exä ottaa päähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piu

Vieras
5kk tyttö oli siellä maanantaina,exälle olis sopinu tänään mut mulle ei käynyt kun en jaksaisi tänään jo sinne mennä. Mä siis aina hommaan meille kyydit sinne jne Noh exälle ei sovi huomenna,perjantaina sopis mut se on niin myöhään ni en saa kyytiä sinne.. lauantaina sille ei sovi,sunnuntaina sopis mut kaupat ei oo sillo auki ni en tie mitä sen aikaa sit tekisin ko en halua sen luona olla.. ja maanantaina ei sille sovi ko pitää kuulemma täl viikkoo nähdä..
Lähetin sille sitte et "Ei sulle sovi mikään aamu ni anti sit olla" ( saan vaan aamusin sinne kyydin)
Noh exä vastas "Okei unohdetaan sit mun isyys sit vallan ja eti uus isä mukelolles . en voi sil mitään jos pitää men lääkäriin ja itselles ei koskaan sovi ni parempi sit ettei oo kuvioissa lainkaan mukana."
hetken pääst uus " Juu anti olla älkää tulko sit enää ikinä tänne"

sillä siis perjantaina lääkäri ni sen takii sille kävis niin myöhään...mut en saa kyytiä..huokaus, mitä täs ny sit taas tekis:o

Alkuperäinen kirjoittaja piu:
5kk tyttö oli siellä maanantaina,exälle olis sopinu tänään mut mulle ei käynyt kun en jaksaisi tänään jo sinne mennä. Mä siis aina hommaan meille kyydit sinne jne Noh exälle ei sovi huomenna,perjantaina sopis mut se on niin myöhään ni en saa kyytiä sinne.. lauantaina sille ei sovi,sunnuntaina sopis mut kaupat ei oo sillo auki ni en tie mitä sen aikaa sit tekisin ko en halua sen luona olla.. ja maanantaina ei sille sovi ko pitää kuulemma täl viikkoo nähdä..
Lähetin sille sitte et "Ei sulle sovi mikään aamu ni anti sit olla" ( saan vaan aamusin sinne kyydin)
Noh exä vastas "Okei unohdetaan sit mun isyys sit vallan ja eti uus isä mukelolles . en voi sil mitään jos pitää men lääkäriin ja itselles ei koskaan sovi ni parempi sit ettei oo kuvioissa lainkaan mukana."

sillä siis perjantaina lääkäri ni sen takii sille kävis niin myöhään...mut en saa kyytiä..huokaus, mitä täs ny sit taas tekis:o

tätä samaa kuviota odotellessa...itsellä ero päällä 11kk tyttö
en osaa neuvoa mut oisko muilla ideoita

mix sen lapsen tapaamisen pitää olla niiiiin vaikeeta?? jos isä ei hae ja tuo lastansa niin ei se sitte halua sen kanssa aikaa viettää!!! niin se on meillä pelannut 8v. jo eikä olla isin perään paljon kyselty...kyl se lapsi huomaa asiat!!!

Alkuperäinen kirjoittaja h:
mix sen lapsen tapaamisen pitää olla niiiiin vaikeeta?? jos isä ei hae ja tuo lastansa niin ei se sitte halua sen kanssa aikaa viettää!!! niin se on meillä pelannut 8v. jo eikä olla isin perään paljon kyselty...kyl se lapsi huomaa asiat!!!

Ei ihan nyt niinkään.

Kukas sinä olet laittamaan kriteereitä ja vaatimuksia isälle että mitenkä hän rakastaa lastaan. Tee sitä tai tätä, jos et tee niin "antaa olla"
Ei se ole teillä sitten 8 vuoteen pelannut ollenkaan ja tuskin voit syyttää lapsen isää yksistään siitä.

Ap:n lapsen isä antoi useita vaihtoehtoja että milloinka hänelle kävisi, ap:lle ei vaan tällä kertaa käynyt nämä kyseiset vaihtoehdot.
Samalla tavalla kuin yh-äideille ei käy joka kerta kun isä haluaa olla lapsensa kanssa, ei siitäkään mitää haloota nouse.

Jos se ´ajoittainen hetki´ jolloin lapsen isälle ei sovi muuttuu sinun suussa muotoon " ei koskaan sovi" niin minkälaisen vastauksen odotat saavasi ?

Harmi tietysti että sinä joudut aina hommaamaan kyydit.

Alkuperäinen kirjoittaja piu:

Oikeasti, kasva aikuiseksi.
Sä oikuttelet kui pikku kakara.

Ensinnäkin ap:n tilanteeseen vaikuttaa semmonenkin seikka, että vauva on todella pieni, siis niin pieni, ettei isällä ole välttämättä syntynyt vauvaan vielä sellaista sidettä, kun tapaamisten järjestelyyn vaaditaan. Etenkin, jos ero on tullut vauvan ollessa vieläkin pienempi. Isyys ei synny hetkessä, ja siihen tarvitsee kannustaa, se on äidin tehtävä, koska lapsen edun ajatelleminen kuuluu sille vanhemmalle, kumpi sillä hetkellä siihen parhainten kykenee. Jospa exä on pettynyt, ettei sellaisia voimakkaita tunteita ole, tai turhautuu muuten vaan tollaiseen vänkslaamiseen noiden tapaamisten suhteen. Tuskin hän haluaa luopua lapsensa ja omista oikeuksistaan isyyden suhteen. Koita saada joku alan ihminen kiinni, menkää tekemään sopimus, joka toimii teille, ajatellen lasta, hänen ikäänsä ja teidän kuljetusmahdollisuuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja h:

Ei, kun sä huomaat sen kyllä, usko pois. Toivottavasti sulla ei ole tyttöä, niitä isättömiä tyttörukkia näkee tuolla kaupungilla hakemassa huomiota miehiltä, kun ei sitä ole isältään saaniut. Jos siis tosiaan kuvittelet, että asia on tällä pyyhkäisty, niin olet todella väärässä.

noh sille sopinki launtaina eli sillo sitte ja samalla ilmotti ettei sille sovi ens viikol muullon ko tiistai mut tiistaina on tytön neuvola eli me ei saada sit enää tiistaina kyytiä...mitä ihmettä sillä voi muka olla koko ens viikon? työtön vielä...

No millaiset sopimukset teilä on? Jos et pysty kyyditsemään lasta, niin oisko helpompi että sopisitte miehen ite hakevan lapsen ja vaikka sinä haet kotiin? Tai joku tämmönen järjestely.

Minusta tuntuu, että täsäs kumpikin ehkä yrittää toista pompottaa. On parempi, että oikeesti sovitte lastenvalvojan luona tietyn päivän ja kyydit kaikki..kaikki paperille. Niin se pitää tehdä, niin se on selkeää, niin ei tule riitaa..ja jos ongelmia tulee, niin jossain vaiheessa on sitten todistusta siitä, että ehkä ois parempi että vain toinen on se huoltaja.

Mies voi olla aika masentunut, kannattaa huomioida sekin. Joten vastaukset voivat olla tuota luokkaa. Ja miksi näpyttelette viestejä, eikö ole helpompi soittaa ja sopia suoraan.

Ja sen eksän on suostuttava käsittääkseni sopivaan tietyti ajat ja päivät lastenvalvojalla. Ainahan ne riitatilanteet sinne viedään. Soitat sinne suoraan, jätä mielipiteet eksältä kysymättä. Piste.

Et sinä oikeesti jaksa jatkuvasti tuota peliä. Kummallekki helpompi, ku on selvät sävelet.

Yhteistyössä