Kai te muistatte Basshunterin?

Mulla tulee tosta boten anna -biisistä mieleen vaan se, ku olin just plussannu kakkosesta -06 loppukesästä. Äijälleni siitä sitten ilosena hehkutin, mutta hän vaan ilosena hehkutti takasin, kuin loistava biisi tää on. :laugh: Asiat tärkeysjärjestyksessä... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja nintzu81:
Mulla tulee tosta boten anna -biisistä mieleen vaan se, ku olin just plussannu kakkosesta -06 loppukesästä. Äijälleni siitä sitten ilosena hehkutin, mutta hän vaan ilosena hehkutti takasin, kuin loistava biisi tää on. :laugh: Asiat tärkeysjärjestyksessä... :whistle:

Ehkä ei heti tajunnut mitä olit sanonut

:)

Alkuperäinen kirjoittaja Nessu Nenäliina:
Alkuperäinen kirjoittaja nintzu81:

Ehkä ei heti tajunnut mitä olit sanonut

:)

No joo, eipä tainnut tajuta ennen, ku maha näkyi niin selkeesti, ettei voinut olla tajuamatta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:
:laugh: Siis oikeesti? Jo on svedulla pokkaa! :headwall: Ai kauhee.. (ei pysty lopettaa nauramista)..

No se boten anna olikin jo aika loppuun kulutettu, ihan piristäväähän tämä.. Mutta aika laiska pitää miehen olla jotta alkaa plagioimaan itteensä.. tai sitten itserakas? :whistle:

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

dam.. englanninkielinen versio samasta biisistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis toihan on engöanninkielinen versio boten annasta... eli sama biisi mut englanniksi. Siel blogitekstissä lukee se ihan selvästi =)

Kaikki varmaan huomannut mutta sitä tässä "ihmetellään" kun sama kappale englanniksi..No,jos on huomannut että boten anna oli hyvä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:
Siis toihan on engöanninkielinen versio boten annasta... eli sama biisi mut englanniksi. Siel blogitekstissä lukee se ihan selvästi =)

Kaikki varmaan huomannut mutta sitä tässä "ihmetellään" kun sama kappale englanniksi..No,jos on huomannut että boten anna oli hyvä :)

Noh,mun mielestä sanotus on aivan jotain muuta kuin alkuperäisessä..

Alkuperäinen kirjoittaja Uska:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:

Noh,mun mielestä sanotus on aivan jotain muuta kuin alkuperäisessä..

En puhunut sanoista mitään.Vaan sitä humppaa :)

Yhteistyössä