kai mä sitten olen vielä tuhottoman läski

:flower: :flower: toivotaan,että kuulette kommentteja painonpudotuksesta,niitä positiivisia sellaisia..mä kuulen lähinnä;älä nyt enää laihduta,ootko varma,ettei sulla oo mitään sairautta |O |O mä en oo edes laihduttanu pariin kk:teen ja painokin pysyny lähes samana..ehkä pari kiloa lähtenyt vielä :snotty:
 
Mamma
Joskus voi kyse olla siitä, että toinen ei ymmärrä, että pitäisi kehua aiheesta. Tai huomauttaa ylipäätään. Itse kuulun siihen joukkoon. Jotenkin ajattelen, että jos kehun kaveria hänen laihduttuaa, hän kuvittelee, ettei kelvannut isompana. Haluan jotenkin ennemminkin kannustaa ihmisiä siihen, että kelpaavat sellaisenaan. Toisaalta, jos kaveri selkeesti itse iloitsee kilojen karisemisesta ja osoittaa näin, että tykkää kehuista asian tiimoilta, niin toki hehkutan!
 
jepulis
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Jotkut pelkäävät, että toinen loukkaantuu, jos jotain painosta mainitsee, vaikka sitten positiivistakin.
Juu ei saa sanoa yhtään mitään. Muistatteko sen taannoisen ketjun jossa ap valitti että joku suunnilleen sekosi päästään kun kehuttiin laihtuneen ja olikin laihtunut syömishäiriön seurauksena. Huhhuh.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla kaveri laihdutti 25kg talven aikana ja oli todella upean näköinen vartaloltaan!, mutta kasvoista vanheni vähintään sen 10 vuotta, en tiedä miksi, mutta oli vaan ryppyisen ja ruman näköinen ( en kylläkään kertonut sitä hänelle)
Tämä tapahtuu muuten yleensä painonvartijoille ja muille rasvan välttelijöille ja kitukuurilaisille :)

Karppamalla moni on pystynyt välttämään tämän, karpatessa kun ei katoa kasvoista lihakset jotka pitävät ryppyjä kurissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Jotkut pelkäävät, että toinen loukkaantuu, jos jotain painosta mainitsee, vaikka sitten positiivistakin.
Juu ei saa sanoa yhtään mitään. Muistatteko sen taannoisen ketjun jossa ap valitti että joku suunnilleen sekosi päästään kun kehuttiin laihtuneen ja olikin laihtunut syömishäiriön seurauksena. Huhhuh.
Ja vähä aikaa sitten oli radiossa keskustelu siitä, että mies oli sanonu naiselle, et ootpa siä laihtunu. Ja sit nainen veti pultit, ja rupes meuhkaa, et "Oonko mä ollu sun mielestä liian lihava" :LOL:
 
Et sä ole :hug:
Ja kyllä susta huomaa että painoa on pudonnut =)
Eipä ole kukaan mullekaan maininnut mitään laihtumisesta. Paitsi äitini joka sanoi aikaisemmin otetusta valokuvasta "tuossa sä olit vielä paksussa kunnossa" Tai jotain muuta yhtä piristävää :kieh:
Ja mä olen huomannut että ihmiset ei kovin herkästi kommentoi toisten vartaloa, PAITSI negatiivisesti netissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Jotkut pelkäävät, että toinen loukkaantuu, jos jotain painosta mainitsee, vaikka sitten positiivistakin.
Juu ei saa sanoa yhtään mitään. Muistatteko sen taannoisen ketjun jossa ap valitti että joku suunnilleen sekosi päästään kun kehuttiin laihtuneen ja olikin laihtunut syömishäiriön seurauksena. Huhhuh.
Taas nähdään miten harmaat vääristelee sanoja :whistle:
Se oli mun ketju, ja missään en asiaa noin ilmaissut.
Kannattaa opetella lukemaan ja ajattelemaan hieman laajemmin.
Asiat ei oikeasti ole mustavalkoisia. :whistle:
 
vieras
onhan se tällä palstalla todettu että kenenkään painosta ei saa sanoa mitään. Jos joku on lihonut, siitä ei saa sanoa, jos joku on hoikka, siitä sanominen on "huomauttelua" josta suututaan jne...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Vuotaraaputin :

Mitenköhän me toimitaan niin eritavalla, sulta jos on 9kg lähteny? Multa on lähteny nimittäin 16kg, mut senttejä samanverran :D

Onpas paksu olo :)
riippuu kropan mallista tuo. Minä laihduin 30kg ja vyötärö kapeni 98cm 74senttiin.
kaverilla taas samanpainoisena on vyötäröllä 15cm enemmän kuin minulla
 
Hei muru, kyllä varmaan on huomattu. :) Mutta eikös suomalaiset ole vähän sellaisia, että ei sanota ääneen vaikka huomataankin. Ei ainakaan mitään positiivista. :whistle: Onnee, hieno suoritus. :flower:

Pakko sanoa että vaikka multakin on tippunut kiloja, niin senttilukema on vaan kasvanut. :LOL:
 
Anna
Niin no mun pahin alue onkin tuo vatsa röllykkä, onneks se on kiinteytynykki samaa tahtia!

Kymmenen kiloa vielä niin kaikki on hyvin, painoa silloin 62kg ja pituutta on 167cm.
 
