Kaikille YLI 20vuotiaille tiedoksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

Wilma88

Vieras
Olen vähän aikaa ollut täällä palstalaisena ja todennut että kommentoinpahan mihin tahansa tai mitä tahansa niin aina jonkun mielestä en sen enempää ole perillä asioista joista keskustellaan kun lasten hoidostakaan...En ole varma, mutta luulisin tämän johtuvan luvusta joka on nimeni perässä...Siis KAIKELLA kunnioituksella kaiken ikäisiä äitejä kohtaan haluan sanoa että se, miten sopiva äidiksi ihminen on, Ei riipu millään tavalla iästä...minä 16 vuotiaana äitinä voin olla jopa kypsempi kuin jotkut 25-30 vuotiaat mammat...
Tiedän kirjoitukseni saavan nyt kauheaa kritiikkiä, mutta ei se mitään antaa tulla vaan B)

anteeksi nyt vaan, mutta miksi tämä on yli 20 vuotiaille... onko se jokin raja... ei ne kaikki yli 20 ole mitään petoja....

ite olen huomannu täällä miten kova hinku näillä nuorilla äideillä on todistaa ettei heidän lapsensa ollut vahinko... ei heidän sitä tarvitsisi todistaa... sitten täällä on niitä äitejä jotka suuttuu ihan pienimmistäkin ja esittävät jotain todella pyhää... minulla ei menojalka vipata, minä en sitä taikka tätä.... ja JOKAINEN ON VARMASTI HYVÄ ÄITI!!!!
minusta suurta aikuisuutta ja järkevyyttä olisi se että lopettaisi noihin typeriin syytöksiin vastailemisen... eivät ne älypäät jaksa kauaa täällä norkoilla...

en tarkoittanut viestilläni mitään muuta kuin sitä, ettei se katso ikää millainen vanhempi on lapselleen..Tietysti tarkoitan sen niin yli-tai alle 20 vuotiaille..minun ei tarvitse todistella kenellekkään mitään..pääasia että itse omat asiansa tietää..siispä en toivoisi kenenkään minuakaan "aliarvioivan"jne...
Mutta TOTTA osikko olisi tosiaankin voinut olla myös; Kaikille tiedoksi...

"18.03.2005 klo 19:48 vieras kirjoitti"
anteeksi nyt vaan, mutta miksi tämä on yli 20 vuotiaille... onko se jokin raja... ei ne kaikki yli 20 ole mitään petoja....

ite olen huomannu täällä miten kova hinku näillä nuorilla äideillä on todistaa ettei heidän lapsensa ollut vahinko... ei heidän sitä tarvitsisi todistaa... sitten täällä on niitä äitejä jotka suuttuu ihan pienimmistäkin ja esittävät jotain todella pyhää... minulla ei menojalka vipata, minä en sitä taikka tätä.... ja JOKAINEN ON VARMASTI HYVÄ ÄITI!!!!
minusta suurta aikuisuutta ja järkevyyttä olisi se että lopettaisi noihin typeriin syytöksiin vastailemisen... eivät ne älypäät jaksa kauaa täällä norkoilla...

Täysin samaa mieltä, en ymmärrä tätä jatkuvaa tappelua, mutta se kyllä loppuisi jos kaikki ei aina vetäisi herneitä nenään! Minäkin olen itse saanut lapset lapset alle 20 vuotiaana, mutta ei mulla koskaan ole ollut tarvetta todistella kuinka hyvä äiti olen. Omasta mielestäni olen ollut enkä tarvitse siihen muiden hyväksyntää. Joten kyllä vikaa on teissä nuorissakin, kun näillä kirjoituksillanne suorastaan kerjäätte arvosteluja!

Minun olisi pitänyt viestiini kirjoittaa syy, miksi tämän otin puheeksi....samaisella alle 20 vuotiaiden palstalla joku kyseli mahansa koosta....kun hänelle vastasin että ihanaa kun on isomaha...tulee iso lapsikin...(tiedän että väitteeni ei mahdollisesti pidä paikkaansa)Joku oli kommentoinut vastaukseeni, että "pitäisi teidän 16!!!!vuotiaiden äitien ottaa asioista selvää, niin osaisitte edes lapsianne hoitaa..." Tällä tarkoitin sitä, että numerot ikäni perässä saavat monet miettimään, millainenkahan äiti mahtaa olla kyseessä..Olen aivan samaa mieltä että nämä ilveilijät pitäisi jättää omaan arvoonsa..mutta minusta ainakaan ei mitenkään mukavaa ole kommentteja lukea, jos omat kommentit saavat aina vain negatiivistä palautetta...Tiedän aivan tasan tarkkaan, että "teiniäidit"herättävät kaikenlaisia mietteitä...Mutta täst edes annan jokaisen sanoa mielipiteensä kuinka he itse tahtovat...
Aurinkoista päivää...
:flower:

huomaatkos, nyt taas kovasti puollusteltiin tätä siun avausta... ei sinun tarvitse! ei kenenkään tarvitse puolustella mitään!!!! ei kannata katsoa ikää vaan ihmistä... ei kannata murehtia sitä jos joku häiskä joka ei edes tunne sinua tulee ilkkumaan... eihän se tiedä oikeasti minkälainen olet... se tietää vaan ikäsi....

täällä paistaa aurinko mutta tuiskuttaa kovasti.... taidetaan istua sisällä ja leikkiä isin kännykällä... kieh kieh kieh... *ilkikurinen ilme*

Yhteistyössä