Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:Jaaha. :| Tosille sattuu ja tapahtuu...
Tosin mä näin tänään supersuloisen pikkuneidin, kerrassaan hurmaavan, hymyilikin mulle vielä. =)
Ja jos joku olisi ranteeseeni yrittänyt piikeillä tuikkia, olisi saanut se nyrkistä... eli turhaan valittanen. :xmas:
(ja sinähän tietysti näytät sen meille)
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Hieno kun mikä! Onko se noin iso kun tossa näyttää?
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:hieno! =)
kauhee tatska-kuume iski heti kun sai sen ekan. tahtoo lisääääää.. :xmas: :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Hieno kun mikä! Onko se noin iso kun tossa näyttää?
vähän alle 20cm pitkä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:hieno! =)
kauhee tatska-kuume iski heti kun sai sen ekan. tahtoo lisääääää.. :xmas: :saint:
tämähän on nyt mun neljäs kuva =)
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:hieno! =)
tämähän on nyt mun neljäs kuva =)
mun pitäis jostain löytää joku kiva kuva niskaan. alun perin oli tarkoitus ottaa ekaks sinne mut ku en löytäny hyvää kuvaa niin en ottanutkaan. kuva hakusessa siis. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja voih:Ootko pikkusen viillellyt itteäs?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja voih:Ootko pikkusen viillellyt itteäs?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja voih:Ootko pikkusen viillellyt itteäs?![]()
Mä odotin henki kurkussa että millon tää tulee ja tulihan se :/ Semmost se elämä on..
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Alkuperäinen kirjoittaja voih:Ootko pikkusen viillellyt itteäs?![]()
Mä odotin henki kurkussa että millon tää tulee ja tulihan se :/ Semmost se elämä on..
no mutta, rumempi toi käsi oli kun siinä ei ollu tota taskaa =)
mä en kadu sitä että tuli elettyä villi nuoruus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Sä oot kyllä ihana kun et välitä =) Mä vedän menemään pitkillä hihoilla.. Vai menisinköhän mäkin tatskaa ottamaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Tatuointi on aina jees, mä haaveilen isosta selkään.. Mua ei oikeestaan haittaa se mitä ihmiset ajattelee noista arvista vaan se niitten kiusaantunut reaktio on mulle liikaa :/