Kai se on soitettava huoltomiehelle että tuilee vaihtamaan patterin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hauska provo oot, toivottavasti et kovin tosissasi :)

[QUOTE="aapee";27727331]No sittenpähän jatkuu, minun hommia se ei kuitenkaan ole vaan huoltomiehet on sitä varten :)[/QUOTE]

Joo, ei niihin palovaroittimiin kannata itse mennä kajoamaan. Huoltomies vaan paikalle. Nyt kun heti soitat, niin oikein hyvällä tuurilla saat sen huoltomiehen käymään jo välipäivinä, niin että uutta vuotta pääset jo ottamaan vastaan ilman sitä ärsyttävää piipitystä. Joulu nyt menee sitä kuunnellessa, mutta minkäs teet. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27727373:
Joo, ei niihin palovaroittimiin kannata itse mennä kajoamaan. Huoltomies vaan paikalle. Nyt kun heti soitat, niin oikein hyvällä tuurilla saat sen huoltomiehen käymään jo välipäivinä, niin että uutta vuotta pääset jo ottamaan vastaan ilman sitä ärsyttävää piipitystä. Joulu nyt menee sitä kuunnellessa, mutta minkäs teet. :(

Niin no tämän taloyhtiön tietäen en yhtään ihmettele vaikka noin kävisikin. Tai vaikka huoltomies sanoisi että vaihda kuule ihan ite.

Varmaan sanoisin, onhan niillä oikeitakin töitä.

[QUOTE="aapee";27727382]Niin no tämän taloyhtiön tietäen en yhtään ihmettele vaikka noin kävisikin. Tai vaikka huoltomies sanoisi että vaihda kuule ihan ite.[/QUOTE]

[QUOTE="Vieras";27727392]Varmaan sanoisin, onhan niillä oikeitakin töitä.[/QUOTE]

Helvettiäkö sit asentavat noita palohälyttimiä jos niiden patterien vaihdot on asukkaiden hommia :headwall:

Yhteistyössä