Kahtena näkeminen, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolissaan......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huolissaan......

Vieras
näen toisella silmällä kahtena tietyssä kohdalla sivulla. Huomenna aivot kuvataan. Päänsärkyä ollut mutta pistetty migreenin ja jännityskivun piikkiin. Pelottaa kamalasti. Voi kuulema olla harmiton karsastus, jota lapsenakin ollut ja sitä korjailtu leikkauksella. Kokemuksia kahtena näkemisestä ja mikä oli syynä?

Ei mulla ihan tollasta ole mut näen kyl kahtena jos oon väsynyt tai sit oon esim. lukenut paljon. Itellä kans ollut karsastusta pienenä ja laseilla hoidettiin niin hyvin kun pystyttiin. Väsyneenä huomaa jos tarkkaan katsoo et vasen silmä painuu sisään päin. Multa puuttuu myös syvänäkö joten voi olla et sekin tekee tota kahtena näkemistä..

kaverilla oli aivokasvaimen eka oire niskakivut ja juuri tuo kahtena näkeminen, mutta minusta hän näki kaiken jatkuvasti kahtena (eli ei vaan tietyssä kohtaa..). Kaveri leikattiin ja tätä nykyä on terveen paperit taskussa, vaikka alunperin oli ennuste huono ja leikkaus todella vaikea.

Minä näin toisella silmällä kahtena varsinkin väsyneenä, myös pää oli usein kipeä ja oli muitakin oireita, kaikki lähti kun aloin käymään hierojalla :-) Harvoin tuollainen johtuu aivokasvaimesta, myös muistan lukeneeni että ms-taudissa olisi yhtenä oireena tuo? Äitini kaverilla oli aivokasvain, mutta se näki kaiken kahtena molemmilla silmissä ja ne olivat sellaisia kohtauksia. Että yhtä äkkiä alkoi näkemään kunnolla kaiken kahtena ja meni ohi vähässä ajassa.

Mun läheinen alko näkeen kahtena, diagnoosi oli leukemia.
Ei kannate silti nyt heti panikoida, koska sehän voi tosiaan olla mitä vaan..vakavaa tai vähemmän vakavaa.

Toivottavasti sitä vähemmän vakavaa. :)

Yhteistyössä