Kai täällä on jo moneen kertaan haukuttu uusi me&i -mallisto?

Alkuperäinen kirjoittaja olen koukussa:
Alkuperäinen kirjoittaja Ei-niin-hauska-täti Moonika:
Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:
Mä en ole koskaan noista kiinnostunut mutta nyt oli aika kivoja vaatteita tytöille.Onko nuo koot miten nafteja vai reiluja?
Reiluja kokoja on, niin aikuisten kuin lastenkin.
Ainakin vauvojen haalarit on tooosi nafteja!
Ei ne mun mielestä ole nafteja, vaan malliltaan sellaisia että menevät pintaa pitkin. Ei ole tarkoitettu leveiksi, vaan hyvin kapeiksi. Jos mun mielipidettä kysytään, niin ne on siksi juuri niin ihania vauvalla: kangas ei pääse kiertymään ja se on mukavan tuntuinen ihoa vasten. :)

Joo: ei munkaan mielestä oo vauvahaalarit pientä kokoa. Kapeita kyllä, mutta niin on tarkoituskin. Pituuden puolesta ihan yhtä isoja kun muutkin Meandit. Meillä esim. 1,5v mahtuu ihan hyvin siihen 74/80 haalariin vielä, vaikka muuten käytössä 80-86 koko.

siinä ja siinä
Vähän totuttelua vaatii kuten noi vaatteet aina. Muutama ihan kiva oli mutta mitään en niistä aio ostaa, ne vaatteet on niin julmetun kalliita!

Jos niitä ilmaiseksi saisi, voisin noin puolet mallistosta ottaa.

mut on ne siis vaan ihania :heart: :D
mä en tiiä, ainakin medaljonkimekko ja pilkkulegsut on ihan ykkönen, legsuja pitää ottaa ainakin kahdet :D sit tulee vihreet froteehousut, ehkä partymekot, kaivureita, sammakoita, pienemmälle puputunikaa, paitaa ja ruskeaa froteehousua.. isot ruskeat kukatkin on kivat.. hmmm. :D

Yhteistyössä