Kaikenlaisia vammoja sitä vanhemmilla näkeekin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huh heijaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huh heijaa

Vieras
kaupassa oletiin tänään 2-vuotiaan poikani kanssa. Kassalla kun olin maksamassa poikani meni kassa päätyyn seisomaan ja katseli siinä ympärilleen. Käytävän toisella reunalla istui noin 7-vuotias poika mikä näytteli pojalleni kieltä ja molemmin käsin keskisormeaan.
Oma poikani vain katseli tätä poikaa eikä tehnyt mitään elettäkään siihen suuntaan,että olisi tehnyt samoin tms.
Tämä toinen poika siitä sitten ilmeisesti hieman kimpaantui ja tuli käytävästä juosten poikaani päin,niin,että viime tingassa jarrutti vauhtinsa ennen kuin törmäsi ja alko naaman edesssä lällättelemään, laitto kädet, sormet päänsä sivulle haralleen ja näytti kieltä ja sanoi, että saatanan vitun pentu.
Aijemmin tämä poika kaupan sisäpuolella huusi kovaa jollekkin toiselle lapselle,että vitun kyylä.

Itse menin tilanteeseen ja käskin tätä lällättelevää poikaa poistumaan. Äkkiäkös siihen sitten pojan vanehmmat, molemmat, tuli paikalle ja mulle sanomaan,että mitä sä täällä toisten lapsia komentelet. Kerroin asian, kun he ei selvästikkään oleet "huomanneet" asiaa, mutta eihän heidän poikansa mitään tuollaista tee ja syyttivät minua valehtelijaksi.
Eräs toinen asiakas mainitsi asiasta myös heille,etä kylläs e nii meni niin vanhempien vastaus oli,että painu sinä homo vittuu siitä.

Juuri siksi sanoin,että kaiken näköisiä vammoja sitä vanhemmilla näkeekin kun lapsi ei tietnkään voi muut aosata kuin tuolaisen käytöksen kun esimerkiä saa koko ajan ja varmasti sitä saanut koo ikänsä.

Ei,heillä ei ollut kansallispukua. Olivat ihan perussuomalaise näköisiä punaneniä

En tiedä,pitäisi kai olla välittämättä tuollaisesta sen enenpää,mutta tuosssa oli pakko mennä ns väliin koska pelästyin,etä tämä poika satuttaisi jotenkin fyysisesti omaa poikaani. Käytös oli sen verta uhkaavaa

Yhteistyössä