Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis oliko toi se Boten Anna, mut englanninkielisenä?!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis oliko toi se Boten Anna, mut englanninkielisenä?!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:http://uk.youtube.com/watch?v=RYQUsp-jxDQ
Boten Anna - BASSHUNTER
Alkuperäinen kirjoittaja nintzu81:Mulla tulee tosta boten anna -biisistä mieleen vaan se, ku olin just plussannu kakkosesta -06 loppukesästä. Äijälleni siitä sitten ilosena hehkutin, mutta hän vaan ilosena hehkutti takasin, kuin loistava biisi tää on.Asiat tärkeysjärjestyksessä...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nessu Nenäliina:Alkuperäinen kirjoittaja nintzu81:Mulla tulee tosta boten anna -biisistä mieleen vaan se, ku olin just plussannu kakkosesta -06 loppukesästä. Äijälleni siitä sitten ilosena hehkutin, mutta hän vaan ilosena hehkutti takasin, kuin loistava biisi tää on.Asiat tärkeysjärjestyksessä...
![]()
Ehkä ei heti tajunnut mitä olit sanonut
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Siis oikeesti? Jo on svedulla pokkaa! :headwall: Ai kauhee.. (ei pysty lopettaa nauramista)..
No se boten anna olikin jo aika loppuun kulutettu, ihan piristäväähän tämä.. Mutta aika laiska pitää miehen olla jotta alkaa plagioimaan itteensä.. tai sitten itserakas?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis toihan on engöanninkielinen versio boten annasta... eli sama biisi mut englanniksi. Siel blogitekstissä lukee se ihan selvästi =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis toihan on engöanninkielinen versio boten annasta... eli sama biisi mut englanniksi. Siel blogitekstissä lukee se ihan selvästi =)
Kaikki varmaan huomannut mutta sitä tässä "ihmetellään" kun sama kappale englanniksi..No,jos on huomannut että boten anna oli hyvä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Uska:Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis toihan on engöanninkielinen versio boten annasta... eli sama biisi mut englanniksi. Siel blogitekstissä lukee se ihan selvästi =)
Kaikki varmaan huomannut mutta sitä tässä "ihmetellään" kun sama kappale englanniksi..No,jos on huomannut että boten anna oli hyvä![]()
Noh,mun mielestä sanotus on aivan jotain muuta kuin alkuperäisessä..