Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Hieno on![]()
oho, kiitos! sulta en ihan odottanut
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Hieno on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Tatuointi on aina jees, mä haaveilen isosta selkään.. Mua ei oikeestaan haittaa se mitä ihmiset ajattelee noista arvista vaan se niitten kiusaantunut reaktio on mulle liikaa :/
niin tässäkin asiassa vain toinen samanlainen voi ymmärtää toista =) mä pääsin siitäkin vaiheesta yli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Hieno on![]()
oho, kiitos! sulta en ihan odottanut:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Hieno on![]()
oho, kiitos! sulta en ihan odottanut:flower:
Muista sit kehua vastavuoroisesti mun tribaaliaurinkoa, kunhan se ilmestyy mun jalkaan ja kuva tänne
.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Mun mielestä noi arvet näyttävät suht tuoreilta :/
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja .:Mun mielestä noi arvet näyttävät suht tuoreilta :/
tatskahan ei mitenkään vaikuta siihen![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja .:Mun mielestä noi arvet näyttävät suht tuoreilta :/
tatskahan ei mitenkään vaikuta siihen![]()
![]()
![]()
Aikun laittaa tatuoinnin niin muut arvet sitten tulevat enemmän esiin ja näyttävät tuoreilta?
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Ja sattuko ihan kauheesti? Aika hieno![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Ja sattuko ihan kauheesti? Aika hieno![]()
jonku verran, mut enempi siihen nyt tällä hetkellä koskee!
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Ja sattuko ihan kauheesti? Aika hieno![]()
jonku verran, mut enempi siihen nyt tällä hetkellä koskee!
Hui, mullahan tulee vastaavaan kohtaan jalkaan. Siis nilkan yläpuolelle sisäsyrjälle. Jännittää jo valmiiksi, että sattuuko...
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:ja minä vasta haaveilen josko sais joskus rohkeutta niin paljon että tatuois noi pentujen nimet.