Kaikkea sitä palstalla oppii...

Endless Sacrifice

Aktiivinen jäsen
08.06.2006
7 728
1
36
Mä en tajunnutkaan kuinka pahasti olen lapsilleni tehnyt. Esikoinen oli silloin 3v ja kuopus 1v. Mies kaatui pyörällä ollessaan tulossa töistä kotiin. Sain sen kuitenkin illalla kotiin sairaalasta, kylkiluita ja olkapää murtuneena. Ensiavussa olivat kyllästäneet miehen ainakin morfiinilla ja diapamilla. Ja niin minä paha äiti päästin miehen meidän sänkyyn nukkumaan vaikka tiesin lasten kömpivän meidän väliin yöllä.

pääsääntöhän on että jos on lääkkeidenvaikutuksenalaisena tai humalassa ni ei pitäs nukkua lasten kanssa samassa pedissä.
mutta en nyt tiedä mikä on tän aloituksen takana idea varsinaisesti. hyvä että mitään ei käynyt tms =)

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
pääsääntöhän on että jos on lääkkeidenvaikutuksenalaisena tai humalassa ni ei pitäs nukkua lasten kanssa samassa pedissä.
mutta en nyt tiedä mikä on tän aloituksen takana idea varsinaisesti. hyvä että mitään ei käynyt tms =)

Idea on se että ilman palstaa en tiennyt tätäkään asiaa. Tosin meidän tapauksessa mies oli niin kipeä ettei kyllä kiroomatta liikkunut yhtään mihinkään sen yön aikana. Eli lapset ei ollu vaarassa kun mä heräsin niihin ääniin.

Ihan kamala äiti ootkin!! =D Tää palsta on oiva keino oppia kuinka huono äiti sitä oikeasti onkaan ja miten päin mäntyä menee lastenkasvatuksessa.

Ja silti mä roikun täällä...masokistin vikaa kai, kiva tulla piiskatuks!

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:

Idea on se että ilman palstaa en tiennyt tätäkään asiaa. Tosin meidän tapauksessa mies oli niin kipeä ettei kyllä kiroomatta liikkunut yhtään mihinkään sen yön aikana. Eli lapset ei ollu vaarassa kun mä heräsin niihin ääniin.

okei :)
mut eikös tuo ollut nyt ihan hyvä tieto tietää vaikka jatkoa ajatellen - vaikka onkin palstalta opittu :D

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:

okei :)
mut eikös tuo ollut nyt ihan hyvä tieto tietää vaikka jatkoa ajatellen - vaikka onkin palstalta opittu :D

Hyvä tieto onkin vaikkei ehkä ihan käyttöön tuliskaan... Siitä kun on jo 6v aikaa ja noin pahasti mies ole itseään telonut sen jälkeen ja lapsetkin on jo isoja ettei tarvi varoa päälle kierähtämistä.

Jälkiviisautta siis ammensin melkoisesti.

Ai kauheeta, meillä kanssa mies syö aika voimakkaita keskushermostoon vaikuttavia kipulääkkeitä ja mie vieläotan tuon pienimmäisen aamuyöllä meidän keskeen. :o Nyt se on sitten loppu, ukko nukkukoon ulkovarastossa. |O

Alkuperäinen kirjoittaja mammapahanen:
Ihan kamala äiti ootkin!! =D Tää palsta on oiva keino oppia kuinka huono äiti sitä oikeasti onkaan ja miten päin mäntyä menee lastenkasvatuksessa.

Tai huono ihminen jolla on huono maku, vääränlaiset elintavat ja ihan väärä nimimaku.

Alkuperäinen kirjoittaja viiras:
Kyllä se on hienoa että täältä palstalta oppii kaikkea mitä ei olisi itse osannut ajatellakaan ;)

Mä kun silloin ajattelin vain enemmän sitä että helpompi mun on vahtia miestä, kun nukkuu siinä mun vieressä. Oli nimittäin lyönyt päänsäkin kaatuessaan (kypärästä ja tajunnan menetyksestä/muistikatkosta päätellen).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mammapahanen:

Tai huono ihminen jolla on huono maku, vääränlaiset elintavat ja ihan väärä nimimaku.

:laugh: