Ei ne mun mielestä ole nafteja, vaan malliltaan sellaisia että menevät pintaa pitkin. Ei ole tarkoitettu leveiksi, vaan hyvin kapeiksi. Jos mun mielipidettä kysytään, niin ne on siksi juuri niin ihania vauvalla: kangas ei pääse kiertymään ja se on mukavan tuntuinen ihoa vasten.Alkuperäinen kirjoittaja olen koukussa:Ainakin vauvojen haalarit on tooosi nafteja!Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:Reiluja kokoja on, niin aikuisten kuin lastenkin.Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:Mä en ole koskaan noista kiinnostunut mutta nyt oli aika kivoja vaatteita tytöille.Onko nuo koot miten nafteja vai reiluja?
näki näki ja vastaskin joAlkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Nyt mä sit kovast toivon, että Nytkis näkee sen yv:n jonka laitoin...
kato kato, mä en huomannu, että mun kirjekuori oli muuttau väriä...Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:näki näki ja vastaskin joAlkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Nyt mä sit kovast toivon, että Nytkis näkee sen yv:n jonka laitoin...
en mäkään yleensä huomaa, mut nyt yllätin itsenikin ja huomasin hetiAlkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:kato kato, mä en huomannu, että mun kirjekuori oli muuttau väriä...Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:näki näki ja vastaskin joAlkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Nyt mä sit kovast toivon, että Nytkis näkee sen yv:n jonka laitoin...
musta siellä oli nyt tosi paljon hauskoja pojallekin mein likat ainakin saa kaivureitaAlkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Valinnan vaikeutta helpotti se, ettei mulla ole tyttöjä (tietääkseni ainakaan ).