Kahden viikon palkka tuli ja se on 700? - lopetan työt, en jaksa hyväntekeväisyyttä tehdä :/

  • Viestiketjun aloittaja kerro
  • Ensimmäinen viesti
voi sua köyhää ruppanaa
no ota loparit nirsoilia!!voi sua pientä kun vaan 700e käteen...jos plussaat siihen toisen 2vk niin ei tule minun kuukausipalkkaani käteen siitä vaan saa vielä miinustaa..
 
haisuli
Jos tuo on arkisin tehtyä työtä ja nettona kuukaudessa tulee tuo 1400e, niin on se ihan perus palkka. Kuinka monta tuntia päivässä teet? Jos lyhennytty työpäivä, niin tulot ovat myös pienemmät.
 
Ket
Mullakin oli ennen äitiyslomaa nettopalkka kuussa 1500 euroa - akateeminen työ normaaleilla työajoilla. Pidin sitä ihan _hyvänä_ palkkana tällä erää - koska tulot nousikin "vain" viisinkertaisiksi verrattuna opiskeluaikaan. :) Vähän täydennyskoulutusta, niin palkkani olisi muutaman satasen korkeampi.

Tervemenoa vaan karenssille tai työvoimakoulutukseen, kyllä jollekin toiselle varmaan kelpaa tuo palkkasi. :D
 
lehmu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Nettopalkka verojen jälkeen tuon 700 euroa?
Jos otat loparit, niin karenssia paukkuu ja raakasti.
Nettopalkka joo. Mutta eikö jos hakee koulutukseen niin silloin ei kai tuo karenssi päde??
Karenssin aikana et voi hakea työvoimapoliittiseen koulutukseen. Tai en ole ihan varma, saatat voida hakea ja päästäkin sinne, mutta työvoimapoliittisia etuuksia et ainakaan saa karenssin aikana ja koulutustuki (vai mikä se nyt olikaan...) on työvoimapoliittinen etuus.

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja lehmu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Nettopalkka verojen jälkeen tuon 700 euroa?
Jos otat loparit, niin karenssia paukkuu ja raakasti.
Nettopalkka joo. Mutta eikö jos hakee koulutukseen niin silloin ei kai tuo karenssi päde??
Karenssin aikana et voi hakea työvoimapoliittiseen koulutukseen. Tai en ole ihan varma, saatat voida hakea ja päästäkin sinne, mutta työvoimapoliittisia etuuksia et ainakaan saa karenssin aikana ja koulutustuki (vai mikä se nyt olikaan...) on työvoimapoliittinen etuus.
Tuota en usko ainakaan kurssien osalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Mun nettopalkka kuukaudessa on tällä hetkellä n.1400-1500e, menee hyvin vähän veroa. Asun vielä kotona niin se on tosi hyvin, olen osa-aikaisesti tarjoilijana.
Paljonko sulla tulee tunteja ja minkälaisessa paikassa olet töissä? Tuntipalkka? Voit vastata y-viestillä jos et halua täällä kaikkea kertoa.

Mä olen siis sama vanha Scarlett muokatulla nikillä vain :D
 

Yhteistyössä