Kai tämä on ihan laillista, vaikkakaan ei oikeudenmukaista :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Luuseri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja voimia ap:lle:
onko täällä yhtään empatiakykystä ihmistä?
Onhan meitä.

Olihan jo ekalla sivullakin paranemisviesti, miten niin?

Ja asiaahan ap kysyi, vastauksia kysymäänsä asiaan on tullut. Kerrankin kun pysytään aiheessa niin sekään ei ole hyvä :D

Mulla oli siis vaan niin hirvittävän huono tuuri, kun satuin olemaan niiden kolmen joukossa jotka on vuokratyöntekijöitä! Firmassa on kaiken kaikkiaan 25 työntekijää.

Vaikeaa tämän sairauden takia varmasti ikinä saada mitään työtä.

Alkuperäinen kirjoittaja voimia ap:lle:
onko täällä yhtään empatiakykystä ihmistä?

No mun empatiani liityy ihan pelkkiin faktoihin. Monet meidänkin firman entisistä vakkareista irtisanoi itsensä "lihavina" vuosina ja palasi takaisin vuokratyöläisinä, koska saivat sitä kautta paljon paremman palkan. Arvaa, mintako kertaa teki mieli tehdä sama juttu juuri tän palkan takia. Nyt kun lama iski, meillä vakkareilla on paljon turvatumpi olo, kuin näillä vuokratyöläisillä. Ne lentävät ensimmäisinä pihalle.

Tällä tarkoitan sitä, että ihminen ottaa ihan tietoisen riskin, kun lähtee vuokratyöläiseksi. Jos himoitsee lihavampaa palkkaa, on pakko myös hyväksyä siihen kätkeytyvät riskit.

Niihän se rahastoissakin menee. Mitä suuremman riskin rahaston valitsee, sitä isomman voiton siitä saa. Siis hyvinä aikoina.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Minun palkkani oli aivan sama kuin muillakin! TES:n mukainen. Ei siis parempi kuin muillakaan.

No, meidän firmassa palkat määräytyy ihan henkilökohtaisesti eli satojen eurojen heitot ova ihan tavallisia vaikka duuni olisikin "sama".

Yhteistyössä