Mun mielestä se oli tosi ihana ja esim. se äidin kietaisutunika oli tosi ihana päällä. Samoin ne polvihousut, vaikka niitä ensin vähän epäilin...
Reiluja kokoja on, niin aikuisten kuin lastenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:Mä en ole koskaan noista kiinnostunut mutta nyt oli aika kivoja vaatteita tytöille.Onko nuo koot miten nafteja vai reiluja?
Riippuu vaatteesta. Minulla on useampi t-paita pojalle samaa kokoa ja on melkoisia eroja. Riippuu toki kankaastakin, onko esim joustavaa..Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:Mä en ole koskaan noista kiinnostunut mutta nyt oli aika kivoja vaatteita tytöille.Onko nuo koot miten nafteja vai reiluja?
Saat laskun vaatteiden mukana.Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:Kiitos maksetaanko siellä ne ostokset heti vai miten se menee jos kutsuilla tilaa.Mulla on ensi viikolla kutsuille meno.
Kokonaan uusi mallisto tulee about elokuussa. Mutta vielä on tulossa huhtikuun alussa ns. kesämallisto jossa on kuulemma parikymmentä uutta vaatetta. Mutta elokuussa vaihtuu kaikki vaatteet uusiin.Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:Vielä yksi kysymys aiheesta ja sitten tiedän kaiken =) Miten usein näillä tuo mallisto muuttuu eli onko tulossa vielä ennen kesää uusi mallisto?
Siihen tulee uusia tuotteita pari kertaa kevään aikana yleensä. Sitten uus mallisto syksylläAlkuperäinen kirjoittaja Bouli:Vielä yksi kysymys aiheesta ja sitten tiedän kaiken =) Miten usein näillä tuo mallisto muuttuu eli onko tulossa vielä ennen kesää uusi mallisto?
ootko menossa kutsuille?? mulla ois huomennaAlkuperäinen kirjoittaja Cara-:mä haluun kans itelleni sen kietaisutunikan ja tytölle sen mekon
nyt keväällä kaikki uuutuudet tulee muuten poikkeuksellisesti huhtikuun alussa =)Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Siihen tulee uusia tuotteita pari kertaa kevään aikana yleensä. Sitten uus mallisto syksylläAlkuperäinen kirjoittaja Bouli:Vielä yksi kysymys aiheesta ja sitten tiedän kaiken =) Miten usein näillä tuo mallisto muuttuu eli onko tulossa vielä ennen kesää uusi mallisto?
on ja ovat muutenkin tooosi kapeaa malllia =)Alkuperäinen kirjoittaja marffa:Onko nuissa lasten froteehousuissa mitään nyöriä vyötäröllä? Kun kaikki nyörittömät housut on meidän laiheliinille vyötäisiltä liian leveitä..
No sittenhän ne vois olla just passelit meidän laihikselle. Ärsyttää, kun kaikki housut, missä ei nyörejä ole niin valahtaa hetkessä polviin ja saa olla koko ajan kiskomassa ylös päin. Siis lasta ärsyttää.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:on ja ovat muutenkin tooosi kapeaa malllia =)Alkuperäinen kirjoittaja marffa:Onko nuissa lasten froteehousuissa mitään nyöriä vyötäröllä? Kun kaikki nyörittömät housut on meidän laiheliinille vyötäisiltä liian leveitä..
juu, suosittelen kokeilemaan =)Alkuperäinen kirjoittaja marffa:No sittenhän ne vois olla just passelit meidän laihikselle. Ärsyttää, kun kaikki housut, missä ei nyörejä ole niin valahtaa hetkessä polviin ja saa olla koko ajan kiskomassa ylös päin. Siis lasta ärsyttää.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:on ja ovat muutenkin tooosi kapeaa malllia =)Alkuperäinen kirjoittaja marffa:Onko nuissa lasten froteehousuissa mitään nyöriä vyötäröllä? Kun kaikki nyörittömät housut on meidän laiheliinille vyötäisiltä liian leveitä..
Laita nettisivujen kautta yhteydenottopyyntö.Alkuperäinen kirjoittaja Etsiväkaksoset:Mistä löytää myyjien yhteystietoja? En tunne ketään joka ois kutsuja pitämässä ja tahtois muutaman tuotteen ostaa.
Ainakin vauvojen haalarit on tooosi nafteja!Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Reiluja kokoja on, niin aikuisten kuin lastenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:Mä en ole koskaan noista kiinnostunut mutta nyt oli aika kivoja vaatteita tytöille.Onko nuo koot miten nafteja vai reiluja?