Lumivalkoinen
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Jotkut pelkäävät, että toinen loukkaantuu, jos jotain painosta mainitsee, vaikka sitten positiivistakin.
Juu ei saa sanoa yhtään mitään. Muistatteko sen taannoisen ketjun jossa ap valitti että joku suunnilleen sekosi päästään kun kehuttiin laihtuneen ja olikin laihtunut syömishäiriön seurauksena. Huhhuh.
Taas nähdään miten harmaat vääristelee sanoja :whistle:
Se oli mun ketju, ja missään en asiaa noin ilmaissut.
Kannattaa opetella lukemaan ja ajattelemaan hieman laajemmin.
Asiat ei oikeasti ole mustavalkoisia. :whistle:
Kyllä siinä ketjussa niin sanottiin että ei saa mennä huomauttelemaan laihtumisesta eikä varsinkaan kysellä laihdutusvinkkejä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumivalkoinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Jotkut pelkäävät, että toinen loukkaantuu, jos jotain painosta mainitsee, vaikka sitten positiivistakin.
Juu ei saa sanoa yhtään mitään. Muistatteko sen taannoisen ketjun jossa ap valitti että joku suunnilleen sekosi päästään kun kehuttiin laihtuneen ja olikin laihtunut syömishäiriön seurauksena. Huhhuh.
Taas nähdään miten harmaat vääristelee sanoja :whistle:
Se oli mun ketju, ja missään en asiaa noin ilmaissut.
Kannattaa opetella lukemaan ja ajattelemaan hieman laajemmin.
Asiat ei oikeasti ole mustavalkoisia. :whistle:
Kyllä siinä ketjussa niin sanottiin että ei saa mennä huomauttelemaan laihtumisesta eikä varsinkaan kysellä laihdutusvinkkejä.
Missä siinä mä väitin että ihmiset SEKOAA päästään jos niille huomauttaa painosta?

Ketjussa kävi kylläkin ilmi että on olemassa muitakin ihmisiä joita ei välttämättä ilahduta ne töksähtelevät huomautukset siitä että toinen on laihtunut ja näyttää NYT hyvältä.

Kyse oli lähinnä siitä MITEN asian ilmaisee.

Yhtä lailla mua ainakin loukkaa se että joku tuntematon tulee sanomaan "herranen aika miten olet lihonnut" kun se että joku tulee sanomaan "näytätpä sinä hyvältä kun painoakin on pudonnut"

 
hah
Todellakin horuksen silmä napisi ihmisten kannustavista kommenteista, aivan älyvapaata miten täällä suorastaan valehtelee ja muuttelee kirjoittamiaan. Luepa ketju uudelleen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hah:
Todellakin horuksen silmä napisi ihmisten kannustavista kommenteista, aivan älyvapaata miten täällä suorastaan valehtelee ja muuttelee kirjoittamiaan. Luepa ketju uudelleen.
Sori mutta kyllä mä tiedän mitä ajattelen.
Jos ihmiset haluaa ymmärtää asian väärin, eli mustavalkoisesti, niin ok.
Mä en valehtele yhtään mitään.
Mutta ei sen enempää aiheesta tässä ketjussa.
 
Ei ne voi myöntää, mä huomasin saman kun tiputin 15kg taannoin. Kukaan ei juurikaan sanonut mitään et lopuksi kysyin ite, sitten vähä vaivaantuneena että joo oon mä huomannu. Ei anna luonto periksi myöntää toiselle että kylläpä näytät hyvältä :wave:
 
Moi
Mulle ei ainakaa ole ongelma myöntää et joku näyttää hyvälle. Miks aina väärt ajatellaan vaan et muut on kateellisia eikä voi sanoa positiivista? Mä en kommentoi laihtumisia kuin sellaisille joista tiedän et ne ei suutu. Itse en tykkäis jos joku sanois tyyliin näytätpä hyvältä nyt. Sehän on sama asia kuin et olitpa ruma ennen. Itse en todellakaan ilmaise toisen laihtumista noin vaan jotenkin niin, että en mollaa myöskään entistä ulkonäköä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Ei ne voi myöntää, mä huomasin saman kun tiputin 15kg taannoin. Kukaan ei juurikaan sanonut mitään et lopuksi kysyin ite, sitten vähä vaivaantuneena että joo oon mä huomannu. Ei anna luonto periksi myöntää toiselle että kylläpä näytät hyvältä :wave:
no, riippuu ihan lähtöpainostakin. Jos lähtöpaino on 110kg ja siitä laihtuu 15 kiloa, on edelleen melkoisen tuhdissa kunnossa.
Jos taas laihtuu vaikka 70 kilosta 15 kiloa, lopputulos ei välttämättä näytä enää yhtään hyvältä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Alkuperäinen kirjoittaja Venefica:
Hieno saavutus :flower: :flower:

Mulla on alkanu taas paino nousemaan, ja ahdistaa. Annatko mulle himpun motivaatiota et saan eka ees sen 5 kiloo, jotta mahun laiduttuani ostamiin vaatteisiin :ashamed:
*ojentaa himpun motivaatiota* auttaako tuo?
Kiitos :flower: *syöttää lapsille kaikki suklaat ja ukon kantamat herkut* :whistle:

 

Yhteistyössä