Kaikesta sitä pitää huonoa omaatuntoa kantaakin...

Mun tyttö on tosi hoikka, aina ollut. Sen takia syömiseen siis kannustetaan ja annetaan varmaan välillä liikaakin periksi kun on jo vauva-ajasta iskostunut mieleen se pelko et herran jumala millä se elää.

Nyt on kuitenkin jo iso ekaluokkalainen ja niiin taitava pelaamaan tuon syömisen kanssa. Iltapalaa alan tyrkyttämään joskus puoli kasilta. Neiti syö ja haaveilee ja syö ja haaveilee. On sanottu se sata kertaa et syöt iltapalan iltapala aikaan et sen jälkeen ei enää tarjoilu toimi.

Tästä huolimatta taas tänään sängystä on huudeltu viimeinen 30min ja nyt alkaa "äiti mulla on nälkä, äiti en saa unen päästä kiinni kun nälättää" Voi jeesus |O Ok, söi päivällisellä vähän mutta sen jälkeen on ollut kaverinsa synttäreillä jossa varmasti syöty napa täyteen herkkuja. Sen jälkeen söi iltapalaksi ison palan patonkia meetvurstilla ja joi mehua + vettä.

Sanokaa et se ei kuole nälkään vaikken enää annakaan evästä. Kun se osaa niin vedellä jo oikeista naruista mun huono äiti-syndroomaa....
 
kesis
ei se kuole,usko pois. meillä 4v vetää samaa kaavaa. päivällinenkin on kesken lentänyt välillä roskiin kun on touhunnut ja haaveillut muuta ja syöminen on kestänyt tunnin ja mulla on mennyt hermot.
illal sit on syönyt hyvin ja sit sängystä kanssa huutelee et olis vielä nälkä..käsken olla hiljaa ja syödä sit aamulla hyvin..
 
Meillä asuu samanmoinen just 7v täyttäny joka vetkuilee iltapalan kanssa tuntitolkulla. Sit ku ei saa syötyä niin sanoo ettei oo enään nälkä, vaan odotas tunnin päästä on taas nälkä :kieh:

Useimmiten sanon kylmästä että iltapala on tarjoiltu jo eikä sitä tipu enään. Niin vaan on aamuun asti selvinny hengissä...
 
vieras
Ei se nälkään kuole. Mutta itse olen iltasyöjä. Aamulla en syö mitään, juon pari mukia kahvia. Eka ateria töissä 11.00 aikaan. Välipalaksi jotain klo 14 paikkeilla. Kotona syön tai en syö lämmintä ruokaa kuuden maissa. Illalla sitten just ennen sänkyynmenoa kymmenen maissa muroja tai leipää. En saa unta tyhjällä mahalla!

Huom! Mulla ei ole koskaan ollut paino-ongelmia, koska syön nälkääni, en sääntöjen mukaan. Herkkujakin silloin, kun mieli tekee, mikä ei ole ollenkaan päivittäistä, koska ei ole tarvetta kieltää itseltäni herkuttelua, joten se ei ole koko ajan mielessäkään.

Ja jos joku nyt huolestui vääristä ruokailukellonajoista, luin äskettäin tutkimuksen, jonka mukaan sillä ei ole väliä, milloin syö, kunhan syö vuorokauden aikana terveellisesti ja riittävästi.
 

Yhteistyössä