Oletko raskauden jälkeen yli painoinen tai haluatko päästä eroon niistä muutamasta kilosta jotka on jäänyt? Vai vöäsyttääkö sinua, tunnet itsesi todella uupuneeksi ja väsyneeksi kun olet koko päivän touhunnut lasten kanssa tai miten jaksat kun käyt töissä ja illalla vielä pitäisi olla virtaa leikkiä lasten kanssa?
Tässä olisi apua kaikille!!
Poika syntyi 11.12.07 eli nyt 4kk.
Olin odotus aikana jo todella uupunut ja nyt sitten kun hoidan pirteää ryömivää poikaa ja kotia niin tuntuu että voimnat ei riitä. Ystävän kautta sain upean avun. Aloin kokeilla raskausaikana jo herbaluifen tuotteita. Olo on loistava! Jaksan kummasti koko päivän. ja olen saanut tiputettua 25 kiloa pois.
Mä myyn herbalifen tuotteita, että ottakaa ihmeessä yhteyttä muhun! Autan teitä mielelläni muuttamaan oloanne!
Tai jos olet kiinnostunut sivubisneksestä niin ota yhteyttä helppoa kuin mikä.
0400-217594/Suvi
tai sähköpostilla Suvilehmussaari-h@luukku.com =)
Tässä olisi apua kaikille!!
Poika syntyi 11.12.07 eli nyt 4kk.
Olin odotus aikana jo todella uupunut ja nyt sitten kun hoidan pirteää ryömivää poikaa ja kotia niin tuntuu että voimnat ei riitä. Ystävän kautta sain upean avun. Aloin kokeilla raskausaikana jo herbaluifen tuotteita. Olo on loistava! Jaksan kummasti koko päivän. ja olen saanut tiputettua 25 kiloa pois.
Mä myyn herbalifen tuotteita, että ottakaa ihmeessä yhteyttä muhun! Autan teitä mielelläni muuttamaan oloanne!
Tai jos olet kiinnostunut sivubisneksestä niin ota yhteyttä helppoa kuin mikä.
0400-217594/Suvi
tai sähköpostilla Suvilehmussaari-h@luukku.com =)