menin aamulla päivystykseen yskän takia, joka on niin kamala, etten pysty nukkumaan, poskionteloita särkee, korvia särkee, kurkku on kipeä ja kuume on noussut, yskä on niin kova että yskin ja oksennan, yskin ja oksenna. hoitaja ottaa ensin vastaan ja sanoo, että korva on täynnä märkää, poskionteloissa tulehdus ja keuhkoputken tulehdus, vaan kun he hoitajat ei saa kuunnella, niin on paras, että odotan lääkärin vastaanotolle pääsyä, että saan sitten oikeat lääkkeet, antibiootit ja yskänlääkkeet. no mähän odotan ja odotan viimein mut ottaa vastaan sinne vanha mies. joka sanoo, että miksi olen sinne tullut. no hän tuumasi vaan että sama se tuolle yskälle on, ja tulehduksille. että nyt aletaan tutkimaan verenpainetta ja sokereita. kerroin olevani seurannassa verenpaineen takia koko ajan yksityisellä puolella, ja ettei sokereissakaan ole mitään. että olen tullut sinne vain ja ainoastaan tämän jumalattoman yskä ja flunssan takia. ei ottanut kuuleviin korviin vaan kyseli, paljonko mun paineet on. kerroin että ne on tällä hetkellä 130/80 ja että lääkitys on päällä. tuumas vaan että kyllä näitä nyt aletaan tutkia. mä lähdin sitten pois. nyt odotan sitten että pääsen yksityiselle liki 130 kilsan päähän tänään kello 16.10.
juttelin tästä jo potilasasiamiehen kanssa, joka oli sitä mieltä että kannattais antaa palautetta
juttelin tästä jo potilasasiamiehen kanssa, joka oli sitä mieltä että kannattais antaa palautetta