kaikki aina meuhkaa painostaan

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
niimpä, joskus niin ärsyttää kun normaalipianoiset meuhkaa kuvitelluista makkaroistaan toista se on niillä joiden oikeasti pitäisi saada se 15kg tai enemmän jotta mahtuisi ns normaalipainoisten luokkaan
Mut ei se ole niistä kilosta kiinni onko tyytyväinen omaan kroppaansa. ja normaalipainoisellakin voi olla jenkkakahvat ym ärsyttäviä juttuja joista ei vaan pidä! Mut niistä ei yllättäen saa mainita kun lihavat siitä vetävät herneen nenään :kieh: :snotty:
Ja laihakin voi olla löysä ilman makkaroita ja kahvojakin. Trust me, I know :|
Voi, mut muista olla ihan kaikessa hiljaisuudessa ettei lihavat hermostu :LOL:
Minäkin olen, yritän ainakin.

Mä olen entistä hiljempaa nykyään, kun en ole enää edes laiha läski salilla ramppaamisen jälkeen... :whistle:

Mut muistetaanhan sekin että painavammilla on naisellisia muotoja ja laihat on vaatehenkareita, luurankoja ja narkkarinnäkösiä. *katkera en ole, en toki* :xmas:

Mä olen entistä hiljempaa nykyään, kun en ole enää edes laiha läski salilla ramppaamisen jälkeen... :whistle:

Mut muistetaanhan sekin että painavammilla on naisellisia muotoja ja laihat on vaatehenkareita, luurankoja ja narkkarinnäkösiä. *katkera en ole, en toki* :xmas:

Mut toi nyt ainakin on ihan täyttä kakkaa! Kyllä laihallakin on muodot. Ja siis minä puhun nyt normaalipainoisista, en mistään anorektikoista joilla törröttää kaikki luut otsatukan ja jalkapohjien väliltä! :D :x

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
ja vastahan tuli joku dokkari lihavista ja miehistä jotka rakastaa lihavia ja siinä puhuttiin jo liki 200kg
Ei kai se ollut se dokkari miehistä, jotka lihottvat naisensa jotta tästä tulisi mahdollisimman iso :x
Meinaan, että noita mielenvikaisia toki löytyy, mut onneks ei kovin paljon!

Mut toi nyt ainakin on ihan täyttä kakkaa! Kyllä laihallakin on muodot. Ja siis minä puhun nyt normaalipainoisista, en mistään anorektikoista joilla törröttää kaikki luut otsatukan ja jalkapohjien väliltä! :D :x
Juu, saattaa olla muotoja mut ei välttämättä mainittavasti. Multa on aina puuttunu vyötärö :eek:
Mä oon alottanu aikuisikäni alipainosta ilman syömishäiriöitää, joten kummempaa muotoa ei ole ollu. Vaan minkäs sille mahtaa, onneks en ole ihan pojalta näyttäny koskaan kuitenkaan :| :D

Juu, saattaa olla muotoja mut ei välttämättä mainittavasti. Multa on aina puuttunu vyötärö :eek:
Mä oon alottanu aikuisikäni alipainosta ilman syömishäiriöitää, joten kummempaa muotoa ei ole ollu. Vaan minkäs sille mahtaa, onneks en ole ihan pojalta näyttäny koskaan kuitenkaan :| :D
Pääasia ettei pojalta sentään näytä :D
Mulla taas vyötäröä ja rintavarustusta aina ollut ihan riittämiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja hassu:
mä stressaan painoni kanssa liikaakin ja tiedän että kiloja ois saatava pois, mutta en uskalla hirveesti... olen jo yhen bulimian yli päässyt ja en haluaisi toista enää, mutta välillä tuntuu että se on ainoo keino laihtua, kun ihmisten mielestä pitäisi olla tikkulaiha :|
mulla on ihan samat harmitukset päällä. pelkään että musta tulee syömishäiriöinen taas. mut täytyis vaan miellyttää kaikkia ihmisiä :/ typerää!

oon kylläkin laihiksella.... :whistle:
ja mä koukussa sauvakävelyyn ja toki laihiksella, toivottavasit vain ei mene liian pitkälle :hug: :hug: sulle
Tsemppiä sulle, älähän liikaa viuhdo niillä sauvoilla ;) :D

Yhteistyössä