P
piu
Vieras
5kk tyttö oli siellä maanantaina,exälle olis sopinu tänään mut mulle ei käynyt kun en jaksaisi tänään jo sinne mennä. Mä siis aina hommaan meille kyydit sinne jne Noh exälle ei sovi huomenna,perjantaina sopis mut se on niin myöhään ni en saa kyytiä sinne.. lauantaina sille ei sovi,sunnuntaina sopis mut kaupat ei oo sillo auki ni en tie mitä sen aikaa sit tekisin ko en halua sen luona olla.. ja maanantaina ei sille sovi ko pitää kuulemma täl viikkoo nähdä..
Lähetin sille sitte et "Ei sulle sovi mikään aamu ni anti sit olla" ( saan vaan aamusin sinne kyydin)
Noh exä vastas "Okei unohdetaan sit mun isyys sit vallan ja eti uus isä mukelolles . en voi sil mitään jos pitää men lääkäriin ja itselles ei koskaan sovi ni parempi sit ettei oo kuvioissa lainkaan mukana."
hetken pääst uus " Juu anti olla älkää tulko sit enää ikinä tänne"
sillä siis perjantaina lääkäri ni sen takii sille kävis niin myöhään...mut en saa kyytiä..huokaus, mitä täs ny sit taas tekis
Lähetin sille sitte et "Ei sulle sovi mikään aamu ni anti sit olla" ( saan vaan aamusin sinne kyydin)
Noh exä vastas "Okei unohdetaan sit mun isyys sit vallan ja eti uus isä mukelolles . en voi sil mitään jos pitää men lääkäriin ja itselles ei koskaan sovi ni parempi sit ettei oo kuvioissa lainkaan mukana."
hetken pääst uus " Juu anti olla älkää tulko sit enää ikinä tänne"
sillä siis perjantaina lääkäri ni sen takii sille kävis niin myöhään...mut en saa kyytiä..huokaus, mitä täs ny sit taas tekis