Kahvi raskausaikana

  • Viestiketjun aloittaja hemuli
  • Ensimmäinen viesti
Poikia kun odotin niin maistui normaaliin tapaan, eli hyvin. Nyt tässä kolmannessa odotuksessa ei maistu juur lainkaan, mikä on raivostuttavaa. Mä haluaisin, että kahvi maistuisi. Elämästä puuttuu jotain, kun ei oo kahvihetkiä! Ei maistu myöskään tee :/
 
Maistui, mutta rajoitin 2 - 3 pikkukupilliseen/päivä.
Nyt olen lipsunut tuosta ja juon kohta entiseen malliin. :ashamed:
Ja siis imetän vielä.
 
Mulle maistui ja maistuu edelleen! Rv 35 menossa.
Suomi on muuten euroopan ainoa maa jossa kahvi on sallittujen listalla raskausaikana. Löytyy myös tarvittaessa suomenkielisiä tutkimuksia joissa kerrotaan miksi kahvi saattaa joillekin olla riski. mm. lisää keskenmenoja.
Ihan raskauden alussa en itse uskaltanut juoda..Mutta sitten 4kk kohdalla aloin taas juomaan kahvia päivittäin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Mulle maistui ja maistuu edelleen! Rv 35 menossa.
Suomi on muuten euroopan ainoa maa jossa kahvi on sallittujen listalla raskausaikana. Löytyy myös tarvittaessa suomenkielisiä tutkimuksia joissa kerrotaan miksi kahvi saattaa joillekin olla riski. mm. lisää keskenmenoja.
Ihan raskauden alussa en itse uskaltanut juoda..Mutta sitten 4kk kohdalla aloin taas juomaan kahvia päivittäin.
Niin, ja joissain maissa alkoholi ei ole kiellettyjen listalla ??... :whistle:
 
Alkuun ei, jo pelkkä haju oksetti ihan kauheasti. Kolmen viimeisen kuukauden aikana join sitten jonkin verran, mutta aina kun join, vauva alko potkii kauheasti. Nyt on 3kk poika kotona, joka haluais juoda mun mukista kahvia, jos on sylissä samalla kun juon. :D
 

Yhteistyössä