Peesi!Sisätilanlämmitin on verraton apu raaputukseen, jos vain sähköjä on lähelläkään.
Mulla asian ajaa webasto. Ei tarvi johtoja viritelläSisätilanlämmitin on verraton apu raaputukseen, jos vain sähköjä on lähelläkään.
Mä näkisin että nyt sä olet asian ytimessä: / tulis kesä!!
Siis Rollossa? No ei pidä paikkaansa.Polkupyörällä pääsee ilma raaputteluja. siinä ajassa kun naapurit raaputtaa ikkunoita mä oon jo melkin perillä. pyörälä kulkeminen on kaupunkioloissa jopa nopeampaa kui autolla. Täällä ainkin saat kaupunkioloissa varata puoli tuntia autolla 8km matkaamn, varsinkin jos joka valoissa pitää pysähtyä. Pyörällä tuon ajaa 20 minuutissa.
Oli sää mikä hyvänsä, niin Neiti Majuri aina vinkuu.Mitä kylmemmäksi ilmat muuttuu, sitä ärtyisämpi olen, joten tulispa heinäkuun helteet takaisin
Siinä sulle persreikäAlkuperäinen kirjoittaja Näin on!;22139209:Oli sää mikä hyvänsä, niin Neiti Majuri aina vinkuu.
Neiti Majuri taitaakin olla perämies, kun niin paljon persreiístä tykkää puhua ja katella.Siinä sulle persreikä
Mulla on varmuuden vuoksi sekä että. Lisäksi tuulilasissa on sähkölämmitys niin eipä juurikaan tartte raaputtaa.Sisätilanlämmitin on verraton apu raaputukseen, jos vain sähköjä on lähelläkään......Mulla asian ajaa webasto. Ei tarvi johtoja viritellä