Kahvin tuoksuista HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hui, toisilla on jo huomen! Mä en edes ole vielä nukkumaan ehtinyt mennä! Huomenta vaan! Äh, nyt alkoi tehdä mieli kahvia. Fiksumpaa olis varmaan men nukkumaan kuin ruveta sitä keittelemään...

Eikun oottelin ensin et mies tulee kotiin töistä kun satuin olemaan valveilla, mut se meni jo tunti sitte nukkumaan ja mua ei nukutanu, nousin ylös. Joskus 10 aikaan nukutti, torkuin sohvalla reilun pari tuntia ja nyt ei nukuta yhtään! Ihan kuin oisin nukkunu muka yöunet. Mut päivemmällä varmaan taas alkaa nukuttaa, onneks on sunnuntai, niin ei haittaa!

[QUOTE="hmmh";23548687]Hui, toisilla on jo huomen! Mä en edes ole vielä nukkumaan ehtinyt mennä! Huomenta vaan! Äh, nyt alkoi tehdä mieli kahvia. Fiksumpaa olis varmaan men nukkumaan kuin ruveta sitä keittelemään...[/QUOTE]

Kuules kännääjä, paras ois vaan keitellä kahvet.

Juu tai öö tää on se rytmi :) Mies on vuorotyössä niin koitan pitää suunnilleen samaa rytmiä niin ollaan sitten samaanaikaan hereilläkin jne. Ja jotenkin jos tiedän että se tulee kohta, niin en osaa oikein käydä nukkumaan vaan odottelen sen kotiin jopa ehkä ruoka valmiina tai jotain.

Huomenta :)

Eipä tässä kummempia, jos tänään muistaisin ottaa ne lääkkeeni niinkuin ne on määrätty niin olis kiva :D (ihan buranaa siis.. monimutkaista tästä tekee se että niitä pitäisi ottaa kolme päivässä..).

Yhteistyössä