Näin tänään kaupungilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksi vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksi vain

Vieras
tosi nuoren äidin, veikkaan että oli n. 16v. Oli isossa kaveriporukassa, kavereilla mopot. Eli sitä ikäluokkaa. Vauva huus rattaissa ja äiti oli vähän tuskasen oloinen siinä kavereiden kanssa... kun näki et ois toisaalta halunnu vielä kuulua siihen "jengiin" vaikka sitten niiden lastenvaunujen ja vauvan kanssa vielä. Olen itse saanut ekani 17 vuotiaana ja jotenki tuli ne omat ajat mieleen. Kaikkea hyvää sille äidille vauvansa kanssa :)

Itse sain esikoiseni 17vuotiaana, mut en kyllä sit mihinkään "mopo-jengien" mukaan raahannut, en tosin edes liikkunut enään sen ikäisten kanssa silloin.

Ja voihan sitä tietysti olla kavereita, vaikka vauva tuleekin. Ei niistä tarvitse luopua ja olla kuulumatta "jengiin".

Alkuperäinen kirjoittaja Vii:
Itse sain esikoiseni 17vuotiaana, mut en kyllä sit mihinkään "mopo-jengien" mukaan raahannut, en tosin edes liikkunut enään sen ikäisten kanssa silloin.

Ja voihan sitä tietysti olla kavereita, vaikka vauva tuleekin. Ei niistä tarvitse luopua ja olla kuulumatta "jengiin".

joo en mäkää raahannut mut tuli ne omat ajat mielee ku yritti tavallaan toimia ku ennenki mut huomasi ettei siit mitää tule...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

joo en mäkää raahannut mut tuli ne omat ajat mielee ku yritti tavallaan toimia ku ennenki mut huomasi ettei siit mitää tule...

Mistä tule mitään? Ystävien kanssa olosta?

Mistä tule mitään? Ystävien kanssa olosta?

no just sellasesta mopojengissä hillumisesta

Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Ei lasten pitäisi tehdä lapsia
Mutta kun niin nyt pääsi käymään, eikö ole hyvä, että nuori kantoi vastuun ja piti lapsen, eikä tehnyt aborttia?

Fyysisesti ja hormonaalisesti 16-vuotias on jo aikuinen ja sitä myöten aikuisen halut. Useimmat yrittävät ehkäistä sen, että halujen toteutumisesta ei tule jälkiseuraamuksia, mutta se ehkäisy ei aina onnistu.

no just sellasesta mopojengissä hillumisesta

Niin no, ei sellaisesta varmaan tule mitään. En kuitenkaan usko että moni sellaisessa haluais enään hilluakkaan, jos on edes koskaan hillunut :) Toki poikkeuksia on _aina_.

Yhteistyössä