Kahvin hinta pompsahtanut pilviin 5 euroa paketti, jopa Kultakatriina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Kauppa nostaa jo nyt hintoja vaikka varsinainen korotuskierros on vasta tulossa. Silloin nostetaan lisää. Ruuan/elintarvikkeiden hinnat nousee, sähkön hinta nousee, kaukolämmön hinta nousee, veden hinta nousee, autojen hinta nousee sähköistymisen myötä, polttoaineiden hinta nousee. Nyt meidät kupataan tyhjiksi koronapandemian ja ilmastonmuutoksen varjolla, taustalla vielä mhassamahmutus, joka jatkuu heti kun rajat saadaan auki korona-aallon laskiessa ja rokotuskattavuuden saavuttaessa huippunsa noin 85-90%.
Eliitti niistää meidät rutikuivaksi.

• Tykkää
  • Surullinen
Reactions: Lispetti ja Echo
Mä oon niiiiiin kurkkuani myöten täynnä sitä, että kun telkkariuutisia katsoo, niin ei huudeta kuin koronaa ja ilmastoa.

Sitten mainokset tuovat sen lopun nykytodellisuuden eli naisistumisen ja ma_mut.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Tässä nyt ei ole kyse pelkästään kahvista ja sen hinnasta, kuten aloituksesta käy ilmi. Eläminen kaikessa kulutuksessaan kallistuu niin paljon, että ihmetellä saa, mistä siihen itse kukin rahansa repii. Palkat kun eivät nouse samaa tasoa eli entisestään repeää kuilua rikkaiden ja köyhien välille. Hyvin toimeentuleva kun ei nytkään lotkauta korviaan hintojen nousuille, kun pärjää oikein hyvin.

Köyhät kyykkyyn.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija, post: 33915704"]
Jos siinä kahvissa on alunperin ollut mykotoksiinia mutta meillä Evira tutkii ja poistaa sellaiset erät, joissa sitä on. Käsittääkseni home vaatii kosteutta ja happea ja sitä tuskin on umpiopakkauksessa. Vanha kahvi härskiintyy.
Sallikaa nyt LOL
ne toksiinit ei lähde pois.

Yhteistyössä