haitata omaa oloa.

valitettavasti joudun yhtymään tähän..

vieras
niimpä, joskus niin ärsyttää kun normaalipianoiset meuhkaa kuvitelluista makkaroistaan toista se on niillä joiden oikeasti pitäisi saada se 15kg tai enemmän jotta mahtuisi ns normaalipainoisten luokkaan

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niimpä, joskus niin ärsyttää kun normaalipianoiset meuhkaa kuvitelluista makkaroistaan toista se on niillä joiden oikeasti pitäisi saada se 15kg tai enemmän jotta mahtuisi ns normaalipainoisten luokkaan
Mut ei se ole niistä kilosta kiinni onko tyytyväinen omaan kroppaansa. ja normaalipainoisellakin voi olla jenkkakahvat ym ärsyttäviä juttuja joista ei vaan pidä! Mut niistä ei yllättäen saa mainita kun lihavat siitä vetävät herneen nenään :kieh: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Mut ei se ole niistä kilosta kiinni onko tyytyväinen omaan kroppaansa. ja normaalipainoisellakin voi olla jenkkakahvat ym ärsyttäviä juttuja joista ei vaan pidä! Mut niistä ei yllättäen saa mainita kun lihavat siitä vetävät herneen nenään :kieh: :snotty:
Ja laihakin voi olla löysä ilman makkaroita ja kahvojakin. Trust me, I know :|

vieras
Juuri tätä tarkoitan: "normaalipainoisen jenkkakahvat" ja kippuraiset varpaankynnet, voi elämä :headwall:

Juuri tätä tarkoitan: "normaalipainoisen jenkkakahvat" ja kippuraiset varpaankynnet, voi elämä :headwall:
Ja mä tarkoitan just tota seinään pään hakkaamista.. Eli jos vaaka näyttää normilukemaa pitäisi olla hiljaa ja tyytyväinen omaan kroppaansa, jos ei muuten niin koska läskit ei kestä sitä että laihuus ei tee onnelliseksi.

Yhteistyössä