kahvia puolivuotiaalle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piu

Vieras
tyttö viikon päästä 6kk ja oli isällään (mun exä) tänään. Ex ilmotti et oli antanu hölän kahvia tytölle. Sanoin sit et " et sä ny kahvia voi mennä tälle antamaan menee mahaki sekasin"
ex:"Se on yhtä lailla munki kun sunki lapsi"
mä:" niii mitä sitte mut ei ny mitää kahvia saa mennä antamaan"
ex:" Et säkään multa kysele mitä saat antaa"
olin iha et tähhhh????
ex:" älä sit tua tänne enää!" ( hermostu mulle)
mä:" oonny, älä hermostu! ei oo mikää maailman loppu"
ex:" no näköjään on"
mä:" tähh??älä ny kuitenkaan enää mee antaa"
ex:" no annan jos haluan,älä sit enää tua tänne!"

sellanen keskustelu:D ei jaksa, vaihdoin sit vaan puheenaihetta..huokaus:O ei taida olla kaikki muumit laaksossa..

Joillakin,varsinkin miehillä, tuntuu jostain syystä olevan hirvee halu antaa vauvoille syötäväks kaikkee, mikä ei vielä vauvojen ravintoa ole. Esikoisen kanssa olin välillä ihan hiilenä papan kanssa kun se tunki sen suuhun milloin lenkkimakkaraa milloin karkkia. En edes muista, mitä kaikkea. En kyllä ymmärrä yhtään, mikä idea siinä on niiden mielestä. Olisko se, että "sen varmaan tekee nyt mieli reppanan kun muut tässä syö ja juo".

Ikävintä tossa oli "ex:" älä sit tua tänne enää!"

Kahvista viis tässä tapauksessa. Voi joskus toivoisi että kuspäisyydestä voisi antaa linnatuomioita! Tuollaisesta suhtautumisesta omaan lapseen pitäisi antaa vuos vankeutta.
Totta kai se kahvikin on paha.. Mutta ei noin paha kuin toi miehen lause.

joo munki mies haluaa syöttää kaikkea mahollista tolle muksulle.
Katotaan millanen ilme sille tulee, saa maistaa vähän, kun ei ole ikinä ennen maistanu. Kato nyt ku se kattoo ja ruinaa.. ARGGGGH!!!!! ja ku mä sanon, että et anna, niin ei mitään vaikutusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Mummy Sunshine:
Joillakin,varsinkin miehillä, tuntuu jostain syystä olevan hirvee halu antaa vauvoille syötäväks kaikkee, mikä ei vielä vauvojen ravintoa ole. Esikoisen kanssa olin välillä ihan hiilenä papan kanssa kun se tunki sen suuhun milloin lenkkimakkaraa milloin karkkia. En edes muista, mitä kaikkea. En kyllä ymmärrä yhtään, mikä idea siinä on niiden mielestä. Olisko se, että "sen varmaan tekee nyt mieli reppanan kun muut tässä syö ja juo".

Joo. Toi on ärsyttävää. Ja loukkaantunut lähisukulainen joka oli tehnyt perunamuusin kermaan ( vauva 4kk ) ja voihin ja suolaan vaikka tiesi että ollaan lapsen kanssa maito-allergiatutkimuksissa ja ton ikäinen EI TARVI KERMAA JA SUOLAA. Se loukkaantuminen loukkasi ja ärsytti mua eniten ja se että voinko mä luottaa enää siihen että se ajattelee lapsen parasta.

Musta tuntuu, että ex pelästy, että on nyt tehny ihan kauhiasti väärin (niin ku vähän tekikin siis) mutta siis siitä tuo reaktio. Häntä varmaan hävettää, kun ei tajunnut, että eihän lapselle nyt kahvia voi antaa. Oli ajatellu, että heillä olis hauskaa yhdessä ja tuo oli hassu juttu mitä tekivät. Sitten sun reaktio varmaan sai aika hyvän häpeän päälle.

Toivottavasti pääsee sen yli ja ehkä ens kerralla miettii kaks kertaa mitä lapsellensa antaa :snotty:

Yhteistyössä