Kahvin tuoksuista HuOmenta !!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23549095]Olet sentään katsonut amerikkalaisia paskasarjoja; What's Your Problem...
Suomeksikin sen voisit sanoa vaan jos tuo on ainoa fraasi, minkä osasit englanniksi niin hyväksyttäneen.[/QUOTE]

:kiss:
Sul on selvästi joku henkinen sairaus, pikaisia paranemisia sinne :)

[QUOTE="Muurarin Vaimo";23549114]Meillä on leipä lopussa. Ja suodatinpussit. Ja poika oksentaa. *huoh* Talouspaperikahvit varmaan tippumaan ja Tolupesu vessalle.[/QUOTE]

Onks nyt taas joku oksennustauti liikkeellä? Ku täällä päin on monella oksennustaudissa lapset : / Pikasta parantumista sinne pojalle :hug:

Onks nyt taas joku oksennustauti liikkeellä? Ku täällä päin on monella oksennustaudissa lapset : / Pikasta parantumista sinne pojalle :hug:

Näköjään on. On sitä jo jonkun viikon ollu liikkeessä, mut mä jo ajattelin että vältyttiin siltä. Tyttö 6v. aloitti pe-la yönä, on nyt jo ihan oma itsensä onneks. Isompi oksentaja nyt, ja näyttää olevan oireet pahemmat kun pienellä. Toivottavasti paranee pian! Kaikki pesee käsiään hullun vimmalla, ja minä pesen vessaa..

[QUOTE="Muurarin Vaimo";23549133]Näköjään on. On sitä jo jonkun viikon ollu liikkeessä, mut mä jo ajattelin että vältyttiin siltä. Tyttö 6v. aloitti pe-la yönä, on nyt jo ihan oma itsensä onneks. Isompi oksentaja nyt, ja näyttää olevan oireet pahemmat kun pienellä. Toivottavasti paranee pian! Kaikki pesee käsiään hullun vimmalla, ja minä pesen vessaa..[/QUOTE]

Odottelen täällä ite kans, että koska se tulee meille. Ei nyt just jaksais sairauksia, kun jo koko alkutalvi sairasteltiin :(

Yhteistyössä