Kahvinkeittimet, vai keskosten tehohoitokaapit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pölmystynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Laita Mairelle Tena ja juo kahvis piitkään ja rauhassa. :whistle:

Laita sinä ittelles Tena ja lopeta sairaiden ihmisten pilkkaaminen. Ei ole helppoa olo jos virtsatietulehdus tai vaikka yliaktiivinen rakko kuten mulla...mietin usein miten pärjäisin sairaalassa kun mun pitää päästä usein vessaan.
Tajuatko ollenkaan miltä tuntuu pissata tai kakata vaippoihin kun on tottunut käymään vessas? Nöyryyttävää ja ikävän tuntuista. Omaiseltani se saa yhä kyyneleet silmiin.
Joo, ei tosiaan haluat olla vaivaksi. Echo, etkai ole hoitoalalla? Etkai ainakaan kovin sairaiden parissa?
Tuli paha mieli tyhmästä vitsistäsi. Mutta toivotaan että muistat sanasi kun olet itse vanha ja sairas...

[QUOTE="Vieraana";30319987]Laita sinä ittelles Tena ja lopeta sairaiden ihmisten pilkkaaminen. Ei ole helppoa olo jos virtsatietulehdus tai vaikka yliaktiivinen rakko kuten mulla...mietin usein miten pärjäisin sairaalassa kun mun pitää päästä usein vessaan.
Tajuatko ollenkaan miltä tuntuu pissata tai kakata vaippoihin kun on tottunut käymään vessas? Nöyryyttävää ja ikävän tuntuista. Omaiseltani se saa yhä kyyneleet silmiin.
Joo, ei tosiaan haluat olla vaivaksi. Echo, etkai ole hoitoalalla? Etkai ainakaan kovin sairaiden parissa?
Tuli paha mieli tyhmästä vitsistäsi. Mutta toivotaan että muistat sanasi kun olet itse vanha ja sairas...[/QUOTE]

Okei, eli tästä aiheesta ei saa vitsailla.
Jos katson sukupuutani, niin itselläni on vanhuudessa tiedossa ainakin dementia ja/tai parkinson (en muista kuinka paljon sukupuoli vaikuttaa parkinsonissa), ehkä diabetes ja inkontinenssia, jos geenejä katsotaan. Jos katsotaan mun sukua niin elän pitkään mut viimeisen kymmenen vuotta olen enemmän tai vähemmän autettava. Jos ei lääketiede ja hoito kehity em. sairauksien ja vaivojen kohdalla.

Silti voin vitsailla noista asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja pölmystynyt;30319589:
Että hankitaanko verorahoilla lääkäreille ja hoitajille kalliita kahviautomaatteja, vai laitetaanko rahat sairaiden hoitoon? Onko vaikea ymmärtää?

Laskin tuossa, että laitteen vuokra kuolettuu sillä, että siitä lasketaan kuusi kuppia juomaa päivässä. Minusta tuntuu, että taitaa hippasen enemmän mennä joten kyllä tuon vekottimen kulut maksetaan henkilökunnan pussista aika kevyesti.

Melko pöljä vertaus siis.

Yhteistyössä