Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:ok, en siirtele sitten, täytyy paperi lykätä jossain vaiheessa päälle![]()
Nää on vähän semmosia kenkkuja, mulla ainakin saattaa mennä niin että monta kertaa onnistuu kakut tosi hyvin, mut sitten taas tulee niitä että jää keskeltä raa´aksi jostain syystä, tai ei kohoa ym![]()
Taitolaji.
näinpä.Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:ok, en siirtele sitten, täytyy paperi lykätä jossain vaiheessa päälle![]()
Nää on vähän semmosia kenkkuja, mulla ainakin saattaa mennä niin että monta kertaa onnistuu kakut tosi hyvin, mut sitten taas tulee niitä että jää keskeltä raa´aksi jostain syystä, tai ei kohoa ym![]()
Taitolaji.
On taitolaji juuh ! Ja mulla vaikuttaa näköjään sekin että jos teen kakun ihan muuten vaan niin tulee älyttömän hyvä ja jos se "tilataan" niin ei varmasti onnistu niin hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:näinpä.Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:ok, en siirtele sitten, täytyy paperi lykätä jossain vaiheessa päälle![]()
Nää on vähän semmosia kenkkuja, mulla ainakin saattaa mennä niin että monta kertaa onnistuu kakut tosi hyvin, mut sitten taas tulee niitä että jää keskeltä raa´aksi jostain syystä, tai ei kohoa ym![]()
Taitolaji.
On taitolaji juuh ! Ja mulla vaikuttaa näköjään sekin että jos teen kakun ihan muuten vaan niin tulee älyttömän hyvä ja jos se "tilataan" niin ei varmasti onnistu niin hyvin.
Meillä pidetää pojan synttärit 22 pvä, sinne yritän tuota nyt väkertää![]()
Tällä hetkellä näyttää ihan hyvälle jopa, että kohoaakin tarpeeks ihme kyllä.
Tietty kun uunista ottaa ni läsähtää sit :kieh:
Avasin vasta aika tavalla loppuvaiheessa paistoa kun laitoin sen paperin päälle :/Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Avasitko luukun kesken paiston ? Kuule , ei hätä ole tämän näköinen : laita päälle vaikka suklaakuorrutus ja koristeita niin kukaan ei huomaa että vähän lätsähti.
Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:Avasin vasta aika tavalla loppuvaiheessa paistoa kun laitoin sen paperin päälle :/Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Avasitko luukun kesken paiston ? Kuule , ei hätä ole tämän näköinen : laita päälle vaikka suklaakuorrutus ja koristeita niin kukaan ei huomaa että vähän lätsähti.
On kyllä, mut tässä on sellanen ongelma ettei oo rahaa ostaa tarvikkeita uuteen :/ tän kakun tarvittavat löyty omasta takaa kun tuo marianne crush jäi kaappiin joskus keväällä pyöriinAlkuperäinen kirjoittaja Namelli:Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:Avasin vasta aika tavalla loppuvaiheessa paistoa kun laitoin sen paperin päälle :/Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:Avasitko luukun kesken paiston ? Kuule , ei hätä ole tämän näköinen : laita päälle vaikka suklaakuorrutus ja koristeita niin kukaan ei huomaa että vähän lätsähti.
No voi kökkö... syökää itse tuo ja tee uusi. Onhan sulla vielä aikaa.