A
ap
Vieras
Oli tänään mäkkärillä äiti vauvansa kanssa. Siellä täpötäydessä salissa vauva veteli Tuttelia pullosta ja suolaisia ranskalaisia päälle...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja svea:Voi kuule, missään muualla kuin Suomessa tuota ei kauhisteltaisi. Jo täällä länsinaapurissa tuo on ihan normaalia yli puolivuotiaille lapsille ja täällä ranskalaisten suolapitoisuusprosenttikin on ihan eri luokkaa kuin Suomessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Mistä tiedät, että pullossa oli Tuttelia? Näitkö purkin?
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:No jos ei nyt alle puolivuotiaasta ollut kyse, niin en mä nyt tiiä onko siinä jotain pahaa jos muutaman ranskalaisen syö.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Mistä tiedät, että pullossa oli Tuttelia? Näitkö purkin?
Joo, purkista kaatoi Tuttelia pulloon.
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Ranuja saa muuten ilman sitä suolaakin.
Kävitkö ap tarkistamassa, että suolaa on? Ja että pullossa oli varmasti just tuttelia?
V*ttu mitä kyyläystä. Sulla ei ole edes tietoa minkäikäisestä lapsesta on kyse?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:Ranuja saa muuten ilman sitä suolaakin.
Kävitkö ap tarkistamassa, että suolaa on? Ja että pullossa oli varmasti just tuttelia?
V*ttu mitä kyyläystä. Sulla ei ole edes tietoa minkäikäisestä lapsesta on kyse?
Kaikki täsmätieto on, olen nimittäin tuo äiti itse. Suolaa oli ja tuttelia. Pojalla ikää 13kk, mutta on hyvin pienikokoinen, käy kokonsa puolesta puolivuotiaasta.
Anteeksi provosoiva aloitukseni ja kiitokset vastauksista. Sain siis ilmeisesti synninpäästön. Kyllä vaan tuntui aika moni silmäpari ympärillä nauliintuneen meihin